Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan käytätte samaa ffp2-maskia kerralla?

Vierailija
15.12.2021 |

Kaksi tuntia esim? Olisikohan kolme tuntia liikaa? Kellään hajua, kuinka kauan ffp2 pysyy virusta suodattavana kasvoilla? En oikein löytänyt ohjeaikaa netistä. Joo, ja väsytti googlata...siksi kysyn täällä...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden kauppareissun verran eli noin 15 minuuttia

Vierailija
2/15 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä aina taukoon asti, eli oliskohan pari tuntia. Joskus, jos joutuu paljon puhumaan ja maski tuntuu "märältä", vaihtuu taukoa ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Jos kestää kosteutta, niin vaihdan. Yleensä töissä sisätiloissa vaihdan noin 3 tunnin välein. Välillä aikaisemminkin. Joskus jostain luin, että voi pitää 4 tuntia kerrallaan. Koronan tehohoidosta kertovassa jutussa kerrottiin hoitajien hoitavan ffp3- maskilla potilasta 3 tuntia kerrallaan eli ainakin tuon ajan on sama maski.

Vierailija
4/15 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden verran

Vierailija
5/15 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu. Jos kestää kosteutta, niin vaihdan. Yleensä töissä sisätiloissa vaihdan noin 3 tunnin välein. Välillä aikaisemminkin. Joskus jostain luin, että voi pitää 4 tuntia kerrallaan. Koronan tehohoidosta kertovassa jutussa kerrottiin hoitajien hoitavan ffp3- maskilla potilasta 3 tuntia kerrallaan eli ainakin tuon ajan on sama maski.

Korjaus: siis, jos kerää kosteutta.

Vierailija
6/15 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän, sitten ripustan tuulettumaan muutamaksi päiväksi. Viidellä kertakäyttömaskilla tässä menty viime vuoden joulukuusta asti.

Vierailija
7/15 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaliskuusta 2020 menty samalla.

Vierailija
8/15 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sekasin pitää olla että miettii tuollaisia

Vierailija
9/15 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin maskin käytöstä jo kesällä. En ota rokotetta. Olen perusterve. Jos saan korona flunssan tiedän oireista että minulla se on enkä leivtä sitä niinkuin rokotetut. Koronaan sairastuu 1% vakavasti ja siitä 1% kuolee vähemmän kuin kausiflunssaan. Pesen kädet en käytä enää käsidesejä.

Vierailija
10/15 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sekasin pitää olla että miettii tuollaisia

Sinä se kommentoit näihin korona-aiheisiin aloituksiin aina samalla tavalla. Sinulle se on sekoa, kun äly ei riitä käsittämään asiaa.

Vierailija
11/15 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luovuin maskin käytöstä jo kesällä. En ota rokotetta. Olen perusterve. Jos saan korona flunssan tiedän oireista että minulla se on enkä leivtä sitä niinkuin rokotetut. Koronaan sairastuu 1% vakavasti ja siitä 1% kuolee vähemmän kuin kausiflunssaan. Pesen kädet en käytä enää käsidesejä.

Minä, minä, minä ja vi… ut muista. Ja olet vielä ylpeä tästä. Huh.

Vierailija
12/15 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maaliskuusta 2020 menty samalla.

Imet kaiken paskan maskiisi ja hierot sen sitten takaisin naamaasi. Älykästä🤣

Vierailija
13/15 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, minä, minä ja vi… ut muista. Ja olet vielä ylpeä tästä. Huh.

MItä ihmettä sössötät? Oletko Hullu? Etkö osaa lukea. Suojaan muita sillä että en ole rokottanut koska sillä tavalla tiedän oireista että olen kantaja. Rokotetuthan on superlevittäjiä. Tautiin johon on kuollut suomessa 1000 2 vuoden aikana. 5 miljoonastya ihmisestä. Eli vähemmän kuin mihinkään muuhun.

Vierailija
14/15 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä tuntia taitaa olla maksimiaika, ja tietysti maski pitää vaihtaa uuteen jos se kastuu. Matkustan toisinaan bussissa tuon neljä tuntia enkä vaihda maskia kesken matkan.

Vierailija
15/15 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko viikon käyttänyt samaa. Ei kai se miksikään mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän