Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako liittyä facebookiin?

Vierailija
24.03.2015 |

Mulla on siellä profiili, mutta en ole käyttänyt ainakaan vuoteen, koska mies suuttui, kun mun kuviin tuli miehiltä kommentteja ja luuli, että olen näiden miesten kanssa jutellut, vaikka en ole. Mulla ei oikein oo kavereita, eikä ihmiset enää soittele tai tekstaa, fb ssä oli muutama "kaveri" joka saattoi alkaa juttelemaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:09"]Kuulostaapa terveeltä suhteelta, kun edes Facebookiin et saisi kuulua... Sitä paitsi, mistä ne "miehet" sun profiilia eksyy kommentoimaan? Yksityisyysasetuksill säädät sivusi näkyviksi vain kavereille, ja otat kavereiksi vain naisia. ;) Siis, jos koet tarpeelliseksi alistua miehesi mielivaltaan.
[/quote]

Ei hänelläkään ole siellä kavereissa, kun miehiä, mutta sillä nyt on ollutkin siellä kotakin säätöä.

Vierailija
2/4 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin saan pidettyä sitä kautta yhteyttä moniin kavereihin ja tuttaviin kun niin moni sitä facea nykyään käyttää. Kokeile ihmeessä. Lisäksi kouluhommissa ilen facebookia tarvinnut..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:47"]Itse ainakin saan pidettyä sitä kautta yhteyttä moniin kavereihin ja tuttaviin kun niin moni sitä facea nykyään käyttää. Kokeile ihmeessä. Lisäksi kouluhommissa ilen facebookia tarvinnut..
[/quote]

Mua vaan vähän jännittää, että jos jotkut miehet kommentoi mun kuvia ja mun mies ei tykkää siitä (sairaalloisen mustasukkainen)

Vierailija
4/4 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa terveeltä suhteelta, kun edes Facebookiin et saisi kuulua... Sitä paitsi, mistä ne "miehet" sun profiilia eksyy kommentoimaan? Yksityisyysasetuksill säädät sivusi näkyviksi vain kavereille, ja otat kavereiksi vain naisia. ;) Siis, jos koet tarpeelliseksi alistua miehesi mielivaltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi