Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lotta Hintsa ja Don Bowie seurustelevat!

Vierailija
15.12.2021 |

Kuten aiemmin on uumoiltu heidän suhdettaan, niin nyt saatiin virallinen ilmoitus suhteesta. 52-vuotias kiipeilyvalmentaja hurmasi Lotan. https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008470251.html

Kommentit (1216)

Vierailija
1181/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös nähnyt tapauksia jossa huomattavasti nuorempi osapuoli vanhenee ensin.

Tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä mutta kyllä meistä jokainen vanhenee ihan yhtä nopeasti vuoden vuodessa jne. kukaan ei vanhene vuodessa enempää tai vähempää, kuin vuoden.

Vierailija
1182/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää mies ei tainnut oikeen tykätä,että Lotta on seksikkäissä uimapukukuvissa. Tuskin se kuitenkaan oli syy eroon.

Bowien näköisen ja Bowien statuksella olevan miehen ei tarvitse olla mustasukkainen. Alfamiehelle ottajia löytyy!

Bowie on viisikymppinen. Parasta ennen päivä mennyt ajat sitten.

Et ilmeisesti ole nähnyt hänestä valokuvia. Kuuma on. 🔥

Viisikymppinen kuuma? No ei ole 😂

Taidat itse olla aika nuori. Mun, nelikymppisen naisen silmään Bowie on erittäin kuuma. Hän on ihan omassa luokassaan viisikymppisten miesten joukossa. Komeanpi kuin moni kolmikymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tässä erossa mitään jauhamista ole, kun ei siinä ole mitään ihmeellistä jos vain vähän aikaa yhdessä ollut pari päätyykin eroon - etenkin, jos ikäeroa on paljon. 

Tilastollisesti eroriski kasvaa, mitä isompi ikäero. Pienin eroriski on niillä pareilla, joilla ikäeroa on alle vuosi. 

Jännä nähdä loppuuko Lotan kiipeily harrastus vielä vai siirtyykö Lotta harrastamaan jotain muuta minkä uusi mies hoitaa ja kustantaa ja jolla saa taas lisää huomiota.

Lotta ei taida tarvita miestä rahoittamaan harrastuksia. Eikö Lotan isä ollut joku miljonääri, kun oli klinikka Sveitsissäkin. 

Vierailija
1184/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös nähnyt tapauksia jossa huomattavasti nuorempi osapuoli vanhenee ensin.

Tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä mutta kyllä meistä jokainen vanhenee ihan yhtä nopeasti vuoden vuodessa jne. kukaan ei vanhene vuodessa enempää tai vähempää, kuin vuoden.

Tämä saattaa tulla sulle yllätyksenä, mutta on sellainenkun juttu kuin kuvainnollinen kieli. Vuodessa voi vanheta kaksi vuotta, jos on vaikkapa rankka elämänvaihe.

Toisaalta jos kerron Bowien olevan kuuma, se ei tarkoita sitä, että Bowieta koskemalla tulee palovamma.

Vierailija
1185/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää mies ei tainnut oikeen tykätä,että Lotta on seksikkäissä uimapukukuvissa. Tuskin se kuitenkaan oli syy eroon.

Bowien näköisen ja Bowien statuksella olevan miehen ei tarvitse olla mustasukkainen. Alfamiehelle ottajia löytyy!

Taidat itse olla aika nuori. Mun, nelikymppisen naisen silmään Bowie on erittäin kuuma. Hän on ihan omassa luokassaan viisikymppisten miesten joukossa. Komeanpi kuin moni kolmikymppinen.

Pallitkin roikkuu jo ikävästi tuon ikäisellä, kun alkaa kohta 60 vuotta lähentyä. Lotta sentään on nainen parhaassa iässä. 

Vierailija
1186/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä saattaa tulla sulle yllätyksenä, mutta on sellainenkun juttu kuin kuvainnollinen kieli. Vuodessa voi vanheta kaksi vuotta, jos on vaikkapa rankka elämänvaihe.

Toisaalta jos kerron Bowien olevan kuuma, se ei tarkoita sitä, että Bowieta koskemalla tulee palovamma.

Nolo yritys selitellä typerää kirjoittamaasi tekstiä.

Vierailija
1187/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tässä erossa mitään jauhamista ole, kun ei siinä ole mitään ihmeellistä jos vain vähän aikaa yhdessä ollut pari päätyykin eroon - etenkin, jos ikäeroa on paljon. 

Tilastollisesti eroriski kasvaa, mitä isompi ikäero. Pienin eroriski on niillä pareilla, joilla ikäeroa on alle vuosi. 

Jännä nähdä loppuuko Lotan kiipeily harrastus vielä vai siirtyykö Lotta harrastamaan jotain muuta minkä uusi mies hoitaa ja kustantaa ja jolla saa taas lisää huomiota.

Lotta ei taida tarvita miestä rahoittamaan harrastuksia. Eikö Lotan isä ollut joku miljonääri, kun oli klinikka Sveitsissäkin. 

Juu mutta ahneus kasvaa jatkuvasti eikä mikään riitä. Voin lyödä vaikka rintani vetoa, että Lotan seuraava mies ei tule olemaan köyhä normaali mies vaan rikas hyvin palkattu mies.

Vierailija
1188/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se päättyi Lotan "vuorikiipeilyura" sitten siihen. Hänellä ei ole taitoja tehdä kiipeilyretkikuntia kuin Donin opastamana. Donhan ollut hänelle ihan samassa roolissa kuin halveksimillaan turistikiipeilijöilläkin on eli opas, tosin ilmainen sellainen.

Vierailija
1189/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pallitkin roikkuu jo ikävästi tuon ikäisellä, kun alkaa kohta 60 vuotta lähentyä. Lotta sentään on nainen parhaassa iässä. 

Kuinka nuorten miesten kanssa liikut jos pallien roikkuminen on ongelma?

Vierailija
1190/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä suhtaudutaan ikään pakkomielteisesti. Itse olen mieheni kanssa saman ikäinen mutta ymmärrän myös niitä pareja joilla on suuri ikäero. Olen myös nähnyt tapauksia jossa huomattavasti nuorempi osapuoli vanhenee ensin.

Niin suhtaudutaan! Ei minua kiinnosta ainakaan jauhaa Lotan ja Donin ikäerosta, kiinnostaa muuten tämä erouutinen.

Täällä palstalla myös moni mainostaa miten ei tunne ketään moisella ikäerolla jne. Kumma juttu, minä tiedän useita pariskuntia. Monista ei kyllä heti päällepäin katsoen arvaisi että ikäeroa on niin paljon.

Vierailija
1191/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se päättyi Lotan "vuorikiipeilyura" sitten siihen. Hänellä ei ole taitoja tehdä kiipeilyretkikuntia kuin Donin opastamana. Donhan ollut hänelle ihan samassa roolissa kuin halveksimillaan turistikiipeilijöilläkin on eli opas, tosin ilmainen sellainen.

Miksi päättyi? Hänellä on jutun perusteella jo uusi valmentaja. 

Vierailija
1192/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi päättyi? Hänellä on jutun perusteella jo uusi valmentaja. 

Missä vaiheessa vuorikiipeilijät alkavat itse kiipeille itsenäisesti ilman valmentajaa?

Vierailija
1193/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta kyllästyi edellisen miehensä narsismiin ja penikkatautiin, joten "kostona" vanhempi ja kypsempi mies.

Vierailija
1194/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen mies.. Ei kyllä näytä ikäiseltään. Kelpaisi mullekin.

T. Lotan ikäinen nainen

Vierailija
1195/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei tarvii Bowien enää himmailla ja odotella Lottaa mäessä. Ajatelkaa nyt, jos Bowielle olisi sattunut vuorilla jotain, ei hento Lotta olisi häntä pystynyt pelastamaan. Haluaa varmaan jatkossa kiipeillä omantasoisten kiipeilijöiden kanssa.

Vierailija
1196/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka nuorten miesten kanssa liikut jos pallien roikkuminen on ongelma?

Todella hyvä kysymys. Näillä kriteereillä kuusitoistavuotias on jo liian vanha "mies".

Vierailija
1197/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen tuuliviiri.

Vierailija
1198/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo David Bowie muuten ympärileikattu kun on pohjoisamerikkalainen?

Vierailija
1199/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kulahtaneen näköinen tuo Hintsakin. Pitäisi mennä kasvojenkohotukseen. Kenties se oli syy miksei Donia enää hotsittanut.

Vierailija
1200/1216 |
29.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kulahtaneen näköinen tuo Hintsakin. Pitäisi mennä kasvojenkohotukseen. Kenties se oli syy miksei Donia enää hotsittanut.

Ihana arvomaailma sulla. En ole mikään Lotta-fani, mutta kyllähän hän on kaunis ja hyväkroppainen. Bowie vaikuttaa sellaiselta mieheltä, joka ei kauheasti tee kompromisseja kenenkään muun vuoksi. Lotan mukaan viime vuosi meni yksin treenatessa, koska Bowiella oli muita kiireitä. Tämä ei yllättänyt.

Ketju on lukittu.