Hullut päivät
Ajattelinpa tilata muutamia juttuja hulluilta päiviltä mutta 7.10 kaikki jo loppu. Ihan idioottien hommaa ja huijausta koko touhu :D
Kommentit (27)
meni täälläkin ohi vaikka oli hakusessa vain yksi tietty tuote :/ kuitenkin tasalta jo olin valmiina, ei varmaan kovin montaa kappaletta ollut myynnissä
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 07:40"]
meni täälläkin ohi vaikka oli hakusessa vain yksi tietty tuote :/ kuitenkin tasalta jo olin valmiina, ei varmaan kovin montaa kappaletta ollut myynnissä
[/quote]
Niinpä, tuotteita on varmaan just joku muutama kappale netissä myynnissä.
Ajattelin tehdä ostoja hulluilta päiviltä ja olin koneella 7:00. Kaikki mitä halusin sain, yht. 13 tuotetta. Ei kusetusta lainkaan. Pakettia odotellessa.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 07:42"]Ajattelin tehdä ostoja hulluilta päiviltä ja olin koneella 7:00. Kaikki mitä halusin sain, yht. 13 tuotetta. Ei kusetusta lainkaan. Pakettia odotellessa.
[/quote]
En mäkään tuossa kusetusta nää, mutta ei niitä tuotteita kyllä ihan hirveän montaa voi olla, siis periaatteessa. En puhu nuutamasta mutta muutama kymmenen varmaan korkeintaan..
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 07:42"]
Ajattelin tehdä ostoja hulluilta päiviltä ja olin koneella 7:00. Kaikki mitä halusin sain, yht. 13 tuotetta. Ei kusetusta lainkaan. Pakettia odotellessa.
[/quote]
Ostit varmaan joitain ei niin suosittuja tai hyvässä alessa olevia.
Sama mulla, yritin muistilistan (1 tuote) siirtää ostoskoriin seitsemältä, loppu oli jo väri ja koko. "väärää" väriä ja kokoa olisi vielä tarjolla.
Ajattelin että miesten vaatteet eivät heti loppuisi toisin kuin naisten, mutta hetihän nekin oli mennyt.
No eihän stocka nyt tietenkään varaa hullua määrää tuotteita nettiin ja sitten osa jääkin yli.
Ne hyvät tarjoukset ovat vain houkutuslintuja ja niitä on oikeasti vain muutama kappale. Niiden avulla ihmiset saadaan ostamaan muutakin.
Uli uli, kysynnän ja tarjonnan määrä. En minä ole usempana kertana saanut esim. ostettua keikkalippuja, koska rajallinen määrä yhdistettynä valtavaan kysyntään = kaikille ei vaan riitä. Turha silti syyttää muita omasta hitaudesta.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 07:52"]
[/quote]
[/quote]
Saattoi olla sellaisiakin. Mutta esim. Vilan takki 19,90 oli etusivulla kohdassa "odotetuimmat" ja sen sain tummansinisenä koko M niin kuin halusinkin. Itse olen erittäin tyytyväinen, ekaa kertaa tilasin hullareilta, muuten olen aina käynyt tavaratalossa, koska kaupungissamme se on, mutta nyt en jaksanut.
- nro 5
Katselin seiskalta muutamaa naisten paitaa, mekkoa, lapselle vaatetta ja miehelle paitaa, kaikki loppu.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:00"]
[/quote]
[/quote]
Saattoi olla sellaisiakin. Mutta esim. Vilan takki 19,90 oli etusivulla kohdassa "odotetuimmat" ja sen sain tummansinisenä koko M niin kuin halusinkin. Itse olen erittäin tyytyväinen, ekaa kertaa tilasin hullareilta, muuten olen aina käynyt tavaratalossa, koska kaupungissamme se on, mutta nyt en jaksanut.
- nro 5
[/quote]
Sitä on sinisenä M-koossa vieläkin saatavilla.
Ja nyt sitten iltatärppejä odottamaan :D
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:01"]
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:00"]
[/quote]
[/quote]
- nro 5
[/quote]
Sitä on sinisenä M-koossa vieläkin saatavilla.
[/quote]
ok, poikien Hilfiger t-paita 14,90 näytti olevan heti loppu. Sen ehdin saamaan, mutta näytti heti sen jälkeen ei oota. Ei noita kaikkia tuotteita kyllä voikaan olla mitään mielettömän isoja määriä. Ja siihenhän se perustuu että on ns. sisäänvetotuote ja kun se on loppu, odotetaan että ihmiset ottaa muuta korvaavaa tilalle, josta kauppa saa paremman katteen. Normimeininki jokaisessa kaupassa tiettyjen tarjoustuotteiden ollessa kyseessa.
-5
Mitä te sieltä sitten halusitte, jotka ette ehtineet mitään saamaan vaikka olitte 7.00 koneella?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 07:53"]
Sama mulla, yritin muistilistan (1 tuote) siirtää ostoskoriin seitsemältä, loppu oli jo väri ja koko. "väärää" väriä ja kokoa olisi vielä tarjolla.
[/quote]
Sama täällä, klo 7:05 oli Dieselin tennarit loppu.
Heti seitsemän jälkeen oli loppu mm. tyttöjen Desigualin mekko ja naisten nahkaballeriinat.
Ajattelin tilata hulluilta päiviltä tuotteita klo 07.00.05 ja kaikki loppu. Helvetin kännykkä hudasteli juuri silloin kun avattiin (tiedän kyllä miksi). Vituttaa