Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mies oikeasti kiinnostunut??

Ihmettelijä
15.12.2021 |

Hei! Olen vuoden viestitellyt yhden miehen kanssa, mutta nyt on alkanut tulemaan pään vaivaa. Hän siis huutelee perään jos musta ei ole hetkeen kuulunut ja kyselee miten menee, kannustaa mua tavoitteissani ja on puollustanutkin mua kun kerroin hänelle kerran työpaikallani olevasta ongelmasta, mutta hän ei ole edelleenkään kysellyt pitäisikö tavata. Kun kerran kysyin että mitä musta nyt siis ajattelee niin vastasi että pitää mua kaverina mut sit oli jonkun aikaa hiljasta ja kun laitoin hänelle viestiä sen jälkeen niin vaikutti siltä ettei häntä kiinnosta, sitten kuitenkin "leppyi" ja ollaan taas viestitelty ja vaikuttanut olevan kiinnostunut kuulumisistani. Onko siis vaan niin ujo vai missä kiikastaa. Ei mulle ole ongelma olla pelkkä kaveri mutta kun singnaalit ovat olleet niin ristiriitaiset niin ei tiedä mitä ajatella. Hän ei vaikuta kusipäältä vaan aika hienotunteiselta mutta silti piilee pelko että jos ei olekaan tosissaan millään tasolla (edes kaverina) ja käyttää mun tunteita ja antamaani huomiota hyväksi. Itse olen aika ujo tapaus niin en ole itse uskaltanut kysyä tapaamisesta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla