Helsingissä sataa lunta!!?
Helsingissä sataa nyt lunta. Mihin se kevät meni? Tietääkö kissasi aiheesta?
Kommentit (15)
Kissani ovat erittäin innoissaan, ovat väritykseltään valkoisia ja suuren egon omaavina pitävät siitä kun koko piha näyttää heiltä.
En ole uskaltanut kertoa, vedin verhotkin ikkunaan etteivät näkisi.
Vihdoinkin tänäkin vuonna saatiin talvi. On sitä odotettu. Kissa on kuollut eikä tiedä asiasta.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 07:50"]
Vihdoinkin tänäkin vuonna saatiin talvi. On sitä odotettu. Kissa on kuollut eikä tiedä asiasta.
[/quote]Oletko varma, käyttikö kaikki elämänsä jo?
Vantaalla myös. Kissat ihastelevat leijuvia lumihiutaleita ja viestittävät mulle katseellaan että "jos viet meiät ulos niin me syödään sun naama". Kotipäivä.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 07:57"]
Vantaalla myös. Kissat ihastelevat leijuvia lumihiutaleita ja viestittävät mulle katseellaan että "jos viet meiät ulos niin me syödään sun naama". Kotipäivä.
[/quote]Ne saattaa syödä sen muutenkin, suosittelen sinulle lukitun oven takana vietettyä päivää, eri huoneessa kissojen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 07:50"]Vihdoinkin tänäkin vuonna saatiin talvi. On sitä odotettu. Kissa on kuollut eikä tiedä asiasta.
[/quote]
Ai mitenniin vihdoinkin? Eikö koko maassa tullut lunta reilusti joulun aikaan?
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 07:59"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 07:57"]
[/quote]Ne saattaa syödä sen muutenkin, suosittelen sinulle lukitun oven takana vietettyä päivää, eri huoneessa kissojen kanssa.
[/quote]
Niin kauan kuin mä palvelen niitä hyvin ja annan rapsutuksia niin on turvassa, ainakin ne lupas niin.
Jes! Oulussapa paistaa aurinko eikä lumisateesta tietoakaan:)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:06"]
Jes! Oulussapa paistaa aurinko eikä lumisateesta tietoakaan:)
[/quote]
Onneksi, kun on eilenkin sataneet lumet vielä kolaamatta. Eikä sula nyt vielä mihinkään kun pakkastakin on sen verran reilusti.
Joo, puhutaan säästä. Aina yhtä mielenkiintoinen aihe.
Ilmasto on kylmenemässä, tämä voi olla alkua uudelle pienelle jääkaudelle, joka oli viimeksi Maunderin miniminä tunnettu episodi 1600-luvulla ja 1700-luvun alussa. Ainakin muutokset auringon aktiivisuudessa viittaa siihen että uusi, vuosikymmeniä kestävä kylmä jakso on tulossa. Silloin tänne tulee todella kylmät oltavat, Maunderin aikana oli Thames-joki metrin paksuisessa jäässä.