Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kaksi erää peräkkäin, mihin spermat?

Vierailija
25.03.2015 |

Eli jos mies kestää 2 tai useamman laukeamisen peräkkäin eikä seisokki katoa välillä niin mihin ensimmäiset spermat? Itselläni ongelma on se jos pilluun laukeaa, siitä tulee liian märkä ja liukas seuraavaan panoon kun muutenkin herkkyys huononee laukeamisesta joten voi olla vaikea laueta uudestaan.  Usein se jyystö kestää ja kestää eikä tule... mites te muut? Mies 30v

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ruiskin kerran hetken mielijohteesta baarista pokatun muijan käsilaukkuun, kun oli jättänyt sopivasti yöpöydälle. Tuli korville, en suosittele :(

Vierailija
2/14 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kyllä laukeaa ihan karjaisten omille liukkailleen, jos puristan itseni tiukemmaksi. Kätevää, kun voi itse päättää koska riittää:) Mutta se toinen kierros ei sitten tunnu musta juuri miltään, kun on liian liukasta. Miten olisi vain vetäistä ulos? Riippuen asennosta perseelle, mahalle tai johonkin.Onko sillä nyt niin väliä?

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis jonnekin muualle kun pilluun? :D Onhan noita muitakin ruumiinonkaloita joita käyttää parin omista haluista riippuen tai sitten tyttelin vatsalle/selälle/naamalle. Meillä samaa ongelmaa käänteisenä. En ota kahta lastia vastaan pilluun, koska limakalvot on herkät ja rajummassa menossa edellinen satsi alkaa jo kirvellä uusintakierroksella. N27

Vierailija
4/14 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:03"]Miten olis jonnekin muualle kun pilluun? :D Onhan noita muitakin ruumiinonkaloita joita käyttää parin omista haluista riippuen tai sitten tyttelin vatsalle/selälle/naamalle. Meillä samaa ongelmaa käänteisenä. En ota kahta lastia vastaan pilluun, koska limakalvot on herkät ja rajummassa menossa edellinen satsi alkaa jo kirvellä uusintakierroksella. N27
[/quote]

Kokeile Multi-gyn sarjan tuotteita. Loppuu kirvelyt muutaman viikon käytön jälkeen. Vähän mainostan, mutta itse sain avun limakalvo-ongelmiin. Kun paljon nussii, pittää huoltaa:)

N31

Vierailija
5/14 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain ois jotain tautia kun niin kirvelee.... tuollaisella älytömällä nussimisella ilman kumia. Mitenhän se ukkosikin enää kehtaa.

Vierailija
6/14 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Voisin vaikka huvikseen kokeillakin, vaikka en oikein usko olevan apua kun tuo alapää on ollut aina samanlainen ja joskus huomattavasti hankalampikin. On vaan niin ohuet ja/tai herkät limakalvot. Tähän mennessä se nussiminen on ollut parasta huoltoa, jos jää joskus arkipäivätkin väliin niin heti huomaa, että helpommin ärtyy :( N27

Vierailija
7/14 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:42"]Totta. Voisin vaikka huvikseen kokeillakin, vaikka en oikein usko olevan apua kun tuo alapää on ollut aina samanlainen ja joskus huomattavasti hankalampikin. On vaan niin ohuet ja/tai herkät limakalvot. Tähän mennessä se nussiminen on ollut parasta huoltoa, jos jää joskus arkipäivätkin väliin niin heti huomaa, että helpommin ärtyy :( N27
[/quote]

Kokeile vaan huviksesi:) Vahvistaa kalvoja. Erityisen hyväksi olen havainnut kerran viikossa käytettävät ruiskeet ja sitten aina pesun jälkeen actigel geeliä sisälle ja ulos. Mulla oli vuosia vaivoja, mutta nyt jo kolme vuotta ihan loistavassa kunnossa. Kestää fistatakin:)

N31

Vierailija
8/14 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:42"]Totta. Voisin vaikka huvikseen kokeillakin, vaikka en oikein usko olevan apua kun tuo alapää on ollut aina samanlainen ja joskus huomattavasti hankalampikin. On vaan niin ohuet ja/tai herkät limakalvot. Tähän mennessä se nussiminen on ollut parasta huoltoa, jos jää joskus arkipäivätkin väliin niin heti huomaa, että helpommin ärtyy :( N27 [/quote] Kokeile vaan huviksesi:) Vahvistaa kalvoja. Erityisen hyväksi olen havainnut kerran viikossa käytettävät ruiskeet ja sitten aina pesun jälkeen actigel geeliä sisälle ja ulos. Mulla oli vuosia vaivoja, mutta nyt jo kolme vuotta ihan loistavassa kunnossa. Kestää fistatakin:) N31

[/quote]

No toki näillä mainospuheilla :D Ei siinä mitään häviäkään. Ihana olet, vaikka täällä urpot välillä vittuilee :) N27

Vierailija
9/14 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:42"]Totta. Voisin vaikka huvikseen kokeillakin, vaikka en oikein usko olevan apua kun tuo alapää on ollut aina samanlainen ja joskus huomattavasti hankalampikin. On vaan niin ohuet ja/tai herkät limakalvot. Tähän mennessä se nussiminen on ollut parasta huoltoa, jos jää joskus arkipäivätkin väliin niin heti huomaa, että helpommin ärtyy :( N27 [/quote] Kokeile vaan huviksesi:) Vahvistaa kalvoja. Erityisen hyväksi olen havainnut kerran viikossa käytettävät ruiskeet ja sitten aina pesun jälkeen actigel geeliä sisälle ja ulos. Mulla oli vuosia vaivoja, mutta nyt jo kolme vuotta ihan loistavassa kunnossa. Kestää fistatakin:) N31

[/quote]

No toki näillä mainospuheilla :D Ei siinä mitään häviäkään. Ihana olet, vaikka täällä urpot välillä vittuilee :) N27
[/quote]

Kiitos, itsekin olet:) Hyvää juttua ja asiallisia pohdintoja sulla.

N31

Vierailija
10/14 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:49"] [quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:42"]Totta. Voisin vaikka huvikseen kokeillakin, vaikka en oikein usko olevan apua kun tuo alapää on ollut aina samanlainen ja joskus huomattavasti hankalampikin. On vaan niin ohuet ja/tai herkät limakalvot. Tähän mennessä se nussiminen on ollut parasta huoltoa, jos jää joskus arkipäivätkin väliin niin heti huomaa, että helpommin ärtyy :( N27 [/quote] Kokeile vaan huviksesi:) Vahvistaa kalvoja. Erityisen hyväksi olen havainnut kerran viikossa käytettävät ruiskeet ja sitten aina pesun jälkeen actigel geeliä sisälle ja ulos. Mulla oli vuosia vaivoja, mutta nyt jo kolme vuotta ihan loistavassa kunnossa. Kestää fistatakin:) N31 [/quote] No toki näillä mainospuheilla :D Ei siinä mitään häviäkään. Ihana olet, vaikka täällä urpot välillä vittuilee :) N27 [/quote] Kiitos, itsekin olet:) Hyvää juttua ja asiallisia pohdintoja sulla. N31

[/quote]

Tarviiko teillä käyttää liukkaria pitkässä pillupanossa? Kyllä sen huomaa joskus kun se jyystö kestää ja kestää että nainenkin on hetkiä kuivempi, tosin sillon jos on se toinen kierros menossa niin on helpompi laueta itse kun tuntumaa on. Varmasti se pillussakin tuntuu jos pano kestää ja kestää... kerran yks muija oli joka ei oikein tahtonut kostua kunnolla millään, halus seksiä uudestaan ja uudestaan,  minusta hän oli aika kuiva, kyselin että tuntuuko hyvältä ja aina oli että tuntuu, jälkeenpäin monesti miettinyt että miksi ja nauttiko hän oikeasti... olisi kiva tietää minkälainen on palstan alapeukuttaja joka käy aina alapeukuttamassa kaikki, onko hän joku kiukkuinen kutiseva hiivasilakkapillu vai joku jolla ei seiso tai ei saa pillua?:D mies 30v

Vierailija
11/14 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hoidetaan asia niin kun tulen. Niin fistaan ja levitän liemet vaimoni rinnoille ennen toista kierrosta. Se mikä minua harmittaa on nämä vittuiliat, ei toiset voi käsittää miksi on seksiä jota voi harrastaa kovemminkin. Onhan minullakin fantasioita ja kerron kyllä niistä, mikä tässä on ongelma onko se kateus  vai ymmärrettämyys?M50+.

Vierailija
12/14 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo.. mun on enää vaikea edes muistaa reilun parin vuoden taakse kun viimeksi en ollut raskaana tai imettänyt, mutta tällä hetkellä tarvii pitkään sormetus- tai panosessioon usein liukkariakin. Ja kun kaikki kosteus ei ole aina ihan samaa tavaraa kiihottuneenakaan vaan koostumus ja määrä voi vaihdella kuunkierron mukaan, jos ei käytä hormonaalista ehkäisyä. Jos ei meinaa kunnolla itse kostua, ei pelkkä nuoleminenkaan riitä kosteudeksi kun tarvii olla vähän sitä raa´an valkuisen tyyppistä liukkauttakin joukossa ettei tule kitkaa. Mutta joitakin se liika kitka varmaan häiritsee vähemmän kun toisia. Katsotaan mikä on oma tilanne huoltotoimien jälkeen ;) N27

Vierailija
13/14 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No zuikkiin tietty tai anneliin :)

Vierailija
14/14 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:15"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:02"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:49"] [quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 12:42"]Totta. Voisin vaikka huvikseen kokeillakin, vaikka en oikein usko olevan apua kun tuo alapää on ollut aina samanlainen ja joskus huomattavasti hankalampikin. On vaan niin ohuet ja/tai herkät limakalvot. Tähän mennessä se nussiminen on ollut parasta huoltoa, jos jää joskus arkipäivätkin väliin niin heti huomaa, että helpommin ärtyy :( N27 [/quote] Kokeile vaan huviksesi:) Vahvistaa kalvoja. Erityisen hyväksi olen havainnut kerran viikossa käytettävät ruiskeet ja sitten aina pesun jälkeen actigel geeliä sisälle ja ulos. Mulla oli vuosia vaivoja, mutta nyt jo kolme vuotta ihan loistavassa kunnossa. Kestää fistatakin:) N31 [/quote] No toki näillä mainospuheilla :D Ei siinä mitään häviäkään. Ihana olet, vaikka täällä urpot välillä vittuilee :) N27 [/quote] Kiitos, itsekin olet:) Hyvää juttua ja asiallisia pohdintoja sulla. N31

[/quote]

Tarviiko teillä käyttää liukkaria pitkässä pillupanossa? Kyllä sen huomaa joskus kun se jyystö kestää ja kestää että nainenkin on hetkiä kuivempi, tosin sillon jos on se toinen kierros menossa niin on helpompi laueta itse kun tuntumaa on. Varmasti se pillussakin tuntuu jos pano kestää ja kestää... kerran yks muija oli joka ei oikein tahtonut kostua kunnolla millään, halus seksiä uudestaan ja uudestaan,  minusta hän oli aika kuiva, kyselin että tuntuuko hyvältä ja aina oli että tuntuu, jälkeenpäin monesti miettinyt että miksi ja nauttiko hän oikeasti... olisi kiva tietää minkälainen on palstan alapeukuttaja joka käy aina alapeukuttamassa kaikki, onko hän joku kiukkuinen kutiseva hiivasilakkapillu vai joku jolla ei seiso tai ei saa pillua?:D mies 30v
[/quote]

Ei tarvitse liukkaria, kostun vähän liikaakin ja mies kastelee lisää touhulimallaan. Kyllä sit on meinaan liukasta:D Tosin on mullakin päiviä, että ei pysty pitkään kookkaammalla meisselillä veivaan.

N31