Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä luonteenpiirteesi pitää sinut sinkkuna?

Vierailija
14.12.2021 |

Minä olen yli viisikymppinen ikisinkku. En kerta kaikkiaan kelpaa vastakkaiselle sukupuolelle. Pitkään pohdittuani uskon, että tässä mielessä merkitsevin luonteenpiirteeni on jääräpäisyys. En ole ihan varma siitä, miten se ilmenee ensimmäisellä tapaamisella, mutta varmasti se siinä jo näkyy.

Jätetään ulkonäkö, varallisuus ja koulutus nyt kokonaan pois kuviosta. Mikä sinun luonteenpiirteesi tai useampikin pitää sinut sinkkuna?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se sinkkuus on oma valinta, joten vastaan että oma valinta olla sinkku. ;) nirso ei oo oikee sana tuohon, ehkä periaatteellinen?

Vierailija
2/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys.

En toki ole ikisinkku, vaan ihan naimisissakin asti on käyty muutama kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nössö.

T: Mies kakskyt jotain

Vierailija
4/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö.

Haluatko vielä kysyä jotakin?

Vierailija
5/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematon itseluottamus

M27

Vierailija
6/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous, hiljaisuus ja kiltteys.

-Mies

Vierailija
7/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD tuo useita sellaisia tahattomia ”luonteenpiirteitä”, joten alan vihdoin hyväksyä miksei meikäläisiä pidetä varsinaisina voittajina ihmissuhteissa eikä työelämässä :(

Vierailija
8/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäisyys, itsepäisyys ja ujous.

Vierailija
9/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääräpäisyys, kiivaus, suuri oman tilan ja rauhan ja hiljaisuuden tarve, tosikkous. - nainen 47 v, seurustellut nuorena pari kertaa mutta siinä se

Vierailija
10/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsous. Ja varautuneisuus heti sen jälkeen.

Vierailija
11/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäykkyys. En siis osaa heittäytyä mihinkään täysin tunteella. Olen laskelmoiva – ja jäykkä.

Vierailija
12/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous, olematon itseluottamus ja lisäksi vielä epämääräinen riittämättömyyden tunne. Olen myös muutenkin omituinen.

Vierailija
13/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuus? En jaksa riittävästi panostaa asiaan, että löytäisin jonkun, jonka mielestä tällainen varautunut ja hieman huonon itsetunnon omaava kävisi kumppaniksi. Kyllähän tällaisillakin on kumppaneita, mutta miten lienevät päätyneet suhteeseen.

Vierailija
14/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta seksi, muuten mies olis ihan kiva mutta seksi ei nappaa

Vierailija
15/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous

En uskalla tavata ketään, en ehdottaa mitään ja toisen ehdottaessa häivyn vähin äänin lopettamalla yhteydenpidon. Näin käy nettituttujen, työkaverien ja harrastustuttujen kanssa.

Lapsuuteni sisälsi väkivaltaa kaikissa muodoissaan (seksuaalinen, henkinen ja fyysinen), joten en vain pysty luottamaan kehenkään ja oma itsetuntoni on aivan tuhottu.

Näennäisesti selviän elämästä. Olen työelämässä jne, mutta ei minulla ole esim. ystäviä.

Vierailija
16/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko luonteenpiirre se, että viihdyn itsekseni? - Tai onko luonteenpiirteni sinisilmäsyyteni ja naivi uskoni siihem, että kohtaan ja löydän kumppanini, jos niin on tarkoitettu; ellen niin jatkan ja elän sinkkuna kuten tähänkin asti.

En toisin sanoen jaksa tai viitsi nähdä kumppanin löytämiseen erityistä vaivaa saati työtä. En myöskään viehäty siitä, että laittaisin itseni likoon tinderiin tai netin treffisovelluksille. Ja kun tähän lisätään viekä se, että viihdyn melko huonosti baareissa ja yökerhoissa etc, vaikka niistä olen lähes aina halutessani löytänytkin seuraa mutta en mitään sellaista, jota voisi myöhemmin kutsua parisuhteeksi.

Tai kun en viehätys yhden yön jutuista niin onko lopultya ihmekään, että olen sinkku. Ai niin tietysti tähän voinee lisätä sen, että en tiedosta mikä minussa oikeasstaan on "vikana" vai onko lopultya mikään erityistä mutta olisi se joskus kohdata ja löytää Se yksi ja erityinen, eikä parhaimmassakin tapauksessa päästä friend-zonelle. 

Olen erinomasien iloinen jokaisesta naispuolisesta kaveristani ja ystävästäni mutta lienenkö, jotenkin konservatiivi tai vain, jotenkin pidättyväinen kun minusta on asioita, jotka kuuluvat vain ja ainoastaan parisuhteeseen ja kahden ihmisen välille, eikä kenellekään muulle. - Tosin tarkennuksena sanottakoon, että on toki asioita, jotka minulle on luotettu ja uskottu, joita kutsun salaisuuksiksi, jotka aion pitää  vastakin omana tietonani, enkä kertoa eteenpäin.

En - En edes mahdollselle kumppanilleni ja tai puolisolleni. - Pidämn myös luontevana ajatella, että hänelle on myös saatettu uskoa ja kerrottu salaisuuksia, jotka olkoon hänen ja vain hänen kannettavanaan, joita kunnioitan, enkä vaadi tai muutoin odota, että hänen tulisi kertoa minulle.    

Vierailija
17/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein osaa kiinnostua uusista ihmisistä sillä tavalla, että syntyisi romanttista vipinää. Lämpenen erittäin hitaasti (puhutaan vuosista ennemmin kuin viikoista). En myöskään oikein tiedä mitä mahd kumppani minusta hakisi, joten en osaa olla edukseni ja avautua niistä kiinnostavista puolista itsessäni. Taidan antaa aika tylsän ja etäisen vaikutelman (mutta olen ihan hauska ja lämmin kun minut tuntee, toivoisin).

Vierailija
18/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ihan varma siitä, onko aseksuaalisuus luonteenpiirre. Kallistun siihen suuntaan, että ei se ole, koska se ei näy käyttäytymisessä samalla tavalla kuin vaikka minun jääräpäisyyteni tai esimerkiksi ujous.

Ap

Vierailija
19/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin lahjoittaa mun miehen sulle. Sitäkään ei seksi kiinnosta. Minnepäin laitan pakettia tulemaan.

Vierailija
20/36 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavuudenhalu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme