Miten voi saada tyttöystävän?
Oon aina ollu sinkku ja ois kiva joskus että ois tyttöystävä. Miten voi saada tyttöystävän? Pitääks olla rikas, komea ja sosiaalinen.. Jos ei oo mitään noista nii voiks tyttöystävää saada? Ulkonäköä ei paljoo voi muuttaa, muuta ku pukeutumisel ja kampauksel.. Ja luonteellee ei oikee voi mitään, koska sit ei oo oma itsensä jos yrittää olla muuta. Miten siis tyttöystävän vois saada?
Kommentit (28)
Ei sitä enää nykyään pysty oikein saamaan. Jos teet ahkerasti töitä ja omaat hienon auton ja omistusasunnon, niin saatat saada 30-40+ jonkun yh:n kuppaamaan taloudellisia resursseja.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 13:59"]
Miten voi saada poikaystävän?
Mä pelaan tietokoneella päivät pitkät koska se on kivaa, mutta haluaisin poikaystävän seuraksi. En käy koskaan missään. Olen ihan tavallisen näköinen, enkä jaksa muuttaa ulkonäköäni, miksi tarvitsisi? Luonteeltani olen sellainen kuin olen. Miksei kukaan hae minua kotoa? Vinkkejä?
[/quote]
Kuulostat ihan unelmien naiselta mulle. Itsekin pelailen kaiket päivät enkä käy koskaan missään.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 13:59"]
Miten voi saada poikaystävän?
Mä pelaan tietokoneella päivät pitkät koska se on kivaa, mutta haluaisin poikaystävän seuraksi. En käy koskaan missään. Olen ihan tavallisen näköinen, enkä jaksa muuttaa ulkonäköäni, miksi tarvitsisi? Luonteeltani olen sellainen kuin olen. Miksei kukaan hae minua kotoa? Vinkkejä?
[/quote]
Mistä pitäis tulla hakemaan? Vinkkinä että pistät vaikka tähän jonkun yhteystiedon miten suhun saa yhteyttä, niin eiköhän ala tulla joku hakemaan.
Addaa mut snäpis - nupppuuu tai ig nuppukahkonen
Meet viestittelee jollekki vaik snäpin tai instan kautta. Ja tota. Kannattaa vilkassa kans peilii, hiukset on aika oleelline asia nykyää😉😉
lyö sitä lerssillä päähän tai voit kokeilla myös odottaa puskassa coltin kanssa ;) näillä neuvoilla kovinkin neitsyt saa pesää niii maan perkeleesti
Minusta on ihan hienoa toivoa parisuhdetta. Ihminen kaipaa kumppania