Luikkivatko kaikki siivoojat pitkin seiniä yrittäen olla huomaamattomia?
Millaisia teidän tietämät siivoojat ovat? Omalla työpaikalla siivoja luikkii pitkin seiniä ja ei tervehdi ellei häntä tervehdi ensin. Ei se minua haittaa, mutta mietin vain että miksi ei voi kulkea pää pystyssä? Ei minun mielestä kenenkään tarvitsisi hävetä sitä, että on siivooja.
Kommentit (8)
Tietysti. Se opetetaan heti siivoojakoulussa
Miten hän saa työnsä tehdyksi? Kaikki paikat missä mä olen ollut siivoojana ovat olleet sellaisia että niissä on aina väkeä. Pakko vaan marssia paikalle ja tehdä työnsä jos meinaa tehdä.
Heidän kuuluu olla häiritsemättä työntekijöitä. Arvostan heidän työtään, sillä minulla ei olisi aikaa alkaa moppaamaan lattioita.
Ei se häpeä, se tekee työtään. Toimistosiivouksia tehdessä moni asiakas toivoi, että siivoojan jälki näkyy, mutta siivooja itse ei. Pyrin siis hoitamaan kierrokseni mahdollisimman huomaamattomasti.
Vanhemmat henkilöt ovat usein kovia juttelemaan, nuoremmat niitä seinänvieriä pitkin kulkevia. Salilla joskus ärsyttää kun meen ihan tarkoituksella heti aamusta kun aukeaa, että saa olla rauhassa ja hiljaisuudessa niin sitten siivooja koittaa siinä olla ystävällinen ja sosiaalinen ja pälättää. En jaksa. Tajusi varmaan lopulta
Todennäköisesti hän pelkää sosiaalisia tilanteita, en tervehtisi jos ei kerran vastaa koskaan.
Mun tuntemat siivoojat on ollut aika räiskyviä persoonia, alalla ei oikein muuten kauan jaksa, jos ei ole kovaa luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat henkilöt ovat usein kovia juttelemaan, nuoremmat niitä seinänvieriä pitkin kulkevia. Salilla joskus ärsyttää kun meen ihan tarkoituksella heti aamusta kun aukeaa, että saa olla rauhassa ja hiljaisuudessa niin sitten siivooja koittaa siinä olla ystävällinen ja sosiaalinen ja pälättää. En jaksa. Tajusi varmaan lopulta
Saa sanoa että väsyttää.
Haluaa tehdä pelkän työnsä ja siksi on siivooja. Ei turhan höpöttämistä.