Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ujo mies, antaisitko sinä hänelle mahdollisuuden?

Vierailija
25.03.2015 |

Mies on 35v ja kovin hiljainen. Sillai kuitenkin reipas, että tuli mun kanssa jutuille ja ollaaan nähty muutamia kertoja, baarissa kylläkin ja pienessä hiprakassa. Hänellä ei varmaankaan ole paljon kokemuksia naisten kanssa, niin varovaisesti minuun koskee. Jotain hänessä on kuitenkin on vetovoimaista ja tutustumisen arvoista.

Onko kokemuksia kauanko miehellä menee ennenkuin on oma itsensä? Ja vinkkejä miten autan häntä karistamaan suurimman ujouden kanssani? Tai mitä minun ei ainakaan tulisi tehdä? Etten pelota häntä pois.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa ujo mies kartalle tällekin päivälle :)

Vierailija
2/20 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tiennyt että poikaystävällä 26 v. oli poikuus tallella. Oli vietetty paljon aikaa yhdessä koko viikon ja retkeiltiin ja kaikkee. Ajattelin että oli herrasmies kun ei ehdottanut enempää. Oltiin puistossa ja suudeltiin niin että melkein uin siinä hänen housuihin, sanoin sitten aika topakasti että nyt on pakko lähtee kotiin että pääsee sänkyyn. Hänellä oli aika lasittunut katse jonka panin sen piikkiin että hänelläkin oli sama ajatus. Niin olikin mutta vasta kun olin kotiin päästyä raastanut meiltä molemmilta vaatteet pois myönsi että on eka kerta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:28"]

Mun mies oli tosi ujo. Ei olisi varmaan ikinä päästy eteenpäin, ja lopulta olisin luovuttanut ajatellen, ettei sitä vaan kiinnosta meikäläinen, ellei olisi käynyt niin että juotiin itsemme vahingossa oikein kunnolla känniin kun piti mennä "parille", ja minulle iski kunnon nymfomaanikänni ja raahasin mieheni kämpälle ja kaadoin petiini ja sekstailtiin. Sen jälkeen ujoutta ei enää esiintynyt.

[/quote]

Kuulostaa ihan toimivalta ratkaisulta. Olet kyllä melkoisen toiminnan nainen (ainakin nymfomaanikännissä), pieni kateus kyllä vaivaa kun ajattelen tilannetta.

41v m

Vierailija
4/20 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:34"]

Mies on 35v ja kovin hiljainen. Sillai kuitenkin reipas, että tuli mun kanssa jutuille ja ollaaan nähty muutamia kertoja, baarissa kylläkin ja pienessä hiprakassa. Hänellä ei varmaankaan ole paljon kokemuksia naisten kanssa, niin varovaisesti minuun koskee. Jotain hänessä on kuitenkin on vetovoimaista ja tutustumisen arvoista.

Onko kokemuksia kauanko miehellä menee ennenkuin on oma itsensä? Ja vinkkejä miten autan häntä karistamaan suurimman ujouden kanssani? Tai mitä minun ei ainakaan tulisi tehdä? Etten pelota häntä pois.

[/quote]

Jos on ujo, haluaa kyllä vaikka mitä, mutta ei uskalla. Suutele, vaikka meneekin hämilleen. Suutele sen jälkeen uudestaan. Eiköhän se riko suurimmat jäät.

M32

Vierailija
5/20 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että hän tuli juttusille oli varmasti hänelle iso saavutus. Eiköhän se siitä lähde. Ujouden ylipääseminen kestää yleensä jonkin aikaa, joten etene hitaasti ja anna hänen ymmärtää, että esim. koskeminen on ihan normaali asia eikä siitä jännittää. Ainahan voit myös kysyä, että jännittääkö?

T. Ujo mies, joka on pääsemässä ujoudesta yli.

Vierailija
6/20 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt suuteluasteelle. Mitä seuraavaksi? Onko se nyt minun tehtäväni ehdotella tapaamisia? Vai odottelenko kuuluuko hänestä enää mitään..

AP

Vierailija
7/20 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi mahtavaa, että itse ujot miehet tähän minulle vastaavat :)

AP

Vierailija
8/20 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ujo mies mutta mieheni on sellainen. Ujosta hyvän miehen saat :) Ainoa varoituksen sana on että jos pystyy rentoutumaan vain humalassa niin vuosien myötä on riski että siitä tulee alkoholiongelma. Joten pidäpä sitä asiaa silmällä.

Vierailija
9/20 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:49"]

Olen päässyt suuteluasteelle. Mitä seuraavaksi? Onko se nyt minun tehtäväni ehdotella tapaamisia? Vai odottelenko kuuluuko hänestä enää mitään..

AP

[/quote] Sano, että haluaisit tavata joku lähipäivä ihan kahdestaan.

Vierailija
10/20 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko uudelta ujolta tuttavuudeltani kysyä suoraan mitä hän haluaa, esim. haluaako hän, että minä olen aktiivisempi ehdottelemaan vai ahdistuuko se liiallisesta innokkuudestani :)

Jos vaikka ehdotan, että mennään kahville/syömään ja otan asian puheeksi?

AP

Vierailija
11/20 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:54"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:49"]

AP

[/quote] Sano, että haluaisit tavata joku lähipäivä ihan kahdestaan.
[/quote]

Tämä se olisi. Sano, että haluaisit tavata, mutta että mies saa itse soittaa ja ehdottaa tapaamisen silloin kun se hänelle käy. Tämä helpotti minun ujouttani melkoisen paljon kun oli pakko tehdä aloite.

Vierailija
12/20 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän sanoo sitten, että tavataan vaan. Ihan sama missä ja koska :) no sitten tavataan ja sen tapaamisen jälkeen mietin samaa asiaa taas uudestaan, että mitä tekisin..

Vierailija
13/20 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:04"]Voiko uudelta ujolta tuttavuudeltani kysyä suoraan mitä hän haluaa, esim. haluaako hän, että minä olen aktiivisempi ehdottelemaan vai ahdistuuko se liiallisesta innokkuudestani :)

AP
[/quote]

Jokainen on erillainen, mutta voit kyllä hiljaisella etenemisellä kysellä niitä asioita. Miten se mies muuten? Onko puhelias ja innokas keskustelemaan ja onko se jossain vaiheessa yrittänyt ehdottaa jotain tapaamisia? Vai onko toistaiseksi sinun vastuullasi?

Vierailija
14/20 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:04"]

Voiko uudelta ujolta tuttavuudeltani kysyä suoraan mitä hän haluaa, esim. haluaako hän, että minä olen aktiivisempi ehdottelemaan vai ahdistuuko se liiallisesta innokkuudestani :)

AP

[/quote]

Vaikea sanoa. Ehkä kokeilisin rohkaista häntä vahvasti olemaan aktiivinen. Luulisin, että hän haluaa olla aktiivisempi itse, mutta pelkää ehkä, ettei sinua kiinnosta tms. Jos se ei auta, kokeile viimeisenä tehdä itse aloitteet.

Vierailija
15/20 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ujo ja hiljainen vieraiten kanssa ja seurassa. Ujoilla vaan vähän kestää että uskaltaa oikeesti näyttää sen todellisen minänsä. Vaimoni nykyään sanoo ja kehuu ettei oo ikinä ennen tavannu näin hullua ja hauskaa miestä kuin olen vaikka ennen minua oli monia suhteita näiten "maailmanmiesten" kanssa. Joten kaiva kaiva kaiva...sieltä syvemmältä saattaa se aarre löytyä :-) M34

Vierailija
16/20 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän juttelee kyllä, mutta minusta tuntuu, että minä toistaiseksi aina jutut aloitan ja kyselen. En kuitenkaan ristikuulustele :) Mutta juttelee kyllä ja puhuu ihan suoraan asioista niinkuin ne on, ei esitä mitään eikä kiertele ja kaartele. Hän on kerran pyytänyt elokuviin. Muutoin on sanonut, että haluaisi minun ilmoittavan kun käyn iltaisin kaupungissa (asun hieman kauempana) jotta voitaisiin nähdä.

AP

Vierailija
17/20 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:17"]

Olen itsekin ujo ja hiljainen vieraiten kanssa ja seurassa. Ujoilla vaan vähän kestää että uskaltaa oikeesti näyttää sen todellisen minänsä. Vaimoni nykyään sanoo ja kehuu ettei oo ikinä ennen tavannu näin hullua ja hauskaa miestä kuin olen vaikka ennen minua oli monia suhteita näiten "maailmanmiesten" kanssa. Joten kaiva kaiva kaiva...sieltä syvemmältä saattaa se aarre löytyä :-) M34

[/quote]

Ihana :) Toivottavasti minunkin kullankaivuu onnistuu yhtä hyvin!

AP

Vierailija
18/20 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 16:20"]

Hän juttelee kyllä, mutta minusta tuntuu, että minä toistaiseksi aina jutut aloitan ja kyselen. En kuitenkaan ristikuulustele :) Mutta juttelee kyllä ja puhuu ihan suoraan asioista niinkuin ne on, ei esitä mitään eikä kiertele ja kaartele. Hän on kerran pyytänyt elokuviin. Muutoin on sanonut, että haluaisi minun ilmoittavan kun käyn iltaisin kaupungissa (asun hieman kauempana) jotta voitaisiin nähdä.

AP

[/quote] Eli ilmoitat, kun olet tulossa kaupunkiin ja sanot, että olisi kiva nähdä.

Vierailija
19/20 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli tosi ujo. Ei olisi varmaan ikinä päästy eteenpäin, ja lopulta olisin luovuttanut ajatellen, ettei sitä vaan kiinnosta meikäläinen, ellei olisi käynyt niin että juotiin itsemme vahingossa oikein kunnolla känniin kun piti mennä "parille", ja minulle iski kunnon nymfomaanikänni ja raahasin mieheni kämpälle ja kaadoin petiini ja sekstailtiin. Sen jälkeen ujoutta ei enää esiintynyt.

Vierailija
20/20 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujon kanssa tulee kyllä monesti nopeasti se mieleen, että ei sitä ehkä kiinnosta, kun mitään ei kuulu..