Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tämä on? Help

Vierailija
24.03.2015 |

Anteeksi etukäteen. Käytössä Nexplanon-ehkäisykapseli, vuotoa ja kipuilua jatkunut viikon verran ja nyt tuli ulos tälläistä:

http://aijaa.com/UQ6op8

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne. Varaan ajan gynelle. Voi mikä suru iski. 

Vierailija
2/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla tuli samanlaisia kerran, ei ollut alkio/keskenmeno vaan kohdun limakalvoa oli lähtenyt vaan ihan hirveä suikale! Näin kertoi gynekologi-äitini, olin silloin 19-vuotias ja oli ihan pakko paniikissa kysyä että mitä tämä on.

Vierailija
4/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä olikin tarpeeksi Vauva.fi:tä koko loppuviikoksi.

Vierailija
5/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helkkarisaisin slaagin jos tulisi tuommoista!

Vierailija
6/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:34"]

Hei mulla tuli samanlaisia kerran, ei ollut alkio/keskenmeno vaan kohdun limakalvoa oli lähtenyt vaan ihan hirveä suikale! Näin kertoi gynekologi-äitini, olin silloin 19-vuotias ja oli ihan pakko paniikissa kysyä että mitä tämä on.

[/quote]

Hmm... Mitäs sitä nyt sitten tekisi? Ihmettelin tosiaan itsekin kun ehkäisy kuitenkin (eihän ne satavarmoja ole) mutta eipä ole ennen tuollaisia tullut. Tuskin koskaan tulee selviämäänkään mistä tässä nyt kyse, vai? Ap

Vierailija
7/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä gynelle kuva, ehkä se osaa sanoa? Mulla on tullut joskus kuukautisten mukana isoja ällöjä "sattumia" mutta nuo näyttivät kyllä vieläkin isommilta. Tsemppiä.

Vierailija
8/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:34"]

[/quote]

Hmm... Mitäs sitä nyt sitten tekisi? Ihmettelin tosiaan itsekin kun ehkäisy kuitenkin (eihän ne satavarmoja ole) mutta eipä ole ennen tuollaisia tullut. Tuskin koskaan tulee selviämäänkään mistä tässä nyt kyse, vai? Ap
[/quote]

Mullakin e-pillerit siis oli ja on käytössä ja silti tuli tuollaisia. Tuntui ihan hirveää kipua jonkun aikaa ja sitten sellainen vain tipahti pöntön reunalle, josta sen nostin ja aloin ihmettelemään. Joskus ilmeisesti vaan voi tuollaisia tulla, ei ole onneksi vakavaa. :)

T. 11

Vierailija
9/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiön koipi? Enpä usko. Jotain tavallista paksumpia limakalvonriekaleita. Hyih.

Vierailija
10/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:53"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:34"] Hei mulla tuli samanlaisia kerran, ei ollut alkio/keskenmeno vaan kohdun limakalvoa oli lähtenyt vaan ihan hirveä suikale! Näin kertoi gynekologi-äitini, olin silloin 19-vuotias ja oli ihan pakko paniikissa kysyä että mitä tämä on. [/quote] Hmm... Mitäs sitä nyt sitten tekisi? Ihmettelin tosiaan itsekin kun ehkäisy kuitenkin (eihän ne satavarmoja ole) mutta eipä ole ennen tuollaisia tullut. Tuskin koskaan tulee selviämäänkään mistä tässä nyt kyse, vai? Ap [/quote] Mullakin e-pillerit siis oli ja on käytössä ja silti tuli tuollaisia. Tuntui ihan hirveää kipua jonkun aikaa ja sitten sellainen vain tipahti pöntön reunalle, josta sen nostin ja aloin ihmettelemään. Joskus ilmeisesti vaan voi tuollaisia tulla, ei ole onneksi vakavaa. :) T. 11

[/quote]

Kyllä kipuillut kovasti ja kramppaillut. Hyvä kuulla että muilla tullut vastaavia, kummastuttaa kyllä edelleen kun en ole koskaan kuullut/ nähnyt tälläisiä ja tämän kokoisia kohdunlimakalvosuikaleita. Ap

Vierailija
11/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla keskenmeno? 

Vierailija
12/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissas, herranjumala? Selvä alkio 

Vierailija
13/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä kokoisia noi on?

Vierailija
14/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosissani olen. Hämmästyttää, koska tuo kapseli käytössä. Ap

Vierailija
15/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi apua!! Keskenmeno?

Vierailija
16/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo alla oleva valkoinen on yösiteen "tarrapaperi" mikä repästään pois.

Vierailija
17/17 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiön koipi toi oikeen puoleinen. Varmaan keskenmeno tullut ja nyt tulee ulos siksi kipua ilmennyt. Outoa jos ollut ehkäisy käytössä. Varaisin silti ajan gyneltä ja kysyisin siltä mikä homman nimi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi