Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jutan dietistä kokemusta?

Vierailija
25.03.2015 |

6vk jakso maksaa 49€. Minulla ei mahdollisuutta kuntosaliin, voiko harjoitukset tehdä kotona?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:07"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 14:57"]Voi elämä, mitä tähän nyt voi sanoa. Ihminen ei kaipaa tiettyä dieettiä vaan kuria,  kontrollia ja ohjausta. Voit syödä ihan mitä haluat normaalisti kunhan vähän katsot kaloreita. Perusruokaa,  ei tarpeettomia rahastusdieettejä. Laihdut kilon viikossa jo jättämällä vähän herkkuja pois ja lisäämällä hiukan liikuntaa. Ei tartte syödä rahkaa ja repiä salilla. Saati syödä vain vihreitä kasviksia...  [/quote] Sitähän tuo Jutan dieetti juuri on : Kuria, kontrollia ja ohjausta! Syödään ihan vaihtelevaa puhdasta perusruokaa.

[/quote]

Niin ja rahkaa!!
[/quote]

Onko sulla ollut aina ongelmia luetun ymmärtämisessä vai koskeeko se vain tätä rahka aihetta? Väännän nyt vielä rautalangasta : rahkaa ei ole pakko syödä ollenkaan superdieetillä! Ymmärsitkö nyt?

Vierailija
22/28 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pysytään aiheessa. Toki kritiikkiäkin saa esittää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:19"]Jutan dietiillä saa syödä: Vähärasvaista lihaa esim. Kana, nauta. Eri kaloja, kasviksia, hedelmiä, tietyn merkkistä leipää, pastaa, perunaa, riisiä, kananmunaa, raejuustoa, fetajuustoa, rahkaa, kaurahiutaleita (vaikka puurona), marjoja.
Rasvana käytetään öljyä.
ja nyt vaikka tuo kauhisteltu rahka sitä ei ole pakko syödä ollenkaan sen voi korvata jollain muulla. Mutta rahkasta saa kyllä esim. Tosi hyvää tsatsikia :).

Itse koin tuossa hyvänä juuri sen ettei nimenomaan ollut mikään kitudieetti vaan syödään oikeaa ruokaa. Vaikeaa vain niille jotka haluaa ne eineslihapullat ja ruokakermat käyttöön!

Alkuun tosin työtä teetättää se että punnitsee ruokia ja pitää ateriavälit oikeina, mutta nekin alkaa tulla sitten selkärangasta enkö todellakaan punnitse ruokiani nykyisin. Kilot on pysyneet poissa minulla ainakin, vaikka en ihan täysin noita ohjeita noudatakkaan mutta pääpiirteittäin kyllä.

T.10
[/quote]
Juurikin näin! Ja tässähän on terveellisen, ihan normaalin ruokavalion perusteet, joten miksi ja mihin näitä olisi muutettava dietin jälkeen? Tarkoitushan on muuttaa elämäntapoja pysyvästi terveellisiksi. Tietysti kun on saavuttanut tavoitepainon, kaloreita voi syödä enemmän kun dieetillä mutta periaate pysyy.

Vierailija
24/28 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Jutan dieetti on ainoa,mikä on toiminut.
En tuijota grammatarkasti ohjeita saati maksaisi ohjeista senttiäkään. Ne saa netistä ilmaiseksi!

Vierailija
25/28 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 15:17"]

Mikä tämä blondattu dieettiguru oikein on? Millä pätevyydellä hän laatii järjettömiä ruokavalioita ihmisille, jotka hän on ensin Bullin kanssa haukkunut lyttyyn? Eikö terve järkikin sano, että monipuolinen ruoka ja tehokas kulutus laihduttavat selvästi pysyvämmin kuin nuo rahkat ja kanat. Kai niillä hetkellisesti laihtuukin, mutta kun palaa normaaliin ruokaan, niin paino palaa entiselleen. Näin on käynyt Jutan ohjelmissa olleille ja myös muissa.

Minulla on alkanut nostaa niskavilloja pystyyn ja verenpainetta koholle, kun tämä daami fotoshopattuna pomppaa esille lähes kaikilta nettisivustoilta. Hyi hitto, en paremmin sano.

[/quote]

Juu, hän on poliisi ja pätevöitynyt dieettiguruksi vielä kammottavannäköisen pyramidi-Jussila -vainaan vaimona. Ihan samaa sanon, fy fan. Yhtä iljettävä tyyppi kuin rytkyketjunsa vaatteet.

En käsitä, miksi ihmiset sankoin joukoin haluavat maksaa moiselle eukolle asiasta, joka on todella helppo selvittää ja tehdä itsekin. Joku voi toki saada kilot pysyvästi pois, mutta kyllä tuntuu, että suuri osa porukasta on samalla dieetillä jatkuvasti uudestaan ja uudestaan. Numerolta 24 kysyisin, että jos on niin selvää, mitkä ovat terveellisen ruokavalion kulmakivet, miksi ne pitää J.G:ltä ostaa? Google on kiva ja ilmainen kaveri.

Nyt voi sitten kirjoittaa ne patoumat taas vaikkapa muotoon siiderivalas ja kateellinen. Olen siis itse tuo 14. Pudottanut itse nyt painoa 5 kg ja vielä aoin pudottaa 5 kg. Rahat pidän itse, en maksa Jutalle tyhjästä.

Vierailija
26/28 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin tuolla 5 kg ja toimi hyvänä alkusysäyksenä terveellisempään elämään. Yhtäkään maitorahkaa en päivässä syönyt vaan aamulla korvasin Jutan puddingilla, välipalassa protskupatukalla ja illalla proteiinipannereilla (jauhe). Keskustelufoorumilta saa hyviä vinkkejä korvaavuuksiin. Nykyään, dieetin jälkeen, osaan ottaa oikean kokoisia annoksia ja syödä oikeita asioita paremmin.

Vierailija
27/28 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 vielä jatkaa: Olin valmis tosiaan maksamaan siitä, että joku on laskenut grammalleen puolestani ruokamäärät ja lisännyt siihen yhtälöön tarvittavat liikunnat. Mulle toimi se, että joku kertoi tasan tarkkaan, että syöt nää ja liikut ton verran niin laihdut.

Vierailija
28/28 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin syynä se että joku sanoo paljonko syön ja mitäkin. Itse ainakin huomaan että itse yrittäessä tuli syötyä liian vähän ja sitten paino jumitti.