Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras siivousfirma työntrkijälle

Vierailija
24.03.2015 |

Olen opiskelija ja etsin siivoustöitä kesälle. Kannattaako työnhaussa suosia pienempiä yrityksiä vai suuria kuten Sol, L&T, ISS? Hyvällä ja luotettavalla tarkoitan sellaista, jossa noudatetaan työehtosopimuksia palkkauksen, lisien ja työolojen suhteen. Työt teen kunnolla, mutta haluan työstäni asianmukaisen korvauksen, saada lakisääteiset tauot ja riittävästi aikaa kohteen siivoamiseen eikä niin että pitäisi siivota 5 hotellihuonetta tunnissa (kokemusta on). Onko mahdoton yhtälö?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä?

Vierailija
2/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aika paljon kohteesta. Itse olin ISS:lla pitkään ja jossain kohteissa pelitti hommat hienosti, joissain taas joutui pahimmillaan omilla rahoillaan ostamaan jätesäkkejä... esimies vaikuttaa paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Solilla vakituisena työntekijänä, ollut jo 7 vuotta. Aina on toiminut kaikki ok, ainakin työnantajan puolesta. Kokemusta hotellista, toimistosiivouksista sekä kotisiivouksista. Kesätyöntekijät ja muutenkin uudet on otettu hyvin vastaan ja perehdytetty hyvin.
Se että tulee kesätyöntekijäksi vaikkapa hotellille, on siinä mielessä vähän "hankala juttu", että hotellit on täyteen buukattu, älytön kiire kun vakituiset on kesälomilla ja kesätyöntekijät pitää perehdyttää. Mutta tähän helpottaa se että kesätyöntekijät tulevat ennen pahinta kesäkautta.
Olen myös ollut ISS:llä töissä, tämä tosin jo vuonna 2007-2008, ei järin hyviä kokemuksia tuosta. Työnantaja suuttui minulle kun lopetin työt, enkä saanut työtodistusta vaikka sitä pyysin.

Vierailija
4/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompien firmojen kanssa tulee varmaan vähemmän ongelmia kuin pienten, jos siitä olet huolissasi. Minulla ei ole kyllä ollut ongelmia pientenkään siivousfirmojen kanssa, muiden alojen pikkufirmojen kanssa kyllä.

Vierailija
5/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOL ei ikinä.

Vierailija
6/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

L&T:llä mulla on ainakin ongelmia. Ylitöitä teetetään jatkuvasti vajaan miehityksen vuoksi, mutta palkkaa niistä ei makseta. Kuulemma mobilogiin pitäisi jo etukäteen syöttää, jos tuntimäärä poikkeaa sovitusta. Tämä ei ole mahdollista. Myös esimiehillä teetetään työtä pro bono. Irtisanoudun koeajan puitteissa, ehkäpä jo tällä viikolla.

Vierailija
7/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:48"]SOL ei ikinä.
[/quote]

Perustele?

Vierailija
8/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:51"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 17:48"]SOL ei ikinä.
[/quote]

Perustele?
[/quote]
En ole kommentin kirjoittanut, mutta Turussa ainakin pomot ovat lasten tasolla.

Vierailija
9/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iss maksaa ainakin ihan hyvää palkkaa ja aina ajoissa tullu.

Vierailija
10/10 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:54"]

Iss maksaa ainakin ihan hyvää palkkaa ja aina ajoissa tullu.

[/quote]

Entäs Isis? Eivät kuulemma suhtaudu irtisanoutumiseen suopeasti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi