Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden yön juttu lähti ovet paukkuen

Vierailija
24.03.2015 |

Oli vapaailta tänään ja ajattelin lähteä muutamalle ja katsoa jos löytyisi jotain kivaa seuraa kun ei ole pitkään aikaan tullut käytyä ulkona. Menin baariin ja ehdin parit juoda, kun tapasin tanssilattialla mukavan miehen. Juttu sujui ja flirtti myös ja päätettiin yksissä tuumin lähteä asuntooni privaattijatkoille vaikka kello oli vasta vähän yli yhdeksän. Siinä sitten pusuteltiin ja juotiin valkkaria, riisuuduttiin ja lopulta mies otti minua sohvalla takaapäin. Mies oli ihan into piukeana ja lopulta alkoi ihan hirveässä kiimassa huohottaa "saanko läiskiä persaukeamaan, saanko läiskiä sinne niin" ja jotenkin tuo "persaukeama" sai pienessä huppelissa minut räjähtämään ihan kauheaan nauruun.

Mies sitten loukkaantui kun nauroin hänelle, puki päälle ja lähti ovet paukkuen. Sinne meni mun yhden yön pano, vieläkin vähän hihityttää :D

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:54"]

Yhden alkuillan juttu enemmänkin. Kerkeät uudelleen baariin, yhden illan ja vielä päälle yön panot.

[/quote]

Kannattaa ehkä jo aluksi todeta, että ei sitten persaukeelle...

Vierailija
22/40 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:43"]

Hahahahahah :D kai muistit kortsun, ettei tule persaukeamavauvaa

[/quote] Kortsua käytettiin, ei tosin kerennyt sitä ottaa pois kun lähti niin dramaattisesti lätkimään :D Apua, nyt nauran ajatukselle, että se istuu jossain bussissa puhisemassa, kortsu epämukavasti lötköä penistä hiertämässä :DD

Ap

[/quote]

Ai kamala kun kuvittelen oikein mielessäni tuon bussi-tilanteen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kävit tiistai-iltana lähiöräkälästä hakemassa jonkun panon? Yök.

Vierailija
24/40 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia kannattaa aina pitää turpansa kiinni ja keskittyä siihen hommaan itseensä.

Vierailija
25/40 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:50"]

Huippuhyvä! Kiihottava :D Pitäiskö mennä tarjoilemaan ukolle etuaukeamaa?

[/quote]

Taidat olla keskiaukeaman tyttöjä, vai?

[/quote]

Pitää paikkansa, mutta kaikki käy :)

Vierailija
26/40 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:58"]

[/quote] Olen katsos osa-aikatyössä oleva opiskelija ja huomenna ei ole töitä tai luentoja. Hain ihan normaalista opiskelijoiden suosiossa olevasta baarista itselleni panon, koska panetti. Kaikki eivät kulje siveysvyön kanssa vain, koska sattuvat olemaan sinkkuja ;)

Ap

Vierailija
27/40 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähdin kans just raamit kaulassa,just äsken pääsin kotiin. Ehditään vielä baariin AP hakemaan uudet varvit:)

Mikä sä oot horoskoopissa? Jos ollaan sama niin oispa mukava tietää, mitä mieltä Seppo Tanhua on tästä. Tosirakkautta?

Vierailija
28/40 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:58"]

[/quote] Olen katsos osa-aikatyössä oleva opiskelija ja huomenna ei ole töitä tai luentoja. Hain ihan normaalista opiskelijoiden suosiossa olevasta baarista itselleni panon, koska panetti. Kaikki eivät kulje siveysvyön kanssa vain, koska sattuvat olemaan sinkkuja ;)

Ap

[/quote]

Olisit pyytänyt 100e kärsimyksestä.

Vierailija
29/40 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:43"]

Eipä ehtinyt edes olla yhden yön pano. Tällaista tasoako ne kehutut yhden illan jutut todellisuudessa ovatkin?

[/quote]

Et varmaan sitten tiedä. Mutta pitääkö sitä toisten panemisiin puuttua, antaa ihmisten paneskella, jos siltä tuntuu. En usko, että valistustyötä halutaan kuulla

Vierailija
30/40 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:43"]Eipä ehtinyt edes olla yhden yön pano. Tällaista tasoako ne kehutut yhden illan jutut todellisuudessa ovatkin? [/quote] Ihan oikeasti ne on yleensä surkeita kokemuksia.

[/quote]

Ei ole, jos on varaa pitää rima korkealla ja ryhtyy hommiin vasta ollessa varma tyypistä. Mutta seksi ilman tunteita on vähän kummallisen tuntuista.

Vierailija
31/40 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaupungissa AP tyhjentää valkkariaan ;) ?

Vierailija
32/40 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan aina ja ikuisesti mun ekan ja vikan yhden illan panon.

Oltiin aika huppelissa ja mentiin sen luo paneen. Kiinnitin heti huomioon että sillä oli seinällä Pamela Andersonin juliste (tästä siis aikaa ainakin 15.v)

no se alko seksin aikana huohotaan että "ihana pamela, ihana pamela" johon mä sitten hetken kuunneltuani vastasin että "anna tulla david" nii tää veti mulkkunsa pois ja sano että Mun nimi on Pete. Sen jälkeen käski mun pukea ja mennä nussiin neekeriä?!

Vierailija
33/40 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä pitää antaa läimää peballe jos nainen on alastomana nelinkontin edessä. Vain typerys kysyy luvan, kyllä se nainen ilmoittaa parin läpsyn jälkeen tykkääkö vai ei...

Vierailija
34/40 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:10"]Mä muistan aina ja ikuisesti mun ekan ja vikan yhden illan panon.

Oltiin aika huppelissa ja mentiin sen luo paneen. Kiinnitin heti huomioon että sillä oli seinällä Pamela Andersonin juliste (tästä siis aikaa ainakin 15.v)

no se alko seksin aikana huohotaan että "ihana pamela, ihana pamela" johon mä sitten hetken kuunneltuani vastasin että "anna tulla david" nii tää veti mulkkunsa pois ja sano että Mun nimi on Pete. Sen jälkeen käski mun pukea ja mennä nussiin neekeriä?!

[/quote] Eih XD

Vierailija
35/40 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan näitä!! Mä vein kuuman äijän kerran baarin päätteeks kotia. Oltiin molemmat ihan apinakännissä. Siinä se mies sitten sängyllä veteli mua takaapäin, kunnes yhtäkkiä se meno loppu. Vilkaisin taakseni - ei näy miestä. Vilkaisin vierelleni - sinnehän se lattialle tipahti!! Eikä edes mitenkään vähän, vaan ihan se siellä selällään makas. Hyppäs äkkiä takas sänkyyn ja homma jatku, naureskeltiin asialle vasta jälkikäteen :D

Vierailija
36/40 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:43"]Eipä ehtinyt edes olla yhden yön pano. Tällaista tasoako ne kehutut yhden illan jutut todellisuudessa ovatkin? [/quote] Ihan oikeasti ne on yleensä surkeita kokemuksia.

[/quote]

Ei ole, jos on varaa pitää rima korkealla ja ryhtyy hommiin vasta ollessa varma tyypistä. Mutta seksi ilman tunteita on vähän kummallisen tuntuista.

[/quote]

"Honey, sex with love is the greatest thing in life. But sex without love - that's not so bad either. Sex is the best exercise for developing everything. It's very good for the complexion and the circulation." -Mae West

Tuo on mun mielestä hyvä elämänohje ;)

Vierailija
37/40 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin erästä yhdenillan panoa puhumaan tuhmia. Mies teki työtä käskettyä ja alkoi kehua pilluni geneettisesti hyvää muotoa.
Siinä oli kyllä tuhmuus todella kaukana.

"oletko pannut myös äitiäni ?"

Vierailija
38/40 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 23:10"]

Mä muistan aina ja ikuisesti mun ekan ja vikan yhden illan panon.

[/quote]

Jos tää on totta niin on huvittavinta mitä olen kuullut yhdenillanjuttuihin liittyen :D

Vierailija
39/40 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskoja, keksittyjä juttuja, on taas teinin tasolle jääneillä mammoilla hauskaa. hihii.

Vierailija
40/40 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] komppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi