Paljastui ettei työkäveri valitse vaatteitaan edellisenä iltana
Noh siltä aina näyttääkin, ettei asukokonaisuutta ole harkittu ja yhteen soviteltu ennen varsinaista pukeutumista.
Kommentit (22)
Sulla mahtaa olla tosi tylsä elämä
Olis kamalaa, jos ilta menis vaatteiden valitsemiseen.
N24
En minäkään niin tee. Mekot ja jakut kaapissa, aina löytyy yhteensopivaa päälle pantavaa. Tänään musta mekko, sukkikset ja pinkki jakku.
Minullakin on illalla parempaa tekemistä kuin miettiä seuraavan päivän vaatteita
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:38"]
En minäkään niin tee. Mekot ja jakut kaapissa, aina löytyy yhteensopivaa päälle pantavaa. Tänään musta mekko, sukkikset ja pinkki jakku.
[/quote]
:O no kyllä huomaa ettet sinäkään niin tee!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:38"]
[/quote]
No kyllä noilla nyt av:lle passaa kirjoitella.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:38"]
[/quote]
[/quote]
Musta ja pinkkihän on aivan tyrmäävän hyvä yhdistelmä. Joku ei nyt taida osata värioppia yhtään. Terkuin taiteilija.
Illalla tietenkin katsoa mitä vaatetta ylle. Aamulla kiire.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:38"]
[/quote]
[/quote]
Musta ja pinkkihän on aivan tyrmäävän hyvä yhdistelmä. Joku ei nyt taida osata värioppia yhtään. Terkuin taiteilija.
[/quote. tuhma väriyhdistelmä
Mä kuulin, ettei jollain ole valmista listaa viikon talvilomaan tai etelänloman tarvikkeista. Kauheeta. Sitten pakataan kiireessä mitä sattuu
Ap taitaa olla vahan tuhma, sano mun sanoneen.
Huh,huh. Sinun on aika etsiä elämä.
Kiitos piristyksestä! Mullahan on tosi rikas ja vauhdikas elämä, huomasin juuri.
Eipä miehen siskokaan tee viikon ruokalistaa perheelle sunnuntaisin. Kaikenlaisia huithapeleita.
Meillä ei naapurilla ole kuukausittaista siivouslistaa valmiina. En tajua miten se pystyy elämään itsensä kanssa.
Voi luoja, jos pitäis vielä tuotakin miettiä jo illalla.... mulla on kyllä joka päivälle omat ongelmsa, alkaen tuosta pukeutumisesta aamulla. Illat käytän mm. urheiluun ja mun päällä rätti kuin rätti näyttää hyvältä, riippumatta siitä mätsääkö värit ihan justiinsa.
Kauheeta! Koita jaksella. Kannattaa katsoa onko alueellasi tukiryhmiä.