Yhden yön juttu lähti ovet paukkuen
Oli vapaailta tänään ja ajattelin lähteä muutamalle ja katsoa jos löytyisi jotain kivaa seuraa kun ei ole pitkään aikaan tullut käytyä ulkona. Menin baariin ja ehdin parit juoda, kun tapasin tanssilattialla mukavan miehen. Juttu sujui ja flirtti myös ja päätettiin yksissä tuumin lähteä asuntooni privaattijatkoille vaikka kello oli vasta vähän yli yhdeksän. Siinä sitten pusuteltiin ja juotiin valkkaria, riisuuduttiin ja lopulta mies otti minua sohvalla takaapäin. Mies oli ihan into piukeana ja lopulta alkoi ihan hirveässä kiimassa huohottaa "saanko läiskiä persaukeamaan, saanko läiskiä sinne niin" ja jotenkin tuo "persaukeama" sai pienessä huppelissa minut räjähtämään ihan kauheaan nauruun.
Mies sitten loukkaantui kun nauroin hänelle, puki päälle ja lähti ovet paukkuen. Sinne meni mun yhden yön pano, vieläkin vähän hihityttää :D
Kommentit (40)
Hahahahahah :D kai muistit kortsun, ettei tule persaukeamavauvaa
Eipä ehtinyt edes olla yhden yön pano. Tällaista tasoako ne kehutut yhden illan jutut todellisuudessa ovatkin?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:43"]Eipä ehtinyt edes olla yhden yön pano. Tällaista tasoako ne kehutut yhden illan jutut todellisuudessa ovatkin?
[/quote]
Ihan oikeasti ne on yleensä surkeita kokemuksia.
Ei miehelle saa nauraa, kun niin tosissaan on, se suuttuu siitä
Et ole yksin, minäkin nauran täällä nyt :D
Persaukeama??? Oon järkyttynyt!!! :D :D :D
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:46"]
[/quote]
Jaa, kyllä minulle on naurettu seksin aikana kerran jos toisenkin ja olen aina nauranut mukana itselleni :)
Huippuhyvä! Kiihottava :D Pitäiskö mennä tarjoilemaan ukolle etuaukeamaa?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:46"]
[/quote]
Jaa, kyllä minulle on naurettu seksin aikana kerran jos toisenkin ja olen aina nauranut mukana itselleni :)
[/quote]
Mutta sulla ei olekaan häviävää bouneria.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:43"]
Hahahahahah :D kai muistit kortsun, ettei tule persaukeamavauvaa
[/quote] Kortsua käytettiin, ei tosin kerennyt sitä ottaa pois kun lähti niin dramaattisesti lätkimään :D Apua, nyt nauran ajatukselle, että se istuu jossain bussissa puhisemassa, kortsu epämukavasti lötköä penistä hiertämässä :DD
Ap
Huhhuh! Onneksi ei sentään raivostunut niin, että ois alkanut naama-aukeamalle läiskimään :/
Persaukeaman vielä jotenkin ymmärrän, mutta mitä tarkoittaa "läiskiä"??
Läimäytellä? (esim. kärpäslätkällä)
Läiskä = jälki?
Siis halusiko hän pieksää sua niin, että jää mustelmia? onneksi häipyi mokomakin sekopää, olisit kiitollinen!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:53"]
Persaukeaman vielä jotenkin ymmärrän, mutta mitä tarkoittaa "läiskiä"??
Läimäytellä? (esim. kärpäslätkällä)
Läiskä = jälki?
Siis halusiko hän pieksää sua niin, että jää mustelmia? onneksi häipyi mokomakin sekopää, olisit kiitollinen!
[/quote] Ymmärsin niin, että joko halusi läpsiä peppua tai sitten tuikkia sinne niin :D Eka olis ollut ok, toinen ei niinkään.
Ap
Yhden alkuillan juttu enemmänkin. Kerkeät uudelleen baariin, yhden illan ja vielä päälle yön panot.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:50"]
Huippuhyvä! Kiihottava :D Pitäiskö mennä tarjoilemaan ukolle etuaukeamaa?
[/quote]
Taidat olla keskiaukeaman tyttöjä, vai?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:54"]
Yhden alkuillan juttu enemmänkin. Kerkeät uudelleen baariin, yhden illan ja vielä päälle yön panot.
[/quote] Ei kiitos, litkin mielummin yksikseni tämän valkkarin loppuun ja hihittelen, hauskaa mulla on nytkin :D
Ap
Mies muisti et happyhour on vielä voimassa.
No oli kyllä koomista! Mutta sullakin jäi ny sitte saamatta se iso O?