Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kumpikin haluaa tapailla "salaa", onko suhteessa jotain vikaa?

Vierailija
14.12.2021 |

Kysymys otsikossa. Sen ymmärrän hyvin, jos toinen osapuoli haluaa tapailla salaa ja rauhassa katsoa, mitä jutusta tulee. Mutta jos kumpikin haluaa pitää suhteen salassa muilta* ihmisiltä, onko suhteessa jotain vikaa?

*vain toisen perheen sisällä joku tietää suhteesta, ystävät, sukulaiset ja muut eivät

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siinä olisi jotain pielessä? Ei suvun kanssa suhteessa tarvitse olla.

Vierailija
2/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltä salailette? Ketä oikeesti kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pidemmän päälle jatkuu niin kyllä mua ihmetyttäis. joitakin kuukausia voi musta katsella, mutta jos oikeasti on suhteessa, niin miksi sitä pitäisi salailla pidemmän päälle? vaikeaksi menisi, kun ei voisi liikkua missään yhdessä, kun joku voisi nähdä.

Vierailija
4/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaa itseltään tapaa toista joka myös salaa itseltään tapaamiset.

Vierailija
5/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huolestuttavaa, jos edes toinen haluaa salata tapailun. Jos molemmat, on todellinen ongelma.

Mikä siinä hävettää? onko kumppanissa vikaa vai se, etkö itse ole oikeasti vapaa tapailemaan?

Vierailija
6/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri juttu joku tosi vasta-alkanut suhde. Jos on oltu jo pidempään yhdessä, niin en ymmärrä salailua. Tulisi itselle olo, että toisella ei ole puhtaat jauhot pussissa tai pelätään, että muut paheksuisivat suhdetta jotenkin. Iso ikäero, parhaan ystävän ex-aviopuoliso tms.

Vierailija
7/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut mun parhaan työkaverin kanssa on-off-suhde jo kuusi vuotta. En todellakaan raportoi lähipiirille tai työkavereille, missä milloinkin mennään, eikä mieskään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi