“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official
Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html
Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.
Kommentit (1434)
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni esim. Heidi Sohlberg, Antonio ja Satu Silvo ovat antaneet itsestään hyvän kuvan osallistumalla leirin toimintoihin aktiivisesti ja kannustamalla muita. Myös Perttu, Esko ja Anna Hanski vaikuttavat hyviltä tyypeiltä.
Sara Sieppi ei oikein haluaisi vapaaehtoisesti osallistua mihinkään.
Ylipäänsä kivaa vaihtelua seurata ohjelmaa, jossa ei juonita ja puukoteta selkään.
Musta on outoa sanoa noin, kun ei ohjelmaa voi seurata 24/7. Sähän et voi mitenkään tietää kuka tekee mitäkin ja minkä verran.
Kilpailijat ovat itse olleet tyytyväisiä, että kaikki osallistuu. Joten siihen on meidänkin uskominen.
Vierailija kirjoitti:
Nuppu on suloinen.
Todella ärsyttävä, en tätä ohjelmaa ennen tiennyt tälläistä "julkkista", ihanku joku kikatteleva pikkutyttö vaikka aikuinen ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Olinpa todella yllättäny että esko väänsi taas tyttärestään jtn läppää, joka prkl kerta vuodesta toiseen
Eskohan on perillä tuosta asiasta itsekin. Sanohan se, että reissu oli hänelle itsenäistymisreissu. Napanuoran irroitusta, kun Victoria on jo iso tyttö, itsenäistyy koko ajan, jospa sitten isäkin.
Itse taas meinaan, että onhan tuo edelleen suht hellusta, kun isä on noinkin kiinni lapsessaan ja näyttää sen avoimesti.
Vierailija kirjoitti:
Munkin mielestä Heidi on ollut varmaan jo kolmessa tehtävässä. Nyt kysyttiin kuka ei oo vielä ollut/pitkään aikaan ja Heidi nosti käden ja lähti tekemään tehtävää, taas.
Itse ihmettelin samaa. Heidi ollut "kaikissa" tehtävissä mukana ja sitten ilmoitti, ettei ole ollut... Oliskohan niin, ettei ne näytä niitä oikeassa järjestyksessä meille, niin tulee tuommoisia outoja "klaffimokia". En oikein muuta syytä keksinyt.
Mäkin jäin hämmennykseen, kun Perttu ei sitten lähtenytkään viidakosta, vaikka hihkas "olen julkkis...". Se vaan vapauttaa vaan tehtävästä, selkis! Kiitos.
Mua on huvittanut, kun tulevat tehtäviltä takaisin leiriin ja alkavat selittää muille mitä tehtäviä oli ollut. Miten ne aina selittää ne niin oudosti? Ihan kuin eivät osais sanoja ja tulee sellaista outoa katkokieltä.
Mä olen alkanut tykkäämään Jannesta ja Akusta enemmän. He tsemppaavat kivasti kilpailijoita ja kannustavat tehtävissä.
Tää on hyvänmielenohjelma. Toivottavasti keskustelukin kääntyisi siihen suuntaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Leiri näyttää aika sikamaiselta. Siellä vaan läpsytellään varvastossuilla menemään..yök
Missä heidän käymälä on.
Mahtaa olla haju kuvottava.
Vai tekevätkö tarpeensa siihen virtaan:)Hassua, kun makoilevat pienenpienellä maakaistaleella aurinkoa ottaen :DDD
sara taitaa olla se käymälä, eikö normielämässäkin ihmiset kaiken kuran sille työnnä
Minä en voi sietää tuota Antonia, se ikään kuin virnuilisi koko ajan.
Ja siksi toisekseen toivon, että voittopotti menee suomeen.
Antonion voittopotti ei mene suomeen. Toivonkin, että se virnuilija tippuu kisasta mahdollisimman pian.
Kerttu on herttainen. En tiedä hänen hyväntekeväisyyskohdettaan.
Mutta mielestäni Heidin hyväntekeväisyys kohde on se, johon toivon voittopotin menevän.
Tohtori Livingstone kirjoitti:
Kerttu Rissanen ärsyttävin tuolla. Tyypillinen "näyttelijä" joka ensisijaisesti haluaa olla kuuluisa ja omata sosiaalista statusta.
Kerttu ei ole tuonut itseään esille yhtään liikaa, eikä yritä kohtottaa statustaan.
Kerttu ei kitise, eikä kiukuttele, kuten jotkut.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän Kerttu pärjää päällikkönä.
Miksi on jokaisessa ohjelmassa mukana.
Älä viitsi. Miksi ei pärjäisi ja ei se Kerttu kovin monessa ohjelmassa mukana ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
Huono ohjelma, pakko sanoa.
Mutta Kerttu on kyllä suloinen ja fiksu nuori nainen.
Sen pitäis vaan löytää oman ikäisensä nuori mies ja perustaa perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on jokaisessa ohjelmassa mukana.Älä viitsi. Miksi ei pärjäisi ja ei se Kerttu kovin monessa ohjelmassa mukana ole ollut.
Selviytyjät, oli myös.
Kerttu ja Antonio yllättäneet positiivisesti.
Kyöstin tiesinkin mukavaksi mieheksi aiemmista ohjelmista. (Jos joskus oot vapaa, mä oon täällä.)
Musta tää on kiva ohjelma. Leppoisa ja harmiton. Mitä nyt ne minunkin pahimmat pelot siellä vilahtelevat: käärmeet, rotat, tarantellat, liskot ja tuhohyönteiset. Pilaantuneelle ruualle olisin yökännyt oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on jokaisessa ohjelmassa mukana.Älä viitsi. Miksi ei pärjäisi ja ei se Kerttu kovin monessa ohjelmassa mukana ole ollut.
Selviytyjät, oli myös.
Niin Kerttuhan on ollut tasan kahdessa realityssa, selviytyjissä ja nyt täällä. Ei kovin paljoa, nää vaan ovat molemmat tulleet vuoden sisään telkkarista niin. Tuolla on useempi jotka olleet paljon enemmän realityissa kun Kerttu
Vierailija kirjoitti:
Oho! Näin ohjelmasta hetki sitten mainoksen ja haluaisin tietää harjoitetaanko ohjelmassa elänrääkkäysä?
Kyllä harjoitetaan. Eläimiä laitetaan paahteisen kuumassa viidakossa pieniin muovilaatikoihin ja sitten ihmiset laittaa sinne paniikista kiljuen päänsä tai kätensä. Eläimillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin olla siellä laatikossa ja toivoa että muut lajitoverit ei syö hengiltä ja että ihminen ei vahingossa murskaa sinua ja että happi ei lopu kesken sieltä boksista. Eläimillä ei ole siellä laatikossa mitään suojaa, ruokaa, eikä vettä. Osa eläimistä läähättää ja makaa (paahtuneina, stressaantuneina, jo valmiiksi henkihieverissä?) ja osa on verisiä.
Ihmettelen jälleen kerran mikä on Saara Siepottajan anti talle ohjelmalle ?vapaaehtoisesti hän ei osallistu mihinkään tehtäviin eikä ylipäätään tee mitään muuta kuin makoilee auringossa tai seuraa keskusteluja sivummalla naama nors.unvi.tulla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen jälleen kerran mikä on Saara Siepottajan anti talle ohjelmalle ?vapaaehtoisesti hän ei osallistu mihinkään tehtäviin eikä ylipäätään tee mitään muuta kuin makoilee auringossa tai seuraa keskusteluja sivummalla naama nors.unvi.tulla.
Pitäähän sitä olla aina vähän esillä, ettei häntä vielä unohdeta.
Olis hyvä ilman Satua, Kerttua ja Sabotagea.
Kyösti ja Antonio mahtavia.