Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on vihreiden kakkosehdokas Varsinais-Suomessa Ville Niinistön jälkeen?

Vierailija
24.03.2015 |

Niinistö tulee todennäköisesti valituksi ainoana, mutta jos toinen ehdokas menisikin läpi, kuka hän on? Haluaisin, että äänelläni olisi mahdollisimman suuri painoarvo.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tietää?

Vierailija
2/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nille Viinistö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville ja koko viherpölhöjen sakki on kuvottavaa porukkaa. Eivät ajattele muuta kuin itseään, luonto kiinnostaa niitä viimeiseksi. Itse äänestin Villeä viime vaaleissa ja toivon todella, että luonto antaa sen minulle anteeksi.

Vierailija
4/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:02"]

Ville ja koko viherpölhöjen sakki on kuvottavaa porukkaa. Eivät ajattele muuta kuin itseään, luonto kiinnostaa niitä viimeiseksi. Itse äänestin Villeä viime vaaleissa ja toivon todella, että luonto antaa sen minulle anteeksi.

[/quote]

Keitä se luonto sitten kiinnostaa? Persuja? :D

Vierailija
5/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Missä kohtaa viestiäni pyysin kuulla persuvajakkien mölinää? Jos et osaa vastata kysymykseen, ole hiljaa niin kuin normaali ihminen. -ap

Vierailija
6/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina Ratilainen, mutta vaikea uskoa, että saisivat lounaisesta Suomesta kahta paikkaa.

Vierailija
7/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:13"]

[/quote]

Missä kohtaa viestiäni pyysin kuulla persuvajakkien mölinää? Jos et osaa vastata kysymykseen, ole hiljaa niin kuin normaali ihminen. -ap

[/quote]

Persuvajakit? Onpa halventavaa kielenkäyttöä. Tuollaisella tasollako vihreiden äänestäjät ovat?

Vierailija
8/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Rantanen?

Vierailija
9/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:15"]

Niina Ratilainen, mutta vaikea uskoa, että saisivat lounaisesta Suomesta kahta paikkaa.

[/quote]

Joo. Vaalisysteemi on todella rikkinäinen, kun joutuu miettimään tällaisia. Jos käytössä olisi instant runoff voting, voisin laittaa kannattamani ehdokkaat lipukkeeseen paremmuusjrjestykseen ja luottaa siihen, että äänelläni on merkitystä. Nyt on iso riski hukata äänensä.

Tadanpa siis suunnata ääneni Li Anderssonille, jotta hän pääsee varmasti sisään. -ap

Vierailija
10/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos äänestät vihreitä olet mukana lisäämässä raiskauksia, murhia ja lasten hakkaamisia. Joo alapeukuttakaa vaan, mutta ei se fakta siitä mihinkään häviä.

Vierailija
11/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:18"]

[/quote]

[/quote]

Persuvajakit? Onpa halventavaa kielenkäyttöä. Tuollaisella tasollako vihreiden äänestäjät ovat?

[/quote]

"Kuvottavat viherpölhöt"? -ap

Vierailija
12/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:21"]

Jos äänestät vihreitä olet mukana lisäämässä raiskauksia, murhia ja lasten hakkaamisia. [/quote]Tälläkö tasolla perussuomalaisten äänestäjät ovat? -ap

Vierailija
13/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:21"]

Jos äänestät vihreitä olet mukana lisäämässä raiskauksia, murhia ja lasten hakkaamisia. [/quote]Tälläkö tasolla perussuomalaisten äänestäjät ovat? -ap

[/quote]

Älä ammu viestintuojaa. Vihreät haluaa lisää muslimien massamaahanmuuttoa vaikka tietävät, että se lisää raiskauksia, murhia ja lasten hakkaamisia. Sinä se paha ihminen tässä olet, ei se joka sanoo faktan ääneen.

Vierailija
14/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

On varmasti raskasta olla vihreää eliittiä, joka joutuu kuuntelemaan vajakkien mölinää. Voimahali.

Vierailija
15/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla aika omituinen ihminen jos sivuuttaa raiskaukset, murhat ja pahoinpitelyt -ilmiön kasvun yhdellä olankohautuksella ja jatkaa vihreiden äänestämistä.

Vierailija
16/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät on Suomen terroristipuolue. Mitä enemmän vihreät saa ääniä, sitä enemmän suomalaisten verta vuodatetaan. Vihreät ja heidän kannattajat sanoo sille, "ei voi mitään". Kuolemanpuolue.

Vierailija
17/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan ymmärrä miksi vihreät vedetään tähän mamukeskusteluun aina, kun ei se ole läheskään kaikille vihreiden jäsenille mikään ykkösjuttu.  Ja vihreissäkin on monia kriittisesti maahanmuuttoon suhtautuvia. 

Kai tuo on joku persujen juttu, kun haluavat aina nähdä vihreät jotenkin pahimpana vastustajanaan.

Vierailija
18/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:31"]

Mä en ihan ymmärrä miksi vihreät vedetään tähän mamukeskusteluun aina, kun ei se ole läheskään kaikille vihreiden jäsenille mikään ykkösjuttu.  Ja vihreissäkin on monia kriittisesti maahanmuuttoon suhtautuvia. 

Kai tuo on joku persujen juttu, kun haluavat aina nähdä vihreät jotenkin pahimpana vastustajanaan.

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Vihreät ilmoittivat itse viime eduskuntavaalien alla olevansa vaihtoehto perussuomalaisille. Soini on jo ajat sitten ilmoittanut, että persut taistelevat äänestäjistä ennen kaikkea demareiden kanssa. Vihreät ovat pienpuolue ja painii eri sarjassa kamppaillen äänistä lähinnä vasemmistoliiton kanssa kuten ap:nkin kirjoituksista juuri näimme.

Vierailija
19/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa per looksin? Viime kuntavaalien alla julkaistiin kuvasarja tavallisen näköisistä perussuomalaisten ehdokkaista eliitin naurettavaksi. Tuleeko taas vastaava rimanalitus?

Vierailija
20/35 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:33"]

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 10:31"]

[/quote]

Ei pidä paikkaansa. Vihreät ilmoittivat itse viime eduskuntavaalien alla olevansa vaihtoehto perussuomalaisille. Soini on jo ajat sitten ilmoittanut, että persut taistelevat äänestäjistä ennen kaikkea demareiden kanssa. Vihreät ovat pienpuolue ja painii eri sarjassa kamppaillen äänistä lähinnä vasemmistoliiton kanssa kuten ap:nkin kirjoituksista juuri näimme.

[/quote]

En tarkoitakaan kilpailijaa vaan poliittista vastustajaa, jonka kanssa ollaan napit vastakkain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä