Lotta Hintsa ja Don Bowie seurustelevat!
Kuten aiemmin on uumoiltu heidän suhdettaan, niin nyt saatiin virallinen ilmoitus suhteesta. 52-vuotias kiipeilyvalmentaja hurmasi Lotan.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000008470251.html
Kommentit (1216)
Vierailija kirjoitti:
Olen aika samaa ikää Lotan kanssa ja vaikka olisi maailman komein ja kivoin setä, niin ikinä en isäni ikäisistä miehistä kiinnostuisi siinä mielessä. 🤢
Mitähän yhteistä noillakaan voi olla, paitsi tuo vuorikiipeily… ei tule kestämään kauaa tuo dirty old man-young woman suhde. 😂
Huh jos maailma olisi noin yksinkertainen paikka kuin sinun ajatuksesi niin ihminen olisi jo aikoja sitten kuollut sukupuuttoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika samaa ikää Lotan kanssa ja vaikka olisi maailman komein ja kivoin setä, niin ikinä en isäni ikäisistä miehistä kiinnostuisi siinä mielessä. 🤢
Mitähän yhteistä noillakaan voi olla, paitsi tuo vuorikiipeily… ei tule kestämään kauaa tuo dirty old man-young woman suhde. 😂
33v ja kuulostat kuitenkin siltä kuin olisit 15v. Aikamoista....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännää miten ne on aina niitä kauniita ja mukavia naisia jotka ottavat itseään vanhemman miehen. Esim. tämä Lotan tapaus, sitten uimari Hanna-Maria Seppälä otti 23 vuotta vanhemman miehen, Chachi joka otti yli 15 vuotta vanhemman Jukan... Aina nätti ja kiva nainen näissä. Kaunis ulkoa kaunis sisältä? Vai mikä tässä on takana?
No Lottahan on ainakin näistä henkisesti aika lailla vielä itseään etsivä ja isänkaipuu paistaa läpi. Noista muista en tiedä, tosin ei Seppäläkään kovin kypsältä vaikuta. Chachi vaikuttaa enemmänkin vauraamman elämän etsijältä.
Ohis, mutta ei Chachilla ole tarvetta vaurauden perässä juoksemiseen. Tienaa tubella ja installa varmaan moninkertaisesti siippaansa nähden.
Vierailija kirjoitti:
Lapsipieni. 33v ei ole enää mikään "young woman". Alkaa jo lähestyä keski-ikää pikkuhiljaa. Ja 52v ei myöskään ole "old man", vaan hieman yli keski-ikäinen. Elinikää todennäköisesti jäljellä vielä vähintään 30v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän yhteistä noillakaan voi olla, paitsi tuo vuorikiipeily… ei tule kestämään kauaa tuo dirty old man-young woman suhde. 😂Sinulla siis teini-isä, kun sai sinut jo 19-vuotiaana. Itse olen niin ikään Lotan ikäinen ja isäni on jo lähemmän 70v. En osaa nähdä häntä yli 10 vuotta nuorempaa miestä isääni verrattavana.
Niin siis missä kohtaa kirjoitin, että 19-vuotiaana tai että olen täsmälleen saman ikäinen Lotan kanssa? Eikä sillä parilla-kolmella vuodella ole mitään merkitystä tässä kohtaa, ikäluokka kuitenkin sama. Ihan kyllä pidän kaikkia 60-luvulla syntyneitä kääpiä isäni ikäisinä.
Mitähän se tähän kuuluu minkä ikäinen sinun isäsi on?
Sitä litinän ja läiskeen määrää teltassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän yhteistä noillakaan voi olla, paitsi tuo vuorikiipeily… ei tule kestämään kauaa tuo dirty old man-young woman suhde. 😂Sinulla siis teini-isä, kun sai sinut jo 19-vuotiaana. Itse olen niin ikään Lotan ikäinen ja isäni on jo lähemmän 70v. En osaa nähdä häntä yli 10 vuotta nuorempaa miestä isääni verrattavana.
Mä olen myös samaa ikäluokkaa (31v) ja isäni myös about Donin ikäinen (53v). Ennen hankittiin lapset nuorempana. En kyllä ikinä ottaisi jotain isäni kaveria, kaikki ovat ällöjä vanhoja ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän yhteistä noillakaan voi olla, paitsi tuo vuorikiipeily… ei tule kestämään kauaa tuo dirty old man-young woman suhde. 😂Lapsipieni. 33v ei ole enää mikään "young woman". Alkaa jo lähestyä keski-ikää pikkuhiljaa. Ja 52v ei myöskään ole "old man", vaan hieman yli keski-ikäinen. Elinikää todennäköisesti jäljellä vielä vähintään 30v.
Kyllä se kolmekymppinen nyt vaan nuori nainen verrattuna viisikymppiseen mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis missä kohtaa kirjoitin, että 19-vuotiaana tai että olen täsmälleen saman ikäinen Lotan kanssa? Eikä sillä parilla-kolmella vuodella ole mitään merkitystä tässä kohtaa, ikäluokka kuitenkin sama. Ihan kyllä pidän kaikkia 60-luvulla syntyneitä kääpiä isäni ikäisinä.
Mitähän se tähän kuuluu minkä ikäinen sinun isäsi on?
No eipä se sinun isäsi ikäkään tähän ketjuun mitenkään liity, joten turhaan pillastut, jos joku kertoo omasta kokemuksestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän yhteistä noillakaan voi olla, paitsi tuo vuorikiipeily… ei tule kestämään kauaa tuo dirty old man-young woman suhde. 😂Lapsipieni. 33v ei ole enää mikään "young woman". Alkaa jo lähestyä keski-ikää pikkuhiljaa. Ja 52v ei myöskään ole "old man", vaan hieman yli keski-ikäinen. Elinikää todennäköisesti jäljellä vielä vähintään 30v.
Kyllä se kolmekymppinen nyt vaan nuori nainen verrattuna viisikymppiseen mieheen.
Ja viisikymppinen on nuori verrattuna seitsemänkymppiseen. Jos siis tälle linjalle lähdetään :D
Onnittelut nuorelleparille :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
En jaksanut lukea muita kommentteja, mutta toivottavasti tämä komea mies saadaan Suomeen asumaan näiden tulevien lasten kanssa. Mieskomeutta muillekin naisille katukuvaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös samaa ikäluokkaa (31v) ja isäni myös about Donin ikäinen (53v). Ennen hankittiin lapset nuorempana. En kyllä ikinä ottaisi jotain isäni kaveria, kaikki ovat ällöjä vanhoja ukkoja.
Taas yksi kolmekymppinen teini. Mistä teitä nyt yhtäkkiä tänne oikein sikiää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se tähän kuuluu minkä ikäinen sinun isäsi on?No eipä se sinun isäsi ikäkään tähän ketjuun mitenkään liity, joten turhaan pillastut, jos joku kertoo omasta kokemuksestaan.
Kaikki varmaan tajuaa ilman sinun avautumisiasikin, että isäksi voi tulla lähes minkä ikäisenä tahansa. Vähän eri asia kun itse kerron, ettei suunnilleen oman isän ikäiset kiinnosta ja se kyllä liittyy aiheeseen toisin kuin sinun ulinat.
Don näyttää sohvaperunoiden Teemulta 😄
Vierailija kirjoitti:
Lotta ei ole päässyt aikoihin valokeilaan kun nuorempi, kauniimpi ja enemmän vuoria (mm. tänä vuonna Mount Everest) kiivennyt Anna Penttilä on varastanut kaiken huomion, joten ei ihme että nyt pitää tehdä vähän suhde"paljastuksia" julkisuuteen. Eiköhän tosin kaikilla ole ollut tiedossa jo pitkään heidän suhteensa ja ettei kukaan ammattikiipeilijä ihan muuten vain raahaa aloittelijaa mukanaan vuorilla.
Anni Penttilä oli nimi
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea muita kommentteja, mutta toivottavasti tämä komea mies saadaan Suomeen asumaan näiden tulevien lasten kanssa. Mieskomeutta muillekin naisille katukuvaan!
Minkä tulevien lasten? Eiköhän Lotta ja Don vietä aikansa vuorilla niin kuin tähänkin asti. Siihen kuvioon ei vauvat sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja viisikymppinen on nuori verrattuna seitsemänkymppiseen. Jos siis tälle linjalle lähdetään :D
No sitten tuon Donin kannattaa ottaa vaikka Hannele Lauri naisekseen, jotta voimme puhua hänestä muuna kuin kääpänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se tähän kuuluu minkä ikäinen sinun isäsi on?No eipä se sinun isäsi ikäkään tähän ketjuun mitenkään liity, joten turhaan pillastut, jos joku kertoo omasta kokemuksestaan.
Kaikki varmaan tajuaa ilman sinun avautumisiasikin, että isäksi voi tulla lähes minkä ikäisenä tahansa. Vähän eri asia kun itse kerron, ettei suunnilleen oman isän ikäiset kiinnosta ja se kyllä liittyy aiheeseen toisin kuin sinun ulinat.
Jonnella meni nyt pahasti tunteisiin. Menepä vaikka isille kertomaan, että täti sanoi ikävästi :D
Lotta ei ole päässyt aikoihin valokeilaan kun nuorempi, kauniimpi ja enemmän vuoria (mm. tänä vuonna Mount Everest) kiivennyt Anna Penttilä on varastanut kaiken huomion, joten ei ihme että nyt pitää tehdä vähän suhde"paljastuksia" julkisuuteen. Eiköhän tosin kaikilla ole ollut tiedossa jo pitkään heidän suhteensa ja ettei kukaan ammattikiipeilijä ihan muuten vain raahaa aloittelijaa mukanaan vuorilla.