siis mitä järkee mennä töihin?
Palkasta menee 60 prossaa ulos ottoon. Sossusta saa kuitenki rahaa jos ei mee töihin
Kommentit (9)
Sä oot jo käyttänyt etukäteen ne palkkarahas
Saat velat maksettua kun käyt töissä. Mielenterveys pysyy kunnossa kun näkee ihmisiä ja on tekemistä. Kotona makaaminen on hanurista.
Voi tutustua uusiin asioihin ja ihmisiin. On säännöllisyyttä elämässä. Saat toisten arvostusta kun käyt töissä etkä makaa kotona. Kunhan olet velkas saanu maksettua voit elää paljon paremmin esim ostella asioita joihin sulla ei aikaisemmin sossun rahoilla ollu varaa yms.
Mitä järkee kun en pääse töihin eikä mitään pysty tekemään saati suunnittelemaan tulevaisuutta kun aina pitää nipistellä pennosia?
Ei mitään järkeä, jatka vaan samaan malliin kuin nytkin.
voi miten mä inhoan tollaisia sossupummeja kuin ap.
Mulla ikää 45v ja nykyisessä työpaikassani olen ollut kohta 25vuotta. Päivääkään en ole työttömänä ollut.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 09:11"]Palkasta menee 60 prossaa ulos ottoon. Sossusta saa kuitenki rahaa jos ei mee töihin
[/quote]No eihän työnteossa mitään järkeä olekaan. Monilla aloilla palkat on Suomessa niin pienet että tukia saa enemmän. Lopusta pitää huolen korkea verotus.
Mä oon ihan samaa mieltä duunin teko on aivan hanurista! Miksi kasvattaa riistäjä työnantajan omaisuutta !
Se on sinun valintasi.