“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official
Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html
Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.
Kommentit (1434)
Eikös se Anttoonio olekin viidakko poika.
Vierailija kirjoitti:
Antonio on paras, toivottavasti ei putoo pois.
Tuntuu kyllä omaavan sydämen joka on puhdasta kultaa. Kiltti ja ystävällinen kaikille, ja aina ajattelemassa muiden parasta.
Olispa kiva kokeilla pelata tuollaista isoa huojuvaa tornia.
Olipas typerä toi Heidin temppu. Kiva niille hyväntekeväisyyskohteilla kun ensin niin taistellaan ja sitte vaan luovutetaan 😁
Heidi käsikirjoitettiin ulos.
Ihan selvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Esko yhdessä jaksossa valitti jotain Kertusta ? Nyt huomasin ,että Eskolla vähän kaljua takana.Rohkeasti vaan lippis pois päästä.Tuntuu ,että aina lippis päässä.Ei ole häpeä jos tuon ikäisellä hiukset kaljuntuu.
Se on tainnut ostaa jo kertaalleen tukkansa samasta maasta mistä ex-muijansa tissinsä...
Jaakko olisi saanut lähteä. Ei se, että on nuori, hyväntuulinen ja mukamas hauska, ole mikään peruste pitää häntä tuolla leirissä. Heidi teki huonon valinnan.
Vierailija kirjoitti:
Jaakko olisi saanut lähteä. Ei se, että on nuori, hyväntuulinen ja mukamas hauska, ole mikään peruste pitää häntä tuolla leirissä. Heidi teki huonon valinnan.
ehkä se halusikin pelastaa Antonion. Heidihän ei tiennyt kumpi kaksintaistelijoista oli pudonnut silloin kun luovutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä se halusikin pelastaa Antonion. Heidihän ei tiennyt kumpi kaksintaistelijoista oli pudonnut silloin kun luovutti.
No, Heidi halusi pelastaa molemmat omien sanojensa mukaan.
Parkkali on ikuinen pikkupoika, joka ei taida koskaan kasvaa aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, Heidi halusi pelastaa molemmat omien sanojensa mukaan.
No tietenkin se sanoi noin, koska eihän se voinut uhrata itseään Antonion vuoksi kun ei tiennyt olisiko se edes pudonnut.
Antonio on tuon leirin sydän ja sielu!
Vierailija kirjoitti:
Parkkali on ikuinen pikkupoika, joka ei taida koskaan kasvaa aikuiseksi.
Luulin häntä maksimissaan kaksikymppiseksi.
Eikös Sadunkin pitäisi jo välillä mennä johonkin tehtävään?
Miksi Heidi luovutti ja lähti? Oliko kuitenkin joku henkilökohtainen syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä noin fiilaan Eskoa
Ja ristus, että mua se ärsyttää ihan sikana! En kestä tota v***n märinää ja toisten syyllistämistä. Ja se jatkuva itku tyttären perään on oikeesti ihan sairasta.
Kyllä mullakin menis hermot Kerttuun. Itse täydellisyys ensin valittaa kun ei päässyt kiipeilytehtävään ja sitten ei meinaa mennä tekee tehtävää, vaikka valitaan. Mistä se voi etukäteen tietää, mitä tehtävä pitää sisällään.
Kerttuhan on tosi nuori. Kyllä normaali kypsempi ihminen ymmärtää epävarmuutta ja osaa tukea sekä kannustaa.
Kerttu on 25-vuotias, ei mikään nuori enää. Ja on parisuhteessa keski-ikäisen miehen kanssa.
Kerttu on sietämätön jahkailija noihin tehtäviin menemisissä. Menen, en mene, sopiiko muille että menen, jos en mene, haluaisin mennä, mitä te muut ajattelette jos menen, mä menen, jos sittenkin joku muu haluaa mennä...
Alan ymmärtämään miksi Selviytyjissä muut hermostuivat Kertun koko aikaiseen puhumiseen. Ikäisekseen todella lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Sadunkin pitäisi jo välillä mennä johonkin tehtävään?
Ens viikolla on taas mukana tehtävässä. Hyväntekeväisyystehtävässä tienaavat Saran kanssa pottiin yhteensä 2000 euroa.
Antonio taitaa olla sellaisesta maasta lähtöisin, missä syötiin kaikki liikkuvat eläimet.
Vierailija kirjoitti:
Antonio on tuon leirin sydän ja sielu!
No ei todellakaan ole. Mitä se itse on tehnyt sen eteen, että on julkkis. Tuskin mitään.
Roikkunut vaan mukana erään julkkiksen käsipuolessa.
Eerikäisellä*