Korvarengas tekee miehestä seksikkään
Sellainen pieni rengas oikeassa korvassa. Tulee sellainen kovis-fiilis miehestä ja se jos mikä on mun mielestä seksikästä. Nam!!! 8-P
Kommentit (10)
Niin tekee - toisen miehen mielestä. :)
Korvis miehellä on niiiin 80-lukua.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:47"]Niin tekee - toisen miehen mielestä. :)
[/quote]
Eikös silloin korviksen pitäis olla vasemmassa korvassa?
Homoilla on korvis oikeassa korvassa. Jos ottaa korviksen oikeaan korvaan, niin muuttuu homoksi. Näin opetettiin 70-luvulla.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:58"]Homoilla on korvis oikeassa korvassa. Jos ottaa korviksen oikeaan korvaan, niin muuttuu homoksi. Näin opetettiin 70-luvulla.
[/quote]
Ai. No sitten korjaan, että vasemmassa korvassa oleva rengas tekee miehestä seksikkään. Ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:50"]Korvis miehellä on niiiin 80-lukua.
[/quote]
No mitä sitten? Mulla on ikävä 80-lukua. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:58"]Homoilla on korvis oikeassa korvassa. Jos ottaa korviksen oikeaan korvaan, niin muuttuu homoksi. Näin opetettiin 70-luvulla. [/quote] Ai. No sitten korjaan, että vasemmassa korvassa oleva rengas tekee miehestä seksikkään. Ap
[/quote]
Eikö se mies voi olla seksikäs vaikka se olisi peniksessä, kunhan et tiedä seksuaalistasuuntautuneisuutta? Itselleni ainakin seksikäs nainen on seksikäs, oli sitten suuntautuminen mikä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 00:07"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:58"]. [/quote] korvassa oleva rengas tekee miehestä seksikkään. Ap
[/quote]
Nenässä oleva rengas tekee miehestä SONNIN!!!
Mun mielestä taas kaljuus ja parrattomuus on HOT!