Hullut päivät
Ajattelinpa tilata muutamia juttuja hulluilta päiviltä mutta 7.10 kaikki jo loppu. Ihan idioottien hommaa ja huijausta koko touhu :D
Kommentit (27)
Minä onnistuin saamaan odottamani tuotteet aamuseiskalta:) Muistilistalta klikkasin tuotteet suoraan ostoskoriin ja kassalle. Ensimmäistä kertaa tilasin verkkokaupasta ja olin tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:37"]
St:n mainostama muistilista ei toiminut laisinkaan niin hyvin kuin St itse mainosti. Kaikki sujui hyvin siihen saakka kunnes piti maksaa; siinä vaiheessa yhteys katkesi ja varattu tavara oli kadonnut muistilistasta!
[/quote]
Mulla toimi muistilista kyllä aivan moitteettomasti.
Te joilla muistilista ei toiminut: hoksasitteko, että muistilistalta siirtyi ostoskoriin kaikki, myös ne, jotka tulevat myyntiin esim. To, pe jne. Mulla kävi näin tabletilla. Pöytäkoneella sitten onnistuin tekemään tilauksen, mutta iso osa tavaroista oli tietysti ehtinyt loppumaan.. tabletilla tilaus katkesi siinä vaiheessa kun siirtyi maksamaan, eikä mitään tietoa siitä, etteivät tuotteet ole edes myynnissä vielä.
Elvinen ja Noomin takit tilasin, ja molemmat sain. Hetkessä olivat kyllä loppuunmyytyjä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:26"]
Mitä te sieltä sitten halusitte, jotka ette ehtineet mitään saamaan vaikka olitte 7.00 koneella?
[/quote]
Nike Freet oli pinkkinä loppu jo seitsemältä. En tosin katsonut kaikkia kokoja, mutta ainakin se, mitä hain oli loppu ja muutama muu. Mustassa oli US11-kokoa ainakin saatavilla kun jossain välissä huvikseni vilkaisin.
Minulla muuten on noi kyseiset nike freet ja ne ovat olleet suuri pettymys. Monet freet omistaneen sanoisin, että nuo ovat ihan erilaiset kuin aikaisemmat mallit. Eivät ole ns. bare foot -tyyliset kenhät vaan niissä on inhottava pronaatiotuki sisäsyrjässä. Lisäksi lesti on paljon leveämpi kuin muissa freissä!
St:n mainostama muistilista ei toiminut laisinkaan niin hyvin kuin St itse mainosti. Kaikki sujui hyvin siihen saakka kunnes piti maksaa; siinä vaiheessa yhteys katkesi ja varattu tavara oli kadonnut muistilistasta!