Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi saada tyttöystävän?

Vierailija
24.03.2015 |

Oon aina ollu sinkku ja ois kiva joskus että ois tyttöystävä. Miten voi saada tyttöystävän? Pitääks olla rikas, komea ja sosiaalinen.. Jos ei oo mitään noista nii voiks tyttöystävää saada? Ulkonäköä ei paljoo voi muuttaa, muuta ku pukeutumisel ja kampauksel.. Ja luonteellee ei oikee voi mitään, koska sit ei oo oma itsensä jos yrittää olla muuta. Miten siis tyttöystävän vois saada?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan hienoa toivoa parisuhdetta. Ihminen kaipaa kumppania

Vierailija
22/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä enää nykyään pysty oikein saamaan. Jos teet ahkerasti töitä ja omaat hienon auton ja omistusasunnon, niin saatat saada 30-40+ jonkun yh:n kuppaamaan taloudellisia resursseja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 13:59"]

Miten voi saada poikaystävän?

Mä pelaan tietokoneella päivät pitkät koska se on kivaa, mutta haluaisin poikaystävän seuraksi. En käy koskaan missään. Olen ihan tavallisen näköinen, enkä jaksa muuttaa ulkonäköäni, miksi tarvitsisi? Luonteeltani olen sellainen kuin olen. Miksei kukaan hae minua kotoa? Vinkkejä?

[/quote]

Kuulostat ihan unelmien naiselta mulle. Itsekin pelailen kaiket päivät enkä käy koskaan missään.

Vierailija
24/28 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 13:59"]

Miten voi saada poikaystävän?

Mä pelaan tietokoneella päivät pitkät koska se on kivaa, mutta haluaisin poikaystävän seuraksi. En käy koskaan missään. Olen ihan tavallisen näköinen, enkä jaksa muuttaa ulkonäköäni, miksi tarvitsisi? Luonteeltani olen sellainen kuin olen. Miksei kukaan hae minua kotoa? Vinkkejä?

[/quote]

Mistä pitäis tulla hakemaan? Vinkkinä että pistät vaikka tähän jonkun yhteystiedon miten suhun saa yhteyttä, niin eiköhän ala tulla joku hakemaan.

Vierailija
25/28 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addaa mut snäpis - nupppuuu

Vierailija
26/28 |
27.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Addaa mut snäpis - nupppuuu tai ig nuppukahkonen

Vierailija
27/28 |
09.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet viestittelee jollekki vaik snäpin tai instan kautta. Ja tota. Kannattaa vilkassa kans peilii, hiukset on aika oleelline asia nykyää😉😉

Vierailija
28/28 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyö sitä lerssillä päähän tai voit kokeilla myös odottaa puskassa coltin kanssa ;) näillä neuvoilla kovinkin neitsyt saa pesää niii maan perkeleesti