Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö terapiassa? Jos käyt, mitä ongelmaa hoitamassa?

Vierailija
15.12.2021 |

Itse en käy, enkä koe tarvetta sellaiseen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma joka toinen käy, missä he ovat nyt?

Ap

Vierailija
2/13 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, mutta terveystietoni ovat yksityisasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, on niin paha jalkahiki ja aina vaan panettaa. Kolme kertaa ollaan sorruttu terapeutin kanssa lihallisiin iloihin.

Vierailija
4/13 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn. Milloin mitäkin, mikä sattuu olemaan ajankohtaista kun sinne menen. Jos ei ole mitään ajankohtaista, niin aina voi puhua jostain lapsuudessa koetusta ikävästä asiasta, vaikka siitä, että naapurin tyttö ei halunnut leikkiä minun kanssani, tai äiti käski tiskaamaan tai pyykkiä ripustamaan, kun olisin itse halunnut maata sängylläni ja lukea romskuja (vaikka oikeasti olisi pitänyt lukea kokeisiin).

Vierailija
5/13 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up?

Vierailija
6/13 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surua jaan terapiassa. Surun kanssa jää usein todella yksin.

Vierailija
7/13 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kaksi vuotta, koska en uskalla puhua eräälle tuttavalleni lainkaan ja meidän pitäisi tehdä yhteistyötä hänen kanssaan. Toistaiseksi terapia ei ole auttanut.

Vierailija
8/13 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-avovaimon kanssa käytiin pariterapiassa. Ei sillä ollut vaikutusta.

Vierailija
9/13 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullla olisi ollut se adhd muttta kun alkoholin käyttö oli niiin voimakasta niin tukimuksia ei voiitu tehdä. Nyt se on tosiin vähäistä.

Vierailija
10/13 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki. Lähinnä käyn ammentamassa uusia keinoja manipulaatiotyökalupakkiini, ja perspektiivejä, joita voin vaihdella hyötyessäni muista. Opin myös uusia keinoja maskeerata käytöstäni minimoidakseni kiinnijäännin, ja luovia huomaamatta käyttäessäni sinisimmukoiden lapsellista hömöyttä hyväksi. Parasta on, että satuilemalla krokotiilinkyynelhöysteen kanssa lekureille, maksaa Kela eli sinä minun toimintamallieni hiomisesta 57,60 e. Kiitos tästä tundrahanhet.

Vierailija
11/13 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Aiemmin kävin traumaperäisen stressihäiriön sekä dissosiaatiohäiriön takia.

Vierailija
12/13 |
15.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisen parisuhteen jälkiä olen korjannut terapiassa.

Vierailija
13/13 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tämmöisestä tehdä aloitus? Täällä on muutenkin ihan älyttömästi näitä ahdistuneita, yksinäisiä, pelokkaita, niitä jotka eivät kehtaa sitä tai tätä, masentuneita, kuolemaa tai erakkoelämää etsiviä, että harmittaa. Oli aloitus mikä hyvänsä niin viimeistään kolmannessa vastauksessa selviää että ”niin mullakin, kun on nämä mielenterveysongelmat.“ eikö terapiassa käynti ole ihan vain oma asia??? Jättäkää nämä jutut! Kiitos etukäteen!

t. Terve

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme