“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official
Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html
Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.
Kommentit (1434)
Esko on säälittävä. Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä noin fiilaan Eskoa
Ja ristus, että mua se ärsyttää ihan sikana! En kestä tota v***n märinää ja toisten syyllistämistä. Ja se jatkuva itku tyttären perään on oikeesti ihan sairasta.
Kyllä mullakin menis hermot Kerttuun. Itse täydellisyys ensin valittaa kun ei päässyt kiipeilytehtävään ja sitten ei meinaa mennä tekee tehtävää, vaikka valitaan. Mistä se voi etukäteen tietää, mitä tehtävä pitää sisällään.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Nuppu on ihana ja kivasti muut kannustaa sitä.
On kyllä herttainen nuori nainen. Nimi sopii sille hyvin.
Miksi se Esko yhdessä jaksossa valitti jotain Kertusta ? Nyt huomasin ,että Eskolla vähän kaljua takana.Rohkeasti vaan lippis pois päästä.Tuntuu ,että aina lippis päässä.Ei ole häpeä jos tuon ikäisellä hiukset kaljuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ristus, että mua se ärsyttää ihan sikana! En kestä tota v***n märinää ja toisten syyllistämistä. Ja se jatkuva itku tyttären perään on oikeesti ihan sairasta.
Kyllä mullakin menis hermot Kerttuun. Itse täydellisyys ensin valittaa kun ei päässyt kiipeilytehtävään ja sitten ei meinaa mennä tekee tehtävää, vaikka valitaan. Mistä se voi etukäteen tietää, mitä tehtävä pitää sisällään.
Kerttuhan on tosi nuori. Kyllä normaali kypsempi ihminen ymmärtää epävarmuutta ja osaa tukea sekä kannustaa.
Esko on sellainen nuttuskehveli omassa elämässään, että patoutunut kiukku pukkaa pintaan. Olis mies eikä lapanen, niin ei tarvitsisi syyttömiin purkaa vtutustaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se Esko yhdessä jaksossa valitti jotain Kertusta ? Nyt huomasin ,että Eskolla vähän kaljua takana.Rohkeasti vaan lippis pois päästä.Tuntuu ,että aina lippis päässä.Ei ole häpeä jos tuon ikäisellä hiukset kaljuntuu.
Kalju on pienin paha tuon päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalju on pienin paha tuon päässä.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Mikä ton Siepin osa tässä oikein on? Ei osallistu ikinä mihinkään ja kyselee typeriä kumman kaa kysymyksiä.
Satu Silvo on jumalatar verrrattuna Sieppiin joten Vois olla arvostelematta
ens viikon jaksossa tienaa Silvon kanssa 2000euroa hyväntekeväisyyspottiin, mutta eihän se tietenkään riitä. Saran pitäisi tehdä selkeästi enemmän kuin muut, jotta mammat ois tyytyväisiä, tosin sittenkin valitettais että se haluaa vaan olla esillä eikä anna muiden tehdä mitään.
Lapsi taitaa olla tuossa kuviossa se "aikuinen". Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ton Siepin osa tässä oikein on? Ei osallistu ikinä mihinkään ja kyselee typeriä kumman kaa kysymyksiä.
Satu Silvo on jumalatar verrrattuna Sieppiin joten Vois olla arvostelematta
Osallistuu vuorollaan. Siellä on muutama muukin osallistuja ja jokainen tekee osansa. Ei oo Sieppi lusmuillut tehtävistä.
Onpa lihava tuo Heidi Sohlberg , sieppikin on ottanut kiloja reippaasti hyi hyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerttuhan on tosi nuori. Kyllä normaali kypsempi ihminen ymmärtää epävarmuutta ja osaa tukea sekä kannustaa.
No ei 26v nyt mikään ihan tosi nuori tai epäkypsä ole. Toki Esko tässä käyttäytyy lapsellisemmin silti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä se ei valittais?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26 ei ole mikään lapsi enää. Ja toi itsensä kehuminen ja sitten ei kuitenkaan meinaa mennä tehtävään, jahkailee kun yrittää olla täydellinen ja paras kaikessa ja pelkää sitten, että menettää kasvonsa kun ei olekaan niin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerttu on 25-vuotias, ei mikään nuori enää. Ja on parisuhteessa keski-ikäisen miehen kanssa.
Kerttu on sietämätön jahkailija noihin tehtäviin menemisissä. Menen, en mene, sopiiko muille että menen, jos en mene, haluaisin mennä, mitä te muut ajattelette jos menen, mä menen, jos sittenkin joku muu haluaa mennä...
Antonio on paras, toivottavasti ei putoo pois.
Satu on myös aika raskas persoona, puuttuessaan tuohon puuron keittoon. Olisi vaan käynyt sanomassa että lisätkää vettä ja lähtenyt pois. Mutta hänen piti päästä pätemään.
Errikäisellä pahat vaihdevuodet?
En voisi enempää samaa mieltä olla !!!