Millainen nainen saa seuraa?
Niin kerroppa mies: Millainen luonne pitää olla? Ulkonäkö?
Ihan selvinpäin jos pitäisi lähestyä niin millaista naista lähestyisit?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:55"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:51"]
Miten saa naapurintyttölookin?
[/quote]Hymyileväinen ja iloinen asenne, ei ylimielisyyttä tai nirppanokkaisuutta. Siisti naisellinen pukeutuminen, muttei mitään liian yliampuvaa. Pitkät hiukset ja joku suht luonnollinen hiusväri mielellään. Luonnollinen meikki.
[/quote]
Taisi tärkein unohtua? Bmi alle 20, todella hyvät mittasuhteet vartalossa, kauniit, kiinteät rinnat, hyvä iho, hyvät hampaat ja kaunis luusto.
Koska tuo, mitä sinä kuvailit on tavis, joita on Suomi täynnä ja jotka ei kelpaa kenellekään.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:30"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:04"]
En ole mies, mut jos on nainen niin saa seuraa. Varmasti. :D
[/quote]
Et asu Suomessa ilmeisesti kun aloituksessa puhutaan siis SELVISTÄ miehistä.
[/quote]
:D Asun kyllä ja vuosi sitten pitkästä parisuhteesta eronneena voin todeta, että miehet on nykyään tosi helppoja. Varmaan moni alkaa olla jo ns. epätoivoinen, johtuu ehkä siitä. Tietty jos jostain baareista etsii niin tuskin SELVIÄ löytää. ;)
[/quote]
Enpä tunne naista, jota oltaisiin tultu iskemään ruokakaupassa tai kadulla. Suomessa, selvänä.
[/quote]
Nettiä tarkoitin. Ensin voi tutustua vähän siellä, sit treffeille. Mä olin kyllä aika tarkka kenen kanssa lähden, moni ihan fiksun oloinen pyysi ja moni sanoo, että mahdollisimman pian tapaaminen. Itse kävin kahden kanssa. Itseluottamus ensin kuntoon! Älä mietin kelpaanko MINÄ tuolle, mieti kelpaako tuo MINULLE. :D Ja en ole nuori, lähempänä 40v. :D
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:01"]Niin kerroppa mies: Millainen luonne pitää olla? Ulkonäkö?
Mukava, suorapuheinen ja helppo luonne. Vähän "miesmäinen". Itse nörttinä pidän suoraa ja toimivaa kommunikaatiota välttämättömänä ja arvostan toimivaa arkea enemmän kuin juhlalisia huippuelämyksiä. Lapset pitää olla tehty (lapsetonkin kävisi) ja mielellään kouluikäisiä.
Ulkonäön suhteen en ole ronkeli, mutta vakava ylipaino, alipaino tai räikeää huomiota hakeva tyyli (näyttävät tatuoinnit, lävistykset, hius- tai vaatetyyli) aiheuttavat ainakin sen, etten tee aloitetta. Mutta jos tutustun naiseen muuten ja hänen kanssa on mukava olla, totun melkein mihin vain. Eniten pidän hieman (BMI 25-30) pullukoista muodokkaista pitkähiuksista ja pyöreäkasvoisista naisista, jotka pukeutuvat naisellisesti mekkoihin, ja varmaan tekisin omat aloitteet ensisijassa tuollaisille, koska se ei ole kovin harvinainen naistyyppi eikä välttämättä täysin alemman keskitason miehen ulottumattomissa.
Ihan selvinpäin jos pitäisi lähestyä niin millaista naista lähestyisit?
En varmasti lähestyisi kasvokkain ainoatakaan naista selvänä, ujo kun olen. Luultavasti yrittäisin muutenkin nettisivustojen kautta.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:42"]No pillukun on niin kelpaa meikäläiselle
[/quote]
Melko säälittävää. Oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:01"]
Niin kerroppa mies: Millainen luonne pitää olla? Ulkonäkö? Ihan selvinpäin jos pitäisi lähestyä niin millaista naista lähestyisit?
[/quote]
Sellaista, jolla on aurinkoinen olemus, kiinnostuneen naisen hymy ja katsoo/vilkuilee minua silmiin. Jos on nättikin, niin mies leijuu naisen luokse, vaikkei jalkojaan liikuttaisi. Tai siltä se ainakin tuntuu.
Helposti lähestyttävän oloinen nainen. Eli mukavan, lämminhenkisen, positiivisen, nauravaisen, ystävällisen tuntuinen nainen, joka ei väheksy sen näköisiä miehiä joista ei itse satu tykkäämään.
Minuun ihastutaan yleensä helposti. Mulla on pitkät vaaleat paksut hiukset, normaali vartalo (on hieman ylimääräistäkin), keskikokoiset tissit, olen luonnollisen näköinen enkä käytä paljoa meikkiä. Itse en pidä itseäni millään tavalla erikoisena, mutta se mistä olen miehiltä saanut kehua on se että olen kuulemma luonnonkaunis, miehet pitävät siitä ettei käytä paljoa meikkiä. Olen myös iloinen, eläväinen, puhelias ja positiivinen, hymyileväinen. Ja kaikkein tärkeimpänä miehet ovat aina maininneet että olen mukava. Eli näyttää olevan paljon samoja juttuja kuin edellisillä kirjoittajilla. Olen kiltti enkä ylimielinen. Ihaninta mitä kerran yksi mies sanoi oli että mussa on jotain maagista :) tosin oltiin oltu tekemisissä kaksi vuotta ennenkuin tunnusti ihastuksensa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:32"]
Enpä tunne naista, jota oltaisiin tultu iskemään ruokakaupassa tai kadulla. Suomessa, selvänä.
ois kiva tietää onko
Ex-mieheni bongasi minut kaupungilta kävellessäni. Yhdessä olitiin 10 vuotta ja tämä tapahtui siis 1980-luvulla
Vautsi!:) tämmöstä kyl kuulee harvoin:) mut tosi kiva, taisit erottua eduksesi joukosta :p Ap
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:51"]
Miten saa naapurintyttölookin?
[/quote]Hymyileväinen ja iloinen asenne, ei ylimielisyyttä tai nirppanokkaisuutta. Siisti naisellinen pukeutuminen, muttei mitään liian yliampuvaa. Pitkät hiukset ja joku suht luonnollinen hiusväri mielellään. Luonnollinen meikki.