Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anaaliseksiä ensimmäisellä kerralla?

Vierailija
24.03.2015 |

Tapasin mukavan miehen ja ihastuin. Ekalla seksikerralla hän yhtäkkiä kesken session vaan survaisi anaaliin. Ei edes kysynyt "lupaa". Valitin, että sattuu, mutta vaan rauhoitteli ja jatkoi ja menihän se kipu toki ohi ja tuntui lopulta aika hyvältäkin, mutta olin hämmentynyt. Ei sanallakaan kommentoinut asiaa jälkeenpäin, tai no, kysyi myöhemmin että olenko "ok". En itsekään ottanut asiaa puheeksi, mutta asia on mietityttänyt paljon. En tykkää anaaliseksistä ja voisin sitä miehen mieliksi joskun kokeilla, mutta en todellakaan ekalla kerralla, enkä tuolla tavalla. Muuten siis kiva mies, mutta en todellakaan tiedä haluanko häntä tavata enää jos on tuollaiset "tavat" sängyssä. En tiedä miksi teki niin. Olin aika märkänä, voisiko siitä johtua, että halusi "kireämpää"? Onko tuollainen tavallista?

Olen ollut naimisissa 10 vuotta ja hiljattain eronnut ja koska en ole ollut kenenkään muun kuin exäni kanssa aikoihin, olisin toivonut jotain herkkää ja romanttista, enkä tuollaista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:13"]Olin aika märkänä, voisiko siitä johtua, että halusi "kireämpää"? Onko tuollainen tavallista?[/quote] Oletko synnyttänyt?

Vierailija
2/4 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jos joku tekisi noin niin varmaan löisin, vähintään heittäisin pihalle. Ei sillä että anaaliseksissä mitään pahaa olisi, MUTTA TÄYTYY TUOLLAISEEN NYT HERRANJUMALA KYSYÄ LUPA. En mäkään mene survaisemaan kenenkään miehen peppuun yllätyksenä mitään, mieti nyt itsekin tilannetta toisinpäin. Ei siis todellakaan tarvitse etsiä vikaa tai "syytä" itsestäsi, mies teki todella törkeästi ja piste. Jos olisin sinä ottaisin asian todellakin puheeksi ja jos en saisi kunnollista anteeksipyyntöä ja selitystä, tuskin tapaisin enää uudestaan. Sillä ei ole mitään väliä vaikka tuntuikin lopulta ihan hyvältä, sun keho on silti sun keho ja siihen kysytään lupa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on parasta tarkistaa tavara heti ekalla kerralla niin ei tule sitten pettymyksiä myöhemmin.

tavara tuntuu olevan kunnossa koska mies ei muuta ilmoittanut.

ei muuta kun jatkamaan samaa rataa

Vierailija
4/4 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras se on heti kokeilla tuokin puoli. Vältytään näilläkin palstoilla toistuvasti nähty valitus "mies vonkaa anaalia miten kieltäytyä/antaa/olla antamatta.."
Järkimies, kokeilee heti mitä on tarjolla  :D .