Korona ja etäkoulu
Joudutaankohan tässä vielä etäkouluun? Tänään oli reippaasti yli 2000 tartuntaa, joten voisiko tämä olla mahdollista? Vai onko ns viimeinen keino, jota ei mielellään toteudeta?
Kommentit (10)
Jee toivottavasti pääsee, levittäkääpäs nyt oikein urakalla sitä koronaflunssaa niin ehkä päästään etäkouluun, tai siis ehkä no toivottavasgti enhän minä nyt tiedä päästäänkl¨öa m utat ovitovasti!!!! :)))))
On viimeinen keino. Joululoma alkaa ihan kohta, joten ei ole mitään tarvetta etäkoululle.
Jos tähän mennään, niin etään pitää laittaa vain alakoulut, koska siellä oppilailla ei ole rokotuksia. Yläkouluissa, toisella ja kolmannella asteella tulee ottaa käyttöön koronapassi ja laittaa etäkouluun vain rokottamattomat.
Ei se käy koska kommareiden OPPIMISVAJE!
On se toki edelleen mahdollista. Mutta jo saadut kokemukset etäkoulusta ovat osoittaneet, että etäkoulun käynti sopii hyvin vain harvoille. - Oppilaiden eriarvoisuus vain kasvaa entisestään. Joten kaikkia velvoittava etäkouluun siirtymisen tulee harkita toiseenkin kertaan. Sen sijan voisin hyvin siirtää vaikka tulevia maakuntavaaleja ja rajoittaa ravintoloidfen ja baarien ja muiden lähinnä massaviihdekäyttöön tarkoitettujen paikkojen aukioloja.
Se vähän yksinkertaisempi mies
Vierailija kirjoitti:
On se toki edelleen mahdollista. Mutta jo saadut kokemukset etäkoulusta ovat osoittaneet, että etäkoulun käynti sopii hyvin vain harvoille. - Oppilaiden eriarvoisuus vain kasvaa entisestään. Joten kaikkia velvoittava etäkouluun siirtymisen tulee harkita toiseenkin kertaan. Sen sijan voisin hyvin siirtää vaikka tulevia maakuntavaaleja ja rajoittaa ravintoloidfen ja baarien ja muiden lähinnä massaviihdekäyttöön tarkoitettujen paikkojen aukioloja.
Tutkimusten mukaan sopi hyvin 80 %:lle. Loput voivat mennä kouluun opiskelemaan.
Viikon päästä alkaa joululoma. Se voisi alkaa vaikka heti., Viikko ei opetukseen vaikuta millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan sopi hyvin 80 %:lle. Loput voivat mennä kouluun opiskelemaan.
Olisiko sulla antaa linkki tuohon tutkimuseen, koska itse olen ymmärtänyt jotain päinvastaista. - Suurimpina kärsijöinä ne oppilaat, joila ennestäänkin koulunkäynti ei ole sujunut. Mutta varmasti on ja on ollut myös heitä, joille etäkoulu on sopinut oikein hyvin. - Ohessa (linkin takana) yksi juttu, jonka itse muistin melkein päivälleen vuoden takaa https://yle.fi/uutiset/3-11692456
No ei kun Lillä ja Sannapaskalla herää huoli. Mieluummin tappavat lapset.