Victoria raskaana?
Sanokaa mun sanoneen, mutta Ruotsin Victoria on raskaana, luulen. Ei mulla tänään muuta :)
Kommentit (17)
No tavallaan taas, onhan Se ainakin kerran aiemminkin ollut...
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:35"]
No tavallaan taas, onhan Se ainakin kerran aiemminkin ollut...
[/quote]
Ja aika monta kertaa ennen sitä ja sen jälkeen, ainakin jos ap:n kaltaisia ennustajia ja roskalehdistöä on uskominen.
Joku kuva mistä päättelette? Yritys on varmaan ainakin. Esikoinenkin jo iso tyttö.
Madde on raskaana ja komea chris on isä.
Kestoraskaus... Odotas vähän, olisko kohta jo viikko 75 meneillään?
No niinhän on sanottu jo sen ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen koko ajan, että Victoria on raskaana, mutta aika pitkältä odotukselta se vaikuttaa.
Olis kyllä kiva jos olis. Victoria on niin sydämelliseltä vaikuttava ihminen ja parisuhde tuntuu tasapainoiselta ja onnelliselta, ihana seurata häntä ja heitä.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:31"]
Sanokaa mun sanoneen, mutta Ruotsin Victoria on raskaana, luulen. Ei mulla tänään muuta :)
[/quote]
Oliskin..
Olisihan se mukava kuulla raskausuutisia Victoriasta. Harmi jos Victorian menneisyydessä ollut anoreksia on vaikuttanut hedelmällisyyteen :/
Olisi aivan mahtavaa, jos uutinen Victorian raskaudesta julkistettaisiin pari päivää ennen Carl Philipin häitä!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:45"]
[/quote]
Komea? No, makunsa kullakin.
http://z.cdn-expressen.se/images/a7/92/a792a8b8445c45d9b20eea739c7ee1c1/912@70.jpg
Mä nii. Toivon myös heille ainakin toisen lapsen. V vaikuttaa tosi sydämelliseltä ja lapsirakkaalta ja onhan hän kertonut toivovansa useamman lapsen. Samoin D on varmasti symppis ja maanläheinen.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 06:55"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:45"]
[/quote]
Komea? No, makunsa kullakin.
http://z.cdn-expressen.se/images/a7/92/a792a8b8445c45d9b20eea739c7ee1c1/912@70.jpg
[/quote]
Jotkut tykkää pulleista, harmaantuvista, kaljuuntuvista juopon näköisistä miehistä. :D
Toivottavasti olisikin ja saisi vaikka kaksoset...
Taas?