tatuointi selkään vai olkapäähän?
selkä on kuulemma kivualiaampi, mutta en ole varma haluanko isoa kuvaa olkapäähän.. ! kadehdin kyllä naisia, joilla pokkaa siihen :)
Kommentit (17)
Minulla selässä ja olkapäässä ja kyllä olkapää oli paljon kipeämpi! Kaikki hermot kyllä tuntui.
Mutta sen kivun kyllä kestää, mieti vain mihin kuvan haluat.
Jalkapöytä ja kylkiluiden päällä tähän mennessä kaikista ikävimmät paikat.
Hahaha!
Saatanan rumia kaikki tatuoinnit -ottakaa minne haluatte, ei kiinnosta.
Jos ei tiedä mihin sen tatuoinnin haluaa, niin eikö sitä valintaa todennäköisesti jää myöhemmin katumaan?
Kaikista kivuliaimmat paikat on ne joissa luun ja ihon välissä ei ole paljon "lihaa". Eli kylkiluut, jalkapöytä, solisuu...
Ei kumpaankaan, jos sinulla yhtään on järkeä ja halua näyttää hyvältä.
Kirjoitetaan nyt nämä yleiset kiellot ja negatiiviset huomiot kerralla: älä ota ollenkaan! Ovat rumia! Ajattele miltä näyttävät sitten vanhana! Ja ajattele jos kyllästyt siihen! Sattuukin niin kovasti! Ja vielä maksaakin liikaa! WT! Joku muu saa toki jatkaa listaa jos jotain unohdin.
Ja ei, itselläni ei ole tatuointia eikä luultavasti tule, mutta en myöskään siis ole samaa mieltä edellä kirjoittamistani paheksunnoista. Antaa ihmisten tehdä mitä parhaaksi näkee, se ei lienee itse keneltäkään muulta yhtään pois.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:19"]Hahaha!
Saatanan rumia kaikki tatuoinnit -ottakaa minne haluatte, ei kiinnosta.
[/quote]
Ainakin mun tatuoinnit on kauniimpia kuin sinä :)
Ota koko keho täyteen. Yksittäiset on rumia. Tribaali kertoo vain wt-ihmisestä.
http://www.buzzfeed.com/alisoncaporimo/24-reasons-to-never-get-a-tattoo
Niuhottajat älkää vaivautuko :)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:19"]Hahaha! Saatanan rumia kaikki tatuoinnit -ottakaa minne haluatte, ei kiinnosta. [/quote] Ainakin mun tatuoinnit on kauniimpia kuin sinä :)
[/quote]
No ei muuten vittu oo. Sä oot onneton töhry!
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:19"]Hahaha! Saatanan rumia kaikki tatuoinnit -ottakaa minne haluatte, ei kiinnosta. [/quote] Ainakin mun tatuoinnit on kauniimpia kuin sinä :)
[/quote]
No ei muuten vittu oo. Sä oot onneton töhry!
[/quote]
Nääh. Olen kaunis ja kielenkäyttönikin on parempaa kuin sulla :)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:23"]Kirjoitetaan nyt nämä yleiset kiellot ja negatiiviset huomiot kerralla: älä ota ollenkaan! Ovat rumia! Ajattele miltä näyttävät sitten vanhana! Ja ajattele jos kyllästyt siihen! Sattuukin niin kovasti! Ja vielä maksaakin liikaa! WT! Joku muu saa toki jatkaa listaa jos jotain unohdin.
Ja ei, itselläni ei ole tatuointia eikä luultavasti tule, mutta en myöskään siis ole samaa mieltä edellä kirjoittamistani paheksunnoista. Antaa ihmisten tehdä mitä parhaaksi näkee, se ei lienee itse keneltäkään muulta yhtään pois.
[/quote]
Että jaksavatkin huvittaa nämä tatska vihaajien perustelut:-D " näyttävät rumilta kun vanhenee"- no onko se kurttuine, maksa läiskäinen iho nyt muutenkaan kovin kaunis?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:23"]Kirjoitetaan nyt nämä yleiset kiellot ja negatiiviset huomiot kerralla: älä ota ollenkaan! Ovat rumia! Ajattele miltä näyttävät sitten vanhana! Ja ajattele jos kyllästyt siihen! Sattuukin niin kovasti! Ja vielä maksaakin liikaa! WT! Joku muu saa toki jatkaa listaa jos jotain unohdin.
[/quote]
Että jaksavatkin huvittaa nämä tatska vihaajien perustelut:-D " näyttävät rumilta kun vanhenee"- no onko se kurttuine, maksa läiskäinen iho nyt muutenkaan kovin kaunis?
[/quote]
totta! Ks. Linkki yllä
Jos ei tiedä minne haluaa tatuoinnin ottaa, niin ei varmaan kannata ottaa ollenkaan.
Hieman kadehdin yhtä naista, joka oli ottamassa tatuointia samaan aikaan. Hän otti selkään ja mä nilkkaan. :D