Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin nyt lopettaa juomisen

Vierailija
24.03.2015 |

Mutta miten se helpoimmin onnistuu. Olen väsyny jatkuvaan tissutteluun, mutta silti se joka ilta vie.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:03"]

On harrastuksia ja töitä. Mutta heti kotona tulee ahdistus, josta ei vaan tunnu selviävän ilman juomista. Kauhea tärinä, ahdistus, pelkotilat ja unettomuus.

[/quote]

Kokeile nukkua/ viettää illat jossain muualla. Tuleeko muuallakin noita oireita? Onko kotisi lähistöllä tai peräti talosi katolla/seinän takana tukiasemaa? Voimakas sähkömagneettinen säteily aiheuttaa toisille ihmisille mm. unettomuutta tuhoamalla melatoniinin tuotannon ja muutenkin jatkuvan stressitilan elimistölle. Oireesi kuulostavat tyypillisiltä. Itsekin yritin hoitaa ongelmaa punaviinillä kolmen tukiasemamaston ristitulessa, mutta lopulta oli vain pakko muuttaa pois tai alkoholisoitua. Muutimme muualle ja tarve turruttaa elimistöä alkoholilla loppui kuin seinään.

Vierailija
2/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo teetä. Ei läheskään yhtä hyvää, mutta auttaa piintyneeseen "nyt ois kiva siemailla jotain" -tunteeseen. Sit kun huomaat, että tee tosiaan riittää, saat hyvän onnistumisboostin kaupan päälle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jotain muuta tekemistä. Joku harrastus; lukemista, käsitöitä, ulkoilua. Aseta välitavoitteita itsellesi; anna palkinto, esim. uusi paita, kun saavutat tavoitteen. 

Vierailija
4/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano myös asiasta ystävillesi, se helpottaa että sanoo asian ääneen jollekin. Siitä tulee jotenkin todellisempi.

Vierailija
5/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Juat tulin ite baarista ja fiilis on katossa!

Vierailija
6/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:57"]

Ei kannata. Juat tulin ite baarista ja fiilis on katossa!

[/quote]

Bileet ei oo ees vielä alkanu pöljä :D

Vierailija
7/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harrastuksia ja töitä. Mutta heti kotona tulee ahdistus, josta ei vaan tunnu selviävän ilman juomista. Kauhea tärinä, ahdistus, pelkotilat ja unettomuus.

Vierailija
8/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinclair method. Toimiva hoitomuoto.

Vierailija
9/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut kohta 3kk ilman tipan tippaa. Kyllästyin tissutteluun ja rupes välillä lähtee lapasesta, aina väsynyt duunissa ja vapaapäivät pitkää nukkuessa.... Tein vaan päätöksen se on loppupeleissä ollut helppoa kuntoilu ja lenkkeily lisääntynyt huimasti! Mutta tsemppiä yritykseen!

Vierailija
10/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:05"]Mä oon ollut kohta 3kk ilman tipan tippaa. Kyllästyin tissutteluun ja rupes välillä lähtee lapasesta, aina väsynyt duunissa ja vapaapäivät pitkää nukkuessa.... Tein vaan päätöksen se on loppupeleissä ollut helppoa kuntoilu ja lenkkeily lisääntynyt huimasti! Mutta tsemppiä yritykseen!
[/quote]
Kiitos

Vierailija
11/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:14"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:05"]Mä oon ollut kohta 3kk ilman tipan tippaa. Kyllästyin tissutteluun ja rupes välillä lähtee lapasesta, aina väsynyt duunissa ja vapaapäivät pitkää nukkuessa.... Tein vaan päätöksen se on loppupeleissä ollut helppoa kuntoilu ja lenkkeily lisääntynyt huimasti! Mutta tsemppiä yritykseen!
[/quote]
Kiitos
[/quote]
Ole hyvä

Vierailija
12/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaa ne ahdistavat tunteet ja mieti, mikä ne aiheuttaa. Kun sen saat selville, etä edes halua jatkaa tissuttelua.

Vierailija
13/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tissuttelu auta noihin pelkotiloihisi, pahentaa vain koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän