Mitä tämä on? Help
Anteeksi etukäteen. Käytössä Nexplanon-ehkäisykapseli, vuotoa ja kipuilua jatkunut viikon verran ja nyt tuli ulos tälläistä:
Kommentit (17)
Hei mulla tuli samanlaisia kerran, ei ollut alkio/keskenmeno vaan kohdun limakalvoa oli lähtenyt vaan ihan hirveä suikale! Näin kertoi gynekologi-äitini, olin silloin 19-vuotias ja oli ihan pakko paniikissa kysyä että mitä tämä on.
Ja tässä olikin tarpeeksi Vauva.fi:tä koko loppuviikoksi.
Hyi helkkarisaisin slaagin jos tulisi tuommoista!
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:34"]
Hei mulla tuli samanlaisia kerran, ei ollut alkio/keskenmeno vaan kohdun limakalvoa oli lähtenyt vaan ihan hirveä suikale! Näin kertoi gynekologi-äitini, olin silloin 19-vuotias ja oli ihan pakko paniikissa kysyä että mitä tämä on.
[/quote]
Hmm... Mitäs sitä nyt sitten tekisi? Ihmettelin tosiaan itsekin kun ehkäisy kuitenkin (eihän ne satavarmoja ole) mutta eipä ole ennen tuollaisia tullut. Tuskin koskaan tulee selviämäänkään mistä tässä nyt kyse, vai? Ap
Näytä gynelle kuva, ehkä se osaa sanoa? Mulla on tullut joskus kuukautisten mukana isoja ällöjä "sattumia" mutta nuo näyttivät kyllä vieläkin isommilta. Tsemppiä.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:34"]
[/quote]
Hmm... Mitäs sitä nyt sitten tekisi? Ihmettelin tosiaan itsekin kun ehkäisy kuitenkin (eihän ne satavarmoja ole) mutta eipä ole ennen tuollaisia tullut. Tuskin koskaan tulee selviämäänkään mistä tässä nyt kyse, vai? Ap
[/quote]
Mullakin e-pillerit siis oli ja on käytössä ja silti tuli tuollaisia. Tuntui ihan hirveää kipua jonkun aikaa ja sitten sellainen vain tipahti pöntön reunalle, josta sen nostin ja aloin ihmettelemään. Joskus ilmeisesti vaan voi tuollaisia tulla, ei ole onneksi vakavaa. :)
T. 11
Sikiön koipi? Enpä usko. Jotain tavallista paksumpia limakalvonriekaleita. Hyih.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:53"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:34"] Hei mulla tuli samanlaisia kerran, ei ollut alkio/keskenmeno vaan kohdun limakalvoa oli lähtenyt vaan ihan hirveä suikale! Näin kertoi gynekologi-äitini, olin silloin 19-vuotias ja oli ihan pakko paniikissa kysyä että mitä tämä on. [/quote] Hmm... Mitäs sitä nyt sitten tekisi? Ihmettelin tosiaan itsekin kun ehkäisy kuitenkin (eihän ne satavarmoja ole) mutta eipä ole ennen tuollaisia tullut. Tuskin koskaan tulee selviämäänkään mistä tässä nyt kyse, vai? Ap [/quote] Mullakin e-pillerit siis oli ja on käytössä ja silti tuli tuollaisia. Tuntui ihan hirveää kipua jonkun aikaa ja sitten sellainen vain tipahti pöntön reunalle, josta sen nostin ja aloin ihmettelemään. Joskus ilmeisesti vaan voi tuollaisia tulla, ei ole onneksi vakavaa. :) T. 11
[/quote]
Kyllä kipuillut kovasti ja kramppaillut. Hyvä kuulla että muilla tullut vastaavia, kummastuttaa kyllä edelleen kun en ole koskaan kuullut/ nähnyt tälläisiä ja tämän kokoisia kohdunlimakalvosuikaleita. Ap
Ootko tosissas, herranjumala? Selvä alkio
Tosissani olen. Hämmästyttää, koska tuo kapseli käytössä. Ap
Tuo alla oleva valkoinen on yösiteen "tarrapaperi" mikä repästään pois.
Sikiön koipi toi oikeen puoleinen. Varmaan keskenmeno tullut ja nyt tulee ulos siksi kipua ilmennyt. Outoa jos ollut ehkäisy käytössä. Varaisin silti ajan gyneltä ja kysyisin siltä mikä homman nimi
Kiitos vastauksistanne. Varaan ajan gynelle. Voi mikä suru iski.