En pue ikinä housuja
Kommentit (11)
Helpompi kaivella kiveksiä pelkissä boksereissa ja nuuhkia sormia
Housuja ei tarvitse pukea mutta itsesi voisit pukea
Vierailija kirjoitti:
Helpompi kaivella kiveksiä pelkissä boksereissa ja nuuhkia sormia
Miksi bokserit? Aatamin aikanen muoti paras!
Vierailija kirjoitti:
Onko lihava pimppisi paljaana hameen alla, nuuh nuuh.
Ei! isot munat ja mustaa karvaa on sakeasti, kuin Demis Roussoksen persereiässä!
Housut ja kaikki vaatteettet on turhaa. Hefner eli kylpytakki on ainoa järkevä asuste. Siinä kun pääsee heti oleelliseen. Naisten kanssa siis oikeasti monikossa olen sanonut tämän muutamille ja kaiikki on myöntäneet puhun totta.
Niin se totuus ei ole kylpytakki. Nainen koitti selittää että ne pukeutuu tietyllä tavalla vain miesten takia. Vastasin se on turhaa me miehet halutaan naiset alasti. meni hetkeksi suu kiinni kun kertoi totuuden
Onhan ne hepeneet mauste mut ei ne oo pihvi.
Oletko niinkuin se luolamiestyyppi siitä Klikkaa mua- sarjasta?
Vierailija kirjoitti:
Aina valmiina peräreikä liukkaana
Mä en oikein ymmärrä tota pepun ruinausta. Se kun on tiukka vain alusta. Loput on löysää suolta. Pilde puristelee omasta mielestä enemmän ja paremmin. itsellä on kokemusta naisen kanssa suunnilleen kaikesta.
Oikeasti naisen lelu kävi sielläkin. Ei ainakaan mulle innostava juttu. Naisen mieleksi vain tuli suostuttua vaikka mihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina valmiina peräreikä liukkaana
Mä en oikein ymmärrä tota pepun ruinausta. Se kun on tiukka vain alusta. Loput on löysää suolta. Pilde puristelee omasta mielestä enemmän ja paremmin. itsellä on kokemusta naisen kanssa suunnilleen kaikesta.
Oikeasti naisen lelu kävi sielläkin. Ei ainakaan mulle innostava juttu. Naisen mieleksi vain tuli suostuttua vaikka mihin.
Mä luulen, että suurin osa täällä noita anaaliseksijutuista kirjoittavia on neitsyitä. Ehkä joskus ala-asteella pullonpyörityksessä oman luokan tyttöä pussanneet ja se on siinä.
ei sit