Miten poistan suoratoistopalvelut exältä
Tuli ero. Ja tajusin juuri että mun ruudut ja elisaviihde on jäänyt sille älytelkkariin. Miten saan ne pois?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Vaihdat tunnusten salasanat.
Teet näin.
Mutta katoaako ne sieltä älytelkkarista vaikka salasanat vaihtaisikin, jos se on koko ajan kirjatuneena? En ole ap, mutta kunhan pohdin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta katoaako ne sieltä älytelkkarista vaikka salasanat vaihtaisikin, jos se on koko ajan kirjatuneena? En ole ap, mutta kunhan pohdin.
No ei, muttei pääse palveluihin käsiksi. Pönttö.
Vierailija kirjoitti:
Sen pitäisi vissiin kirjata ulos automaattisesti sen miehen vehkeistä (heh.. vehkeet.. ) kun salasanat ja käyttikset vaihtuu. Jos ei niin kannattaa varmaan soittaa aspaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse nimitellä. Tarkoitin juuri sitä, että jos hän on koko ajan kirjautuneena, niin eikö muka pääse käyttämään palveluita, vaikka vaihtaisi salasanat? Kysyn koska muistelisin että olisin joskus itse vaihtanut netflixin salasanan, mutta ei siitä huolimatta ole tarvinnut kirjautua uudestaan kun olen käyttänyt sitä playstationin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se siltikin tunnistaa ettei enää salasanat kohtaa. Toki voi kirjautua ulos kaikilta laitteilta ja sitten vasta vaihtaa salasanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen pitäisi vissiin kirjata ulos automaattisesti sen miehen vehkeistä (heh.. vehkeet.. ) kun salasanat ja käyttikset vaihtuu. Jos ei niin kannattaa varmaan soittaa aspaan.
Hih hih
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse nimitellä. Tarkoitin juuri sitä, että jos hän on koko ajan kirjautuneena, niin eikö muka pääse käyttämään palveluita, vaikka vaihtaisi salasanat? Kysyn koska muistelisin että olisin joskus itse vaihtanut netflixin salasanan, mutta ei siitä huolimatta ole tarvinnut kirjautua uudestaan kun olen käyttänyt sitä playstationin kautta.
Vaihdat tunnusten salasanat.