Mikä siinä omassa kumppanissa on niin mahtavaa?
Kadulla tulee paljon vastaan henkilöitä, joista ajattelee, että kuinka se on voinut saada niin upean kumppanin, kun toinen harmaa hiiri. Mikä siinä omassa kumppanissa niin viehättää?
Kommentit (13)
Jokin mystinen yhteenkuuluvaisuuden tunne.
Tarkoitat ilmeisesti ulkonäköä? Mun mies on pitkä ja miehekkään kokoinen mies. Hän on komea ja hänellä on isot turvalliset kourat ja käsivarret. Mä oon sit harmaa hiiri siinä vieressä.
Äly, huumori, viisaus, hauska arki, herkkyys.
Palvoo maata mun jalkojen alla, ei antais mitään tapahtua mulle, mahtavaa seksiä, hyvä isä..
Voisin jatkaa vielä mut siinä nyt muutama, musta ollaan kyllä melko tasavertainen pari et vastasin otsikkoosi :D
Kaikki ihmiset eivät suinkaan ole noin pinnallisia. Pidemmän päälle muut asiat kuin ulkonäkö ovat paljon tärkeämpiä.
Oletko mustasukkainen? Itselläsi ei ole sitä omaa kultaa?
Siis onko tässä nyt kyse siitä, ettei ulkonäöt (sinun mielestä) ole samaa tasoa? Se on aika pitkälti katsojan silmässä se.
Takaan, että olen suurimman osan av-mammojen mielestä ruma takkuletti (eli ainakin tyyliltäni ihan kamala, tuskin naamastakaan kovin kummoinen), mutta niin vaan tuo minun niin kovin erityylinen komea mies pitää just mua persoonallisena ja kauniina. Ajatella. Ja mitäs jos joku ei sitten pidäkään mun komeaa miestä komeana? Varmaan löytyy niitäkin. Onneksi se on ihan sama.
Miten ihmiset voi olla näin pinnallisia. Joo mun muija on ihan eri tasoa ku minä, mä oon tällänen hiiri ja muija todella kaunis nainen ja vielä parempi tulosempikin...
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 14:11"]
Oletko mustasukkainen? Itselläsi ei ole sitä omaa kultaa?
[/quote]
Mulla on kyllä valkoset sukat jalassa eli en oo mustasukkanen.