Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arkivaatteet -mistä ostatte?

Vierailija
15.12.2021 |

Tuskailen vaateostosten kanssa. En viihdy ostoksilla lainkaan ja sen näköinen onkin vaatehuoneeni, loppuun käytettyä nukkavierua niin että hävettää! Käytän hyvin arkisia vaatteita, trikoopuseroita ja neuletakkeja ja neuleita, mutta mistä noita ostaisin lisää? Haluaisin kuitenkin laadukkaampaa ja kestävämpää, ettei tarvitse heti olla ostamassa uutta. Noshilta olen joskus tilannut trikoita, mutta tuntuu ettei laatu enää kestä. Aika klassinen arkityyli minulla on, sanoisin. Tuskaileeko joku saman ongelman kanssa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan kaikki vaatteet Tokmannilta.

Vierailija
2/18 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan second handina nettikirppiksiltä. Vähänkäytetty.fi - sivustolta viime aikoina. Hyvää tavaraa halvalla, tosin täytyy jaksaa selata, osata käyttää hakua, ja ostaa vain semmosia mistä on hyvät kuvat ja kuvaukset.

Mutta oon löytänyt ihan merkkikamaa, Hilfigeriä, Hugo Bossia, vanhaa Marimekkoa, jne muutamilla euroilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uffilta saa hyvää laatua. Ei ole vitsi, ne vaatteet on jo kertaalleen koeponnistettu, ja heikko laatu on karsiutunut.

Vierailija
4/18 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, käytä enemmän vaatteita, jotka on tehty kudotusta kankaasta, ei neuloksesta. Onhan hyviä perusvaatteita tavarataloissa ja marketeissakin. Istuvuus omiin mittasuhteisiin on tärkeintä.

Vierailija
5/18 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän ei kannata halpaa ostaa. Tilaan netistä.

Vierailija
6/18 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ompelen itse. Tosin kunnon kankaat alkaa olla harvassa.

Vierailija
7/18 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Ihan tuskaa yrittää löytää kestäviä, tyylikkäitä ja mukavia. Pakon edessä etsin Zalandolta kun edelliset alkaa kulumaan puhki, mutta on siinä hommaa. Ihan tuurista kiinni löytyykö mitään, ja millä hinnalla. Merkki tuntuu olevan aina eri eli sekään ei helpota etsintää. Kunnollisia housuja on varsinkin lähes mahdotonta löytää.

Vierailija
8/18 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citymarketista ostan paljon myös vaatteitta aivan töihin, toimistohommiin.

Kivojakin löytyy ja paljon halvempia kuin varsinaisissa muissa naisten vaatteiden erikoisliikkeissä.

Vierailija
9/18 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne Noshit ja Nansot nyt sieltä ryhdikkäimmästä päästä ole... Kotivaatteita ennemminkin.

Vierailija
10/18 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne Noshit ja Nansot nyt sieltä ryhdikkäimmästä päästä ole... Kotivaatteita ennemminkin.

Näin juuri koti-/arkivaatetta etsinkin. Töissä on työvaatteet erikseen. Mutta jotakin millä en näyttäisi ihan niin homssuiselta vanhempainilloissa tms! Nanso täytyy selata läpi, ihan oli unohtunut, kiitos!

Ap

Vierailija
11/18 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni on köyhien kauppa.

Vierailija
12/18 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri koti-/arkivaatetta etsinkin. Töissä on työvaatteet erikseen. Mutta jotakin millä en näyttäisi ihan niin homssuiselta vanhempainilloissa tms! Nanso täytyy selata läpi, ihan oli unohtunut, kiitos!

Ap

Nanso on arvostettu brändi.  Ei koskaan pukeudu väärin jos on Nansoa yllä tuollaisissa tilanteissa joista ap puhuu.

Vierailija
13/18 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nansolta minulla on muutama trikoovaate sellaista vähän paksumpaa trikoota, ja ovat pysyneet tosi hyvinä. Värikään ei ole haalistunut, vaikka pesen kuudessakympissä.

Aarrelabelilla voisi myös olla jotain sellaista mitä etsit?

Vierailija
14/18 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolta tai aboutyoulta. Merkkeinä fransa, only ja soyaconsept

Vierailija
15/18 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan joku Sokos, Stockmann ja muut keskihintaiset butiikit, kirpputoritoreillakin voi löytää laadukasta vintagea.

Vierailija
16/18 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistovaatteet olen viime vuosina ostanut enimmäkseen Sokkarilta. Kotona sekaisin (paremman pään) ulkoiluvaatetta ja markettikamaa.

Vierailija
17/18 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokokselta, Lindexistä ja Tokmannilta.

Vierailija
18/18 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cittarista ja Lidlistä olen enimmäkseen ostanut kaikki koti- ja työvaatteet. Ennen koronaa ostelin välillä naapurin rouvien pitämiltä kotikutsuilta, mm. Nosh, Me&I ja House of Lola. Neulon myös itse.