Eevi Teittinen jakaa lapsensa kakkaamisvideota Instassaan
"Kakan pusaaminen vaatii pikku fokuksen", kirjoittaa Eevi, kun kuvaa lapsestaan ähkivää videota, jonka päättää jakaa 131 000:lle seuraajalleen. Joo, lapsi on vielä vauva, mutta onhan hänelläkin jo henkilöllisyys. Miksei tuotakin videota voinut jakaa parin kaverin kanssa jos koki tuon hauskaksi? Miksi hän jakaa kakkaamisvideon lapsestaan, miksei vaikka puolisostaan Teemusta? Mielestäni täysin sama asia. Miksi lapsen oikeudet tällaisissa asioissa on joidenkin mielestä erilaiset kuin aikuisen?
Kommentit (49)
Samaa tasoa kuin Rita Niemi ja Donna Mannisen kakat.
No hyi helvetin v*ttu mitä sairasta paskaa!
Eevi, Rita, Maisa, Tuksu yms on siinä lapsiparat äidit saaneet.
Ihmettelen, mitä teet instassa? Sehän on ainoastaan viitakon tähtösten vilauttelukanava.
näyttäs mieluummin omia kakkauksiaan
Dodiin semmonen älykkö taas vauhdissa... tyhmyydellä ei ole rajoja.
Vaikka kyseessä on vauva, niin myös vauvalla on oikeus yksityisyyteen. Vähän pitäisi miettiä mitä jakaa seuraajilleen, ylipäänsä minun mielestäni somessa ei pitäisi lapsistaan jakaa tunnistettavia kuvia, nimiä tai muutakaan yksityisyyteen kuuluvaa tietoa, varsinkin jos on julkisuuden henkilö. Lapsi ei välttämättä halua julkkikseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kyseessä on vauva, niin myös vauvalla on oikeus yksityisyyteen. Vähän pitäisi miettiä mitä jakaa seuraajilleen, ylipäänsä minun mielestäni somessa ei pitäisi lapsistaan jakaa tunnistettavia kuvia, nimiä tai muutakaan yksityisyyteen kuuluvaa tietoa, varsinkin jos on julkisuuden henkilö. Lapsi ei välttämättä halua julkkikseksi.
Sano tämä voileipä Iinalle
En ymmärrä, että miksi äiti haluaa jakaa tuollaisia lapsellisia videoita? Eikö vanhemman nimenomaan pitäisi suojella sitä lasta ja miettiä mitä someen laittaa? "hehe olen eevi ja nauran lapseni kakanvääntämiselle ja laitan sen myös someen tuhansille seuraajilleni"
tuosta voisi tehdä jo poliisille nettivinkin. tai lasun. lapsellakin on oikeus yksityisyyteen!
Mikähän Eevillä tuli aikoinaan vanhan kämppiksensä/bestiksensä Linda Paldaniuksen kanssa? Tai Janni Hussin? Oltiin niin kaveria jossain kohtaa mutta enää ei kummankaan kanssa mitään
Myös Susanna Juntuseen on ilmeisesti mennyt välit, ei ainakaan seuraa häntä enää
Ja taas se kuvaa siellä muksustaan videota, kun muksu vääntää p*skaa vaippaansa samalla, kun syö. Mitä ton typeryksen mielessä liikkuu, kun esittelee 130 000lle seuraajalleen, että hei, ilkutaas nyt yhdessä kun muksumme Ellen Helmi Ilona Packalén täräyttää p*skaa, hah hah haa, kun on hauskaa. Ihan ku se tosiaan ilkkuisi vauvalleen? Eevi vaikuttaa kierolta, vähän kun joltain koulukiusaajalta. Ei ihme, että ainakin Hussin Janni, Paldaniuksen Linda ja Juntusen Susanna eivät enää jaksaneet tuota vaan pistivät välit poikki.
Miksei se kuvaa omasta naamastaan videota, kun vääntää torttua pytyllä? Hä? Onko hänen yksityisyys tärkeämpää kuin lapsen? Eevi on kyllä aina ollut epämiellyttävä ja ilkeä ihminen, onneksi ei tarvitse enää tuntea.
Mun mielestä tollasten videoiden laittaminen on vaan samaa tasoa kuin lapsi nauraisi pissakakkajutuille. :D siis lapsellista. Mutta en ole koskaan Eeviä pitänytkään kovin välkkynä.