Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko laitatte rahaa synttäreihin? 200€ ei meinaa riittää...

Vierailija
24.03.2015 |

http://yle.fi/uutiset/pieni_synttarisankari_voi_unohtua_jos_juhlat_ovat_liian_suuret/7884536

Tuntuu, että koko ajan pitää olla hienommat ja paremmat juhlat. Jos kymmenelle lapselle ostat vaikka jotkut Huimala-synttärit, niin kustannukset nousee helposti lähelle 300 euroa. Ja seuraavana vuonna pitää sitten olla vielä vaikuttavampaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Doodsonit parkissa 10:ole liput 180 plus tarvittavat päälle. Kotonakin pidettäviin menee helposti satanen.

Vierailija
2/8 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vielä järjestetään ihan tavallisia kotisynttäreitä tyyliin kakku, limpparia ja leikkimistä, ilman mitään järjestettyä Hoplop-ohjelmaa? Toki niihinkin halutessaan saa rahaa palamaan, mutta tuntuu että normisynttärit tänä päivänä pitäisi olla jotakin kallista, ohjattua toimintaa. Olenhan väärässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisataa voin laittaa jos en jaksa kotisynttäreitä. Se on minusta ihan ok. Mutta arvostan enemmän kotisynttäreitä, ilahdun aina jos lapsi saa sellaisille kutsun. 

Vierailija
4/8 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on aina ollut ihan kotisynttärit joten ei sitä rahaa mitään älyttömiä summia mene. Yleensä se suurin kuluerä on ollut esim. servetit yms. kun lapset tahtovat juuri ne tietyt (viime vuonna oli hämis ja joku prinsessajuttu). Mutta äkkiseltään veikkaisin että ehkä satanen menee per synttärit (vieraita keskimäärin 10).

Mitään ohjelmaa meillä ei ole koskaan synttäreillä ollut vaan lapset ovat itse keksineet tekemiset.

Vierailija
5/8 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa minusta tuntuu, että kotisynttäreihin menee helposti se sama määrä rahaa kuin hoplopsynttäreihin, kun puhutaan ihan vaan muutamasta vieraasta. Helposti se leipominen menee vähän överiksi, ja tulee ostettua karkkia ja vähän tarroja ja superpalloja ongintaan jne. Kun laskee kotisynttäreihin menneet materiaalit, kauppohin, leipomiseen ja siivoamiseen menneen ajan jne. niin ne hoplopsynttärit ei tunnukaan enää niin hirveän kalliilta.

Vierailija
6/8 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ollaan ihan kotosalla järkäty juhlat. On sitten ollut niissä peliä yms. Tarjottaviin uppoaa helposti useampi satanen, mutta se ei ole ongelma. Mieluusti olen tehnyt erilaisia koristeellisia täytekakkuja. Tehnyt voileipäkakkuja. Ja muut.

On pelattu krokettia, aarrejahtia, mölkkyä jne.

Vierailija
7/8 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin arvostan kotisynttäreitä ja ne ovatkin jotenkin miellyttävämmät karkkeineen, kakkuineen ja leikkeineen. On mukava leipoa joku hieno kakku ja ostaa karkit, limsat ja sipsit/popparit. Vaikka lapset tykkäävätkin pääasiassa leikkiä, niin onpahan tarjottavaa :) minä en ainakaan omalle lapselleni mitään hoplop-synttäreitä järjestä, niin karulta kun kuulostaakin.

Vierailija
8/8 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:10"]http://yle.fi/uutiset/pieni_synttarisankari_voi_unohtua_jos_juhlat_ovat_liian_suuret/7884536

Tuntuu, että koko ajan pitää olla hienommat ja paremmat juhlat. Jos kymmenelle lapselle ostat vaikka jotkut Huimala-synttärit, niin kustannukset nousee helposti lähelle 300 euroa. Ja seuraavana vuonna pitää sitten olla vielä vaikuttavampaa?
[/quote] Minkä ikäinen lapsi? Mä oon 12 ja en oo muutamaan vuoteen pitäny ollenkaan synttäreitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme