“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official
Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html
Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.
Kommentit (1434)
Olen Julkkis... Päästäkää Minut Pois! -viidakkorealityn katsojaluvut painuivat alas jo toisena esitysviikolla. Viime perjantaina (28.1.) ohjelmaa katsoi keskimäärin 410 000 katsojaa, joka on todella vähän perjantai-illan prime time -paikalla. Lukemalla on MTV3:n suursatsaus on kanavan 12. katsotuin ohjelma.
Ohjelmalla oli selvästi suuret odotukset, sillä ensimmäistä jaksoa katsoi keskimäärin 739 000 ihmistä. Se oli tuolloin MTV3:n katsotuin ohjelma.
Luvut ovat siis romahtaneet yli 300 000 katsojalla.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Aku-Hirviniemen-ja-Janne-Katajan-uutuusoh…
Kataja yksin vielä menettelisi, mutta Hirviniemi naamanvääntelyineen on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Jää katsomatta Akun ja Jannen vuoksi.
Kataja on muuten yllättävän hyvä näyttelijä, erottui teatterissa edukseen jopa ammattinäyttelijöiden keskeltä.
Ihan hyviä jaksoja. Osa jutuista tuntuu väkisin tehdyistä sellaista "päälle liimattua" tosi TV tä. Odotan kyllä että putoavat käyttämällä turvasanaa..vielä aika pliisu oliko tää nyt 4.s jakso.Nyt Saken lisäks toinen pudonnut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyösti Mäkimattila ilmoitti pahimmaksi pelokseen pienen palkan. Tuo lausahdus ei saa sympatiapisteitä...
Mä en Kyöstiä tunne, mutta eiköhän tuo ole ollut silkkaa huumoria.
Jep, Köpi on huumorimiehiä.
Toivottavasti suomeen menee voitetut rahat.
Tuo Antonio on ihan tuppisuu. Se on kuin maskotti mukana, en sille ainakaan voittoa toivo.
Heidi saisi voittaa.
Kerttu on tosi herttainen. Harmitti, kun se tippui aika alussa selviytyjissä.
Sini valittaa kaikesta. Satu on hyvä johtaja.
Mä vaan en tykkää tuosta Antoniosta. Toivottavasti tippuu pian.
Vierailija kirjoitti:
Kyösti on ihan Sampo Marjomaa look-a-like.
Hei niinpä onkin, kun mietin, että mistä ihmeestä tuo mies on niin tutun oloinen, vaikka en ole ikinä kuullutkaan... niin nyt kun sanoit., sehän se on. Sampo Marjomaa on suursuosikkini.
Joku sanoi aiemmin, että ei jaksaisi Kyöstin erittäin hidasta ulosantia. Minulla sama, ei millään jaksaisi pidempään kuunnella tuota verkkaista puhetta, vaikka jutteleekin ihan mukavia ja järkeviä juttuja. En tiedä johtuuko helsinkiläisyydestäni, vai vain malttamattomasta luonteestani.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan en tykkää tuosta Antoniosta. Toivottavasti tippuu pian.
Katsoin, kun hän äyskäröi venettä, että todella epäkäytännöllisesti äyskäröi seisaaltaan heitellen päämäärättömästi vettä huiskien sinne tänne ja välillä takaisin veneeseenkin ja soutajan päälle. Tai ehkä siihen oli vaan saatu leikattua sen näköistä kuvaa, mutta kyllä otti päähän. Soutaja ei sanonut mitään, mikä oli hänelle kunniaksi, olisin kyllä itse ruvennut jo antamaan toimintaohjeita.
Katon nyt tätä Katsomosta ja mielestäni ihan hyvä sarja, ja aion kyllä seurata sarjaa ihan loppuun asti.
Olen nyt sivusilmällä seurannut, onko tää kolmas jakso. Melko tylsä. Irrallisia klippejä. En ole vielä tajunnut miten joku tippuu vai tippuuko. Ja miten joku voittaa vai voittaako.
Vierailija kirjoitti:
Jää katsomatta Akun ja Jannen vuoksi.
Jaa. Mun mielestä aika hupaisia pari seurata.
Saken lähtö oli kyllä hyvin kuvattu. Kaunis kohtaus.
Sakke on kyllä symppistyyppi, todella! Aina oon ajatellut niin.
Mietityttää vaan kärsiikö hän omistakin terveysongelmista…?Liikkuminen oli melkoisen haparoivaa, hampaita puuttui suusta, avohaavat kasvoissa viimeisissä otoksissa jne.
Ihmettelen tämän ohjelman nimeä .eihän tuolla ole varsinaisia julkkiksia kuin yksi ?Satu Silvo, muut ovat lähinnä jotain somettajia, tosi-tv tähtösiä tai instapyllistelijöitä .
ihmettelen myös Miksi Sara Sieppi on jälleen tunlenut itsensä tähän ohjelmaan . karismaa hänellä ei ole pätkääkään .Onko hän sanonut sanaakaan, ei vaikuta innostuneelta mihinkään tehtävään , lähinnä istuu jossain syrjässä ja murjottaa
happaman näköisenä
Vierailija kirjoitti:
Sakke on kyllä symppistyyppi, todella! Aina oon ajatellut niin.
Mietityttää vaan kärsiikö hän omistakin terveysongelmista…?Liikkuminen oli melkoisen haparoivaa, hampaita puuttui suusta, avohaavat kasvoissa viimeisissä otoksissa jne.
No hänhän kaatui yöllä siellä viidakossa, sai haavoja kasvoihinsa ja polveensa. Eivätkä kaikki 67-vuotiaat ole enää elämänsä kunnossa.
Kuolettavan tylsä ohjelma. Kuka tätä kattoo?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tämän ohjelman nimeä .eihän tuolla ole varsinaisia julkkiksia kuin yksi ?Satu Silvo, muut ovat lähinnä jotain somettajia, tosi-tv tähtösiä tai instapyllistelijöitä .
ihmettelen myös Miksi Sara Sieppi on jälleen tunlenut itsensä tähän ohjelmaan . karismaa hänellä ei ole pätkääkään .Onko hän sanonut sanaakaan, ei vaikuta innostuneelta mihinkään tehtävään , lähinnä istuu jossain syrjässä ja murjottaa
happaman näköisenä
Kyllä he ovat kaikki julkkiksia. Osa some-vaikuttajia, osa tullut julkisuuteen tosi-tv:stä. Anna Hanski oli nuorempana erittäin suosittu laulaja. Kyösti Mäkimattila on tangokuningas, jolla on valtavasti keikkoja "normaaliaikana". Sakari Pietilä on tullut kaikille tutuksi TVstä valmentajana ja urheiluasiantuntijana. Esko Eerikäinen on erittäin tunnettu radiopersoona jne. Ainoa, josta minä en tiennyt mitään ennen ohjelman alkua, on Nuppu Oinas.
Vierailija kirjoitti:
Kuolettavan tylsä ohjelma. Kuka tätä kattoo?
No minä ainakin. Minusta oli tänäänkin jaksossa mukava katsoa julkkisten puuhailuja ja keskusteluja leirissään ja niitä kilpailuja. Todella mukavaa katsoa ohjelmaa, jossa ei juonitella eikä puukoteta selkään. Vielä jos ohjelmassa olisi eri juontajat, niin se olisi vielä parempi ohjelma.