Mun kassit ei mahdu boksereihin
Tajusin juuri, että mulla on liian pienet bokserit jalassa, koska mun kassit "pursuaa" yli aina jommalta kummalta puolelta (eli ikään kuin housunlahkeesta). Pitäisi varmaan hankkia uudet bokserit.
Kommentit (21)
Mikä on kivespussin ympärysmitta? :D
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:42"]
Et ole päässy tyhjentämään?
[/quote]
Juu en vissiin ole. Ap
Jos vaan pyydät, että äitisi ostaa isompia?
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:49"]
Jos vaan pyydät, että äitisi ostaa isompia?
[/quote]
Olen 27v, en raaski vaivata asialla enää. Ap
Kokeileppa kiinalaista kassiotetta niin helpottaa huomattavasti ja pallis voivat paremmin!
Älä liioittele! Valehtelet päin palstalaisten naamaa! Häpeä!
Taas tätä uusavuttomuutta! Kassejahan kannetaan käsissä, katso nyt vaikka huomenna, kuinka ihmiset kantavat Stockan keltaisia kasseja käsissään.
Mikä idea on yleensäkään pitää boksereita, istut alas ja letku heti puristuksissa - Pitää ruveta sitä asettelemaan parempaan asentoon...
Pienennysleikkaukseen mars! Isot kassit on niin vastenmieliset että en tiedä pahempaa.
vanhan miehen kassit noin nuorella? Kuulemma roikkuu alempana vuosi vuodelta.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:38"]
Taas tätä uusavuttomuutta! Kassejahan kannetaan käsissä, katso nyt vaikka huomenna, kuinka ihmiset kantavat Stockan keltaisia kasseja käsissään.
[/quote]
Voi ei! Voin kuvitella ap:n kannatelelevan keltaisia kasseja kaksin käsin. Hullut päivät, sanan mukaisesti!
Mutta herää kysymys, että onko sulla myös iso kalu. Nyt kyllä voisit oikeasti laittaa kuvan
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 18:49"]
Mutta herää kysymys, että onko sulla myös iso kalu. Nyt kyllä voisit oikeasti laittaa kuvan
[/quote]
Enpä usko, kaikki voima menee riippukassien kannatteluun.
jooh..