“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official
Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html
Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.
Kommentit (1434)
Kyllä sattui opettajan silmään, kun Nuppu tavutti:
Kai-kki
Herraisä, kun toi Esko on raskas ihminen 🤮
Aikuinen mies itkee koti-ikävää...voi ristus kumminkin! Joko kohta pääsee kertausharjoituksiin pillittään..
Siellä Eerikäinen itkee koti-ikävää! No huutaisi sitten: Olen Julkkis päästäkä minut pois.. Että pääse kotiin halaamaan ja pussaaman tytärtään..Eerikäinen on 47-vuotias mutta näyttää kyllä 10 vuotta vanhemmalta.. Vanha Gubbe 👨🦳 Ja hän tanssii Scandinaivian Hunksien jäähyväiskiertueella syksyllä..tooosi sexyyy 🤢
Voitin tietokoneen 8-2!!!!
Vituttaako tietokone :D
Jarkrkrkrkrko Parkkali. Jep. Eikö nykyisin enää ohjata puhevikaisia ohjaukseen? Anteeksi, tämäkin on tietenkin syrjintää.
Tarkoitan vain sitä, että sotien jälkeen ihmiset Suomessa pärjäsivät ja oppivat, koska maallamme oli erinomainen toimiva johto.
Vierailija kirjoitti:
Siellä Eerikäinen itkee koti-ikävää! No huutaisi sitten: Olen Julkkis päästäkä minut pois.. Että pääse kotiin halaamaan ja pussaaman tytärtään..Eerikäinen on 47-vuotias mutta näyttää kyllä 10 vuotta vanhemmalta.. Vanha Gubbe 👨🦳 Ja hän tanssii Scandinaivian Hunksien jäähyväiskiertueella syksyllä..tooosi sexyyy 🤢
Eikö ihminen saa itkeä? Jos on "vanha gubbe"? Kävelepä peilin eteen ja katso itseäsi. Oletko ylpeä itsestäsi? Mitä tiedät elämästä noin yleensä?
Rakastan tuota Kyöstin matalaa ääntä, kun hän rauhallisesti kertoo ajatuksiaan. Hieno arvoitus.
Ei voi kuin ihmetellä Parkkalin yleissivistyksen määrää. Viimeisimmässä jaksossa ei tiennyt mikä on ilmankostutin, tai kuinka monta avioeroa suomessa tehdään vuodessa "miljoona" :D Peräpukamatkin oli ihan enne kuulumatonta. Luulisi netin suurkäyttäjänä olevan hiukan enemmän perillä asioista. Mutta viihdyttävää katsoa kuinka alas ohjelman taso voi mennä
Lettukestit oli suuri menestys, Nupun kirjeet ihania ja illan kruunasi Kyöstin kaunis laulu. Jaksosta jäi tosi hyvä tunnelma.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kuin ihmetellä Parkkalin yleissivistyksen määrää. Viimeisimmässä jaksossa ei tiennyt mikä on ilmankostutin, tai kuinka monta avioeroa suomessa tehdään vuodessa "miljoona" :D Peräpukamatkin oli ihan enne kuulumatonta. Luulisi netin suurkäyttäjänä olevan hiukan enemmän perillä asioista. Mutta viihdyttävää katsoa kuinka alas ohjelman taso voi mennä
TÄMÄ! 2 miljoonaa avioeroa viime vuonna Parkkali meinas..428🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ! 2 miljoonaa avioeroa viime vuonna Parkkali meinas..428🙄
Mulle tulee Jaakosta vähän sellainen olo, että voisi olla jotain keskittymisen haastetta. Hänen lapsuusaikanaan ei sellaista ole varmastikaan vielä oikein osattu tunnistaa niin on voinut jäädä huomaamatta. Ja tämä siis vaikuttanut koulun käyntiin ja oppimiseen ja siitä siis huono yleissivistys. Älkää olko ilkeitä, hän voisi hyvin olla vaikka teidän pikkuveli tai osalle oma lapsikin. Ei hän pahalta ihmiseltä vaikuta.
Eskolla on paha läheisriippuvuus. Takertuu liikaa teini ikäiseen tyttäreensä ja elää
kaiken tyttärensä kautta.
Tytär lentää pian omilleen. Onko Esko sitten joka päivä tytön oven takana, että voisi suukotella ja halia tytärtään.
Nyt meni maku viimeistään tuohon Eskoon, aikuinen mies itkee kokoajan koti-ikävää, ja nyt tuo tatska vielä ...onko tuo enää ihan normaalia ?
Onneksi se Silvo kotiutettiin sieltä. Kyllä oli hänkin tosi raskas ihminen. Koko ajan hirveä esitys päällä ja kyttäämässä joka asiassa, miten hän osaa tehdä kaiken paremmin. Toivottavasti ei tule osallistumaan enää yhteenkään tosi-tv -ohjelmaan.
Nyt olen vähän ilkeä, mutta tuo r - vika. Kamalaa kuunnella.. miksei sille ole tehty mitään.. paha r-vika kun oikeasti rajoittaa työnsaantia, edelleen
Ehkä typerin formaatti ikinä. Tai siis tylsin.
Sinänsä harmi kun voisi olla tuollainen harmiton hyvän mielen ohjelma mutta tälläisenä hiton tylsä.
Aina olen yrittänyt vilkuilla pätkän mutta kanavan kääntäjän päätyy.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olen vähän ilkeä, mutta tuo r - vika. Kamalaa kuunnella.. miksei sille ole tehty mitään.. paha r-vika kun oikeasti rajoittaa työnsaantia, edelleen
Ei ilkeää, vaan fakta. Onhan tuo järkkyä kuunneltavaa. Eikä voisi esim uutistenlukija olla tuolla r-vialla.
Mieheni itse asiassa eilen sanoi myös asiasta. On 10 vuotta rekrytoinut asiakashankkijoita/ asiakaspalvelijoita. Ja sanoi , että aina silloin tällöin tulee haastatteluun tosi paha r-vikainen, jota ei vaan voi palkata asiakaspalveluun...
Todella ihme, että tuota ei olla yritetty korjata nuorempana, tai jos ollaan yritetty, niin päin per settä on mennyt..
Harmi, että Antonio putosi. Katsoin ohjelmaa viime aikoina lähinnä enää vain hänen takiaan, nyt ei jäänyt ketään, jonka puolesta jännäisin.
Nupun kaltaisia höntöjä voisi tässä maailmassa olla enemmänkin, olisi parempi paikka. Vauva palstan höntöjä taas saisi olla vähemmän.