Putous 14 kausi 2022 OFFICIAL
Taas se tulee, Putous meinaa. Jos ei kiinnosta niin en ymmärrä miksi avasit tämän linkin. kertoaksesi vain että ko sarja ei kiinnosta??Ok selvä. Kaikille muille joita kiinnostaa niin saas nähä millainen kausi tulee.Uusi ohjaaja ja uusia näyttelijöitä. Aku Sipola mukava lisäys kattaukseen,muilla uusilla ns näytönpaikka.Noh Helmikuussa selviää:) https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008473374.html
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1284)
Ei jaksa. Ei vaan enää jaksa. Mies ja lapset katsoo, minä kuuntelen keittiöstä tuota... VMP! Strandbergin mulkosilmät on jo niin nähty.
Tulikoe oli iha tyhmä, ykskään ei naurattanu. Pilvi olis voinu jo jäädä pois ohjelmasta.
Nyt mennään jo alta kaikkien rimojen. :(
Itiksen jengijuttu nauratti vähän.
Mikko Töyssyn laulamista odotan. On hyvä-ääninen!
Samaa tasoa ku ennenkin
Ei mitään uutta auringon alla
Klasarijengi oli ok
Real Housewives of Imatran tahdon nähdä!
Toi stranbergin tekonauru-haha-aina-haha kesken lausetta-haha on sietämätön.
Strandberg on parempi näyttelijä kuin juontaja.
Vierailija kirjoitti:
Toi stranbergin tekonauru-haha-aina-haha kesken lausetta-haha on sietämätön.
Tämä.
Aapo vaikuttaa tosi symppikseltä ihmiseltä, ihana!
Mitä te täällä vingutte tai ylipäänsä katsotte jos on niin p...? Minä katson koska tykkään ko. ohjelmasta.
Missä lienee hyvä maku kirjoitti:
Aika ajanut Pilvi Hämäläisen ohi. Ehkä seuraavalle jaksolle ei tule enää mukaan oksentamisvitseineen...
Ja äänensä on niin kulunut, että... Ei viitsis enää kuunnella.
Ennen vanhaan keskusteluja oli vartissa jo monen monta sivua ja nyt vasta kaksi niin kertonee sekin jotain…
Ilmeisesti tuo juontajan tekonauru kuuluu formaattiin, koska Roope jo aikoinaan harrasti sitä. Rasittavaa.
Teennäistä, huonot käsikirjoittajat. Putous on jo pudonnut mun ohjelmistosta.
Kyllä on niin hauskaa taas! Minulta melkein lenti tamponi pilderostani kovalla voimalla ikkunaan kun niin nauratti.