Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä juttu, mutta elämänhallintani parani kun lopetin LOTTOAMISEN

Vierailija
24.03.2015 |

Haluan jakaa tämän oivalluksen kanssanne, sisaret.

Lottosin muutaman vuoden joka viikko ja vaikka tiesin ettei sieltä mitään kuitenkaan tule niin jotenkin sitä kuitenkin nojaa siihen tulevaan lottovoittoon. Ainakin minä. Maailman typerin juttu. No, kun lopetin lottoamisen niin sain jotenkin otteen omasta tulevaisuudestani. En luota enää ihmeisiin vaan aloin itse toimia tulevaisuuteni hyväksi. Olen paskassa ammatissa paskalla palkalla ja aloin tehdä avoimen yliopiston kursseja että pääsisin taas tutkinto-opiskelijaksi. Haen yhteishaussa sisään ja jos en pääse, pyrin väylän kautta. Otin asiat omiin käsiini.

Toivottavasti kukaan muu ei ole yhtä pölvästi kuin minä, mutta jos on, niin LOPETTAKAA LOTTOAMINEN!! :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti?

Vierailija
2/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin nauratti tämä aloitus, mutta silleen positiivisesti. Hyvä AP!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että noin voi käydä. Pieni muutos voi johtaa suuriin muutoksiin. Hienoo, ap!

Vierailija
4/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä lopettamiselle niiden kohdalla, joilla se muutama euro kuukaudessa ei vaikuta elämänhallintaan millään lailla. Tietty jos itsellesi siitä on ollut apua niin hyvä niin. :)

Vierailija
5/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:01"]

En näe mitään syytä lopettamiselle niiden kohdalla, joilla se muutama euro kuukaudessa ei vaikuta elämänhallintaan millään lailla. Tietty jos itsellesi siitä on ollut apua niin hyvä niin. :)

[/quote]

Jahas, et oikein sisäistänyt lukemaasi? Se muutama euro vaikuttaa piilevästi kaikille, idea oli nimenomaan lopettaa lottoaminen. Urpo!

Vierailija
6/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:10"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 16:01"]

[/quote]

Jahas, et oikein sisäistänyt lukemaasi? Se muutama euro vaikuttaa piilevästi kaikille, idea oli nimenomaan lopettaa lottoaminen. Urpo!
[/quote]

Ei vaikuta. :-)

Vierailija
7/7 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni muu asia toimii myös tuolla tavoin lumipalloefektinä. itselläni liikunta on sellainen, se vaikuttaa esim. asunnon siisteyteen.

ja ne eurot mitä lottoon meni aikaisemmin voi laittaa rahastoon, siellä ne tuottavat jotain :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä