Koska pääsemme koronasta eroon?
Ja pystymme taas elämään normaalia elämää.
Veikkauksia?
Kommentit (59)
Riippuu täysin ihmisistä itsestään. Jos ei vaivaudu ehkäisemään viruksen leviämistä niin turha mussuttaa, jos tämä kestää ja kestää.
Korona laimenee mutta hei, nurkan takana on uutta settiä joka tulee seuraavaksi. Koronasta taidamme päästä eroon, veikkaan siinä vuosien 2023-2024 taitteessa. Tai sitten kausiflunssamme alkavat olla kaikki jotain sars-sarjaa.
Toivon että mahdollisimman pian. Olen jo niin väsynyt ja kyllästynyt tähän korona elämään.
Jaa-a. Mikä tulee ensin näistä:
- toimiva rokote
- niin lievä variantti, ettei enää syytä välittää
- laumaimmuniteetti
Vierailija kirjoitti:
Toivon että mahdollisimman pian. Olen jo niin väsynyt ja kyllästynyt tähän korona elämään.
Miten se niinkuin sinua haittaa? Minua ei haittaa muu kuin tämä maskin käyttäminen. Lentely on ihan tuskaa ja teen sitä viikoittain.
Antigeenitestillä selvittäisiin vähän rivakammin.
Silloin kun 20% saadaan vastuuseen. He ovat koko pandemian alusta asti päättäneet olla noudattamatta mitään rajoituksia ja suosituksia. Toisin sanoen he laillisesti pahoinpitelevät ja kiristävät meitä 80%. Kyllä se pitäisi olla toisten päin, eli rokotetut pikemminkin murskaisivat rokottamattomat, jos näin vaan päättisivät.
Vierailija kirjoitti:
sen jälkeen kun kaikki on suostuneet ottamaan korona eli valvonta passin käyttöön jolloin uusi maailmanjärjestys lähtee käyntiin. Hienosti te ihmiset taistelitte vapauden puolesta.
Kuka tai mikä tämän uuden maailmanjärjestyksen takana on?
Tuli jäädäkseen. Rokotukset eivät pysy perässä, koska kaikki eivät niitä ota ilman pakkoa, ja sitten tämä merkillinen mania lennellä ympäri ämpäri maailmaa, että varmaan variantteja kehittyy ja leviää kiihtyvällä tahdilla. Deltasta ja omikronista se on jo nähty, useita muita seuraa.
It's the end of the world as we know it and I feel fine...
"Muutama viikko tasoitellan kurvia...."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se niinkuin sinua haittaa? Minua ei haittaa muu kuin tämä maskin käyttäminen. Lentely on ihan tuskaa ja teen sitä viikoittain.
Oletko kokeillut erilaisia maskeja? Havaintoni mukaan jotkut maskit ei haittaa niin paljon kuin toiset. Merkkiä en osaa sanoa, samaa tsingtsong pimpelipom kiinasettiä kaikki, mutta on niissä erojakin.
AP ei ole tainnut huomata usein toistunutta maininta: Koronavirus on tullut jäädäkseen!
Itse veikkaan
-kiukkuinen variantti omikron, joka sairastuttaa ennätysmäärän ihmisiä ---> ennätysmäärä saa luonnollisen mutta hiipuvan immuniteetin. Valitettavan moni vaan kuolee tehohoidon sakatessa täysin talvella 2022.
-kolmas rokote niistää tautia matalammalle.
-kesä hillitse taasen.
-yhdessä laajan luonnollisen immunitetin ja rokotusten etenemisen kanssa pandemia hiipuu.
-Seuraava mutaatio on tavattoman tarttuva mutta vielä edellisiä loivempi. Yhdessä laajan rokotekattavuuden ja laajan luontaisen immuniteetin ja yhdessä uusien lääkkeiden mm nenäsumute ym. (ei rokote) kanssa joskus aikaisintaan vuoden kuluttua aletaan henkäisemään kunnolla pandemian taittumista.
-
Mutta kuten sanottu, koronasta emme ikinä ehkä pääse eroon. Ei ainakaan kannata laskea sen varaan; mielestäni.
½-leikillään½-tosissaan...
Kaksi vuotta menee ainakin vielä