Liukastuin eilen ja löin pääni (takaa ylhäältä) ei tullut verta, nyt on aamusta saakka tullut hetkellisiä huimauskohtauksia joiden aikana olen nähnyt esineet kahtena, lääkäriin?
Nuo huimauskohtaukset on kestäneet ihan 1-3 sekuntia. Pää ei ole kipeä. Olisiko syytä tutkituttaa pää vai vienkö vaan paikan joltain enemmän tarvitsevalta?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit soittanut lääkäriin jo aamulla, olisit jo käynyt siellä.
Tuo on päivystysasia
Taas joku meinaa rasittaa terveydenhuoltoa kun ei pitänyt varmuudenvuoksi kypärää.
Oliko rokottamattoman syy tämäkin.
Minä olisin soittanut saman tien päivystykseen ja kysynyt neuvoja. Ei olisi käynyt mielessäkään kysellä av:lta.
Aina ihan heti lääkäriin jos näkyy kahtena. Vaikka ei olisi edes lyönyt päätään.
Päivystykseen, heti. Ei ehkä kannata mennä auton rattiin nyt, mene julkisilla tai taksilla jos vaan mitenkään mahdollista.
Itse liukastuin viime vuonna Kampissa. Suorilta jaloilta taaksepäin niin, että kädessä oleva latte lensi olan yli niin, että roiskeita oli 2 metrin päässä.
Ensimmäsenä tajusin kaatuneeni, kun kuulin pamauksen, paljas takaraivo osui suoraan jää-asfalttiin. N 15 metrin päästä käveli ohikulkija ja sanoi kuulleensa pamauksen liikenteen läpi.
Istuin siinä penkillä sitten ja suunnittelin 5 minuutissa kaiken, kuka mua auttaa aivohalvaantuneena ja ohikulkija katsoi tilanetta. Mutta ei minulle sitten mitään tullut, kummallisinta, ettei edes pientä mustelmaa, vaikka kauhea kalaus asfalttiin.
Vierailija kirjoitti:
Aina ihan heti lääkäriin jos näkyy kahtena. Vaikka ei olisi edes lyönyt päätään.
Noniin, kaikki känniset heti päivystykseen.
Ei kiirettä. Seuraa tilannetta muutamasta päivästä viikkoon ja mikäli vielä näet kahtena asioita niin sitten tilaa aika terveyskeskuksesta tai työterveydestä mikäli kuulut sinne. Älä kiirehdi.
Eiköhän jo se, että kyselet aihe vapaalla kerro, että sinulla on jokin aivotapahtuma nyt päällä ja kannattaisi hakeutua hoitoon?
Lääkäriin mars, jos kahtena näet. Vilkaise vielä peiliin, ovatko pupillisi samaa vai eri kokoa.