Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osoitti todellisen luonteensa: mököttää kaljuudestani

Vierailija
24.03.2015 |

Vahvaksi luulemani mieheni on aina sanonut miten hänellä on laaja ja monipuolinen naismaku. Mikään yksittäinen ulkonäköseikka ei kuulemma ole merkitsevää, vaan kokonaisuus ratkaisee. No, toisin on totuus. Olen pitkään taistellut kuivan ja vaalennetun tukkani kanssa, joka menee aivan takkuun. Kyllästyin siihen totaalisesti ja ajelin kaiken pois. Viehätti ajatus että pian kasvaa aivan uusi ja terve hius tilalle.

Mitä tekee mies? Sen sijaan että osoittaisi tukensa, hän kammoksuu päätäni ja mököttää. Ei kuulemma huvita lähteä yhdessä minnekään kun näytän kuulemma niin kamalalta. Sanoin että pian kasvaa takaisin, mutta se ei häntä lohduta. Olin aina varma suhteestamme, mutta nyt jo käy mielessä että oliko tämä tässä.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 09:48"]

Kalju on ehkä epänaisellisin asia, jonka voin äkkiseltään kuvitella. Itselleni naisen kaljuus olisi tatuointien lisäksi ollut ainoa karsiva ulkonäkötekijä kumppania valittaessa, en vain voi mitenkään kuvitella kaljua naista seksuaalisesti millään lailla kiinnostavana. Hassunnäköisenä kaverina juu, kumppanina ei mitenkään.

Eli ymmärrän kyllä miestäsi, onhan tuo järkytys.

[/quote]

Eli on ok olla naama ja suu täynnä rautaa, mutta lapsen syntymäaika tatuoituna ranteeseen aiheuttaa diskauksen?

Vierailija
42/54 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 09:59"]

Mulla oli melkein 30 vuotta alaselkään ulottuva, erittäin hyväkuntoinen, suora, tumma tukka. Kyllästyin siihen totaalisesti ja leikkasin ihan lyhyen poikatukan. Mieheni lähes sekosi onnesta ja jaksaa vielä parin vuoden jälkeenkin huokailla, kuinka sairaan hyvin lyhyt tukka mulle sopii. Lisäksi on ehdotellut kesäkaljun leikkaamista, kun mulla on niin nätin "pallonmuotoinen pää". Ei kaikki miehet tukanleikkuusta järkyty :)

[/quote]

Lyhyen tukan kanssa voi sitten käyttää vaikka peruukkia, jos siltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:23"]

Siis miksi ihmeessä naisen pitäisi miellyttää muiden silmää, olla "kaunis"? Kuvottavaa seksismiä.

[/quote]

Ihan samasta syystäkuin miehen pitäisi olla "komea". Aika moni nainenkin valittaa miehen ulkonäöstä vaatetuksesta yms. Seksismiä varmaan, mutta kyllä minusta myös ymmärrettävää että hyvä ulkonäkö viehättää.

Vierailija
44/54 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli melkein 30 vuotta alaselkään ulottuva, erittäin hyväkuntoinen, suora, tumma tukka. Kyllästyin siihen totaalisesti ja leikkasin ihan lyhyen poikatukan. Mieheni lähes sekosi onnesta ja jaksaa vielä parin vuoden jälkeenkin huokailla, kuinka sairaan hyvin lyhyt tukka mulle sopii. Lisäksi on ehdotellut kesäkaljun leikkaamista, kun mulla on niin nätin "pallonmuotoinen pää". Ei kaikki miehet tukanleikkuusta järkyty :)

[/quote]

Voi miten ihana mies :) Tuli hyvä mieli!

Vierailija
45/54 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:11"]

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 19:23"]

Siis miksi ihmeessä naisen pitäisi miellyttää muiden silmää, olla "kaunis"? Kuvottavaa seksismiä.

[/quote]

Tietysti ulkonäöllä on merkitystä, jos ei miellytä, niin ei seurustele, kokonaisuus vaikuttaa.

Ihan samasta syystäkuin miehen pitäisi olla "komea". Aika moni nainenkin valittaa miehen ulkonäöstä vaatetuksesta yms. Seksismiä varmaan, mutta kyllä minusta myös ymmärrettävää että hyvä ulkonäkö viehättää.

[/quote]

Vierailija
46/54 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:16"]

[/quote]

Voi miten ihana mies :) Tuli hyvä mieli!

[/quote]

Onkohan mies rehellinen, totta kai hyväkuntoinen pitkä tukka kannattaa leikata pois ja mielummin kaljuksi. Etpähän käännä katseita. HALOO, kyllä miehetkin osaavat.

Vierailija
47/54 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:55"]

Voi luoja mitä sovinisteja #2 ja #3... ei ole paljon hiuksista iloa, jos aivot puuttuu. :D

[/quote]

Hiuksista voi olla paljonkin iloa typerällekin. Se ei kuitenkaan vaikuta siihen, että kalju pää naisella on vastenmielinen. Peruukit on keksitty. Ap. voi käyttää niitä.

Vierailija
48/54 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:32"]

Hiuksista voi olla paljonkin iloa typerällekin. Se ei kuitenkaan vaikuta siihen, että kalju pää naisella on vastenmielinen. Peruukit on keksitty. Ap. voi käyttää niitä.

[/quote]

Mielestäni. Unohdit tuon niiiin tärkeän sanan tuosta mielipidekirjoituksestasi. Ei se kalju kaikille sovi. Mutta se ei myöskään kestä, jollei sitä ajele jatkuvasti.

Vierailija
49/54 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:26"]

Onkohan mies rehellinen, totta kai hyväkuntoinen pitkä tukka kannattaa leikata pois ja mielummin kaljuksi. Etpähän käännä katseita. HALOO, kyllä miehetkin osaavat.

[/quote]

Jotkut miehet vihaavat sitä, kun muut katselevat "hänen" naistaan.

Vierailija
50/54 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:26"]

[/quote]

Jotkut miehet vihaavat sitä, kun muut katselevat "hänen" naistaan.

[/quote]

Mitä vähemmän oma nainen herättää mielenkiintoa muissa miehissä, sen parempi. Miehiä nyt ei kannata uskoa. Siisti meikki ja naisellinen kampaus tekee ihmeitä, saa ukko huomata, että ottajia riittäisi. Miehet ovat mustasukkaisia ja omistushaluisia ja osaavat kieroilla tarvittaessa. 

Vierailija
51/54 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän pitkistä hiuksista ja mies ajelee aina päänsä kaljuksi. Ei näytä sairaalta :D En myöskään pidä alapääkarvoista, mutta ei ajele niitä vaikka toinen pää kalju. Reaktioni on ettei haittaa jos on tyytyväinen noin sillä en seurustele parran, hiusten tai munankarvojen kanssa. Komeahan tuo on silmissäni silti.

Jos nainen ajelee hiukset pois ja ei sheivaa puskaa niin on törkeä, itsekäs, femakko jonka miehellä oikeus kiukutella tai suurinpiirtein pettää... en ymmärrä en :D

Vierailija
52/54 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:31"]

Vahvaksi luulemani mieheni on aina sanonut miten hänellä on laaja ja monipuolinen naismaku. Mikään yksittäinen ulkonäköseikka ei kuulemma ole merkitsevää, vaan kokonaisuus ratkaisee. No, toisin on totuus. Olen pitkään taistellut kuivan ja vaalennetun tukkani kanssa, joka menee aivan takkuun. Kyllästyin siihen totaalisesti ja ajelin kaiken pois. Viehätti ajatus että pian kasvaa aivan uusi ja terve hius tilalle.

Mitä tekee mies? Sen sijaan että osoittaisi tukensa, hän kammoksuu päätäni ja mököttää. Ei kuulemma huvita lähteä yhdessä minnekään kun näytän kuulemma niin kamalalta. Sanoin että pian kasvaa takaisin, mutta se ei häntä lohduta. Olin aina varma suhteestamme, mutta nyt jo käy mielessä että oliko tämä tässä.

[/quote]

huivi?

Vierailija
53/54 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joka mies järkyttyy, jos ennen kaunis vaimo rupeaa näyttämään virolaiselta rangaistusvangilta.