Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luikkivatko kaikki siivoojat pitkin seiniä yrittäen olla huomaamattomia?

Vierailija
15.12.2021 |

Millaisia teidän tietämät siivoojat ovat? Omalla työpaikalla siivoja luikkii pitkin seiniä ja ei tervehdi ellei häntä tervehdi ensin. Ei se minua haittaa, mutta mietin vain että miksi ei voi kulkea pää pystyssä? Ei minun mielestä kenenkään tarvitsisi hävetä sitä, että on siivooja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa tehdä pelkän työnsä ja siksi on siivooja. Ei turhan höpöttämistä.

Vierailija
2/8 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Se opetetaan heti siivoojakoulussa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän saa työnsä tehdyksi? Kaikki paikat missä mä olen ollut siivoojana ovat olleet sellaisia että niissä on aina väkeä. Pakko vaan marssia paikalle ja tehdä työnsä jos meinaa tehdä.

Vierailija
4/8 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän kuuluu olla häiritsemättä työntekijöitä. Arvostan heidän työtään, sillä minulla ei olisi aikaa alkaa moppaamaan lattioita.

Vierailija
5/8 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se häpeä, se tekee työtään. Toimistosiivouksia tehdessä moni asiakas toivoi, että siivoojan jälki näkyy, mutta siivooja itse ei. Pyrin siis hoitamaan kierrokseni mahdollisimman huomaamattomasti.

Vierailija
6/8 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat henkilöt ovat usein kovia juttelemaan, nuoremmat niitä seinänvieriä pitkin kulkevia. Salilla joskus ärsyttää kun meen ihan tarkoituksella heti aamusta kun aukeaa, että saa olla rauhassa ja hiljaisuudessa niin sitten siivooja koittaa siinä olla ystävällinen ja sosiaalinen ja pälättää. En jaksa. Tajusi varmaan lopulta

Vierailija
7/8 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti hän pelkää sosiaalisia tilanteita, en tervehtisi jos ei kerran vastaa koskaan.

Mun tuntemat siivoojat on ollut aika räiskyviä persoonia, alalla ei oikein muuten kauan jaksa, jos ei ole kovaa luonnetta.

Vierailija
8/8 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat henkilöt ovat usein kovia juttelemaan, nuoremmat niitä seinänvieriä pitkin kulkevia. Salilla joskus ärsyttää kun meen ihan tarkoituksella heti aamusta kun aukeaa, että saa olla rauhassa ja hiljaisuudessa niin sitten siivooja koittaa siinä olla ystävällinen ja sosiaalinen ja pälättää. En jaksa. Tajusi varmaan lopulta

Saa sanoa että väsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi