Milloin tajusitte pimppinne arvon?
Milloin naiset tajusitte pimppinne arvon? Milloin huomaistte, että miehet on tosi kiinnostuneita siitä? Kiimavitussa elää mahtava voima, jolla voitte saada resursseja miehiltä. Kiimavitulla voi tehdä myös rahaa verottomilla bruttotuloilla, eli onhans siinä paljon hyötyjä! Minkä ikäsenä tajusitte, että miehet tekee mitä vaan pimppinne eteen?
Kommentit (14)
Mun pimpillä ei ole arvoa, koska olen ruma nainen. Voin mennä vaikka huutamaan keskelle yökerhoa, että panettaa ihan helvetisti, kuka tulee mun kanssa jatkoille. Ja ei muuten tule kukaan.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 01:06"]Mun pimpillä ei ole arvoa, koska olen ruma nainen. Voin mennä vaikka huutamaan keskelle yökerhoa, että panettaa ihan helvetisti, kuka tulee mun kanssa jatkoille. Ja ei muuten tule kukaan.
[/quote]
sama juttu.
Sanotaanko että tuossa parinkympin käänteessä tajusin että on olemassa miehiä, jotka juoksee kuola valuen ja pippeli pystyssä jokaisen näkemänsä tussun perässä. Tai siis sain sen käsityksen että kyseessä on normaali "mies-tyyppi" kun aikaisemmin olin luokitellut heidät samaan kategoriaan itsensäpaljastajien ja muiden friikkien kanssa.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 01:06"]
Mun pimpillä ei ole arvoa, koska olen ruma nainen. Voin mennä vaikka huutamaan keskelle yökerhoa, että panettaa ihan helvetisti, kuka tulee mun kanssa jatkoille. Ja ei muuten tule kukaan.
[/quote]
Ja rumien miesten eteen syntyy vastaavassa tilanteessa kymmenien naisten jono.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 01:06"]
[/quote]
Ja rumien miesten eteen syntyy vastaavassa tilanteessa kymmenien naisten jono.
[/quote]
No ei varmaan synny, mutta ei se niinkään mene, että kaikki pillulliset otukset saisivat seuraa (eli seksiä) aina. Kauniit naiset varmasti saavatkin.
Ehkä siihen vähän yläpäätäkin tarvitaan
Jaa, en ole kyllä tajunnut vieläkään.
Siinä vaiheessa kun aloin myymään seksiä. Kuukausipalkkani tuplaantui :)
[/quote]
Milloin tajusit tämän? Siitähän tässä oli kysymys.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 01:34"]
Oletko huora?
[/quote]
Mies tekee mitä vaan? =D