Onko Mr. Big Sinkkuelämää -sarjasta mieleesi?
Kommentit (42)
Ei säväytä millään lailla. Enemmänkin kuvottaa. T. raksa- ja erähenkisistä miehistä syttyvä nainen
On ihana.. harmi kun mulla ei kilttinä tyttönä ole saumaa tuollaisiin miehiin.
N27
Vierailija kirjoitti:
Ei säväytä millään lailla. Enemmänkin kuvottaa. T. raksa- ja erähenkisistä miehistä syttyvä nainen
Samoin, kuvottaa, ja minä sytyn nörttityyppisistä.
Kostuin vieläkin, vaikka taitaakin olla yli kuuskymppinen
Ei hullumpi ulkonäöltään ja karismaattinenkin on kyllä. Mutta tuollainen Carrien ja Kihon on-off-sekoilu olisi kyllä pahin painajaiseni suhderintamalla.
Jotenkin setämäinen ollut aina, kasvoista toki ihan komeahko, mutta ei minun makuuni.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin setämäinen ollut aina, kasvoista toki ihan komeahko, mutta ei minun makuuni.
Vanhan ajan karismaa, kuin mies 50-luvulta
Todella komea ja eloisat silmät, joissa pilkettä. Joskus näkee komeita miehiä, mutta täydellisiä pökkelöitä.
Leppilammesta näkee, että luulee olevansa vähintään kuin Chris nuorena. No ei lähellekään.
Sopi ulkonäöllisesti hyvin "Alicia Florrick'n" (Julianna Marqulies) kanssa siinä yhdessä tv-sarjassa, nimeä en muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Suomessa vielä käännettäisiin kaikki roolihajmojen nimetkin, niinkuin joskus oli tapana niin hänen nimensä oikea olisi herra Sika....
No ei se Kiho paljon parempi ollut.
Sehän kuvaa hyvin ko. hahmoa eli menestynyttä, varakasta, karismaattista, kiireistä, sitoutumiskammoista liikemiestä.
Näyttää ihan Joel Rinteeltä. Tästä uusi Komisario Palmu!
Minusta se venäläinen emigrantti oli karismaattisin Carrien mies. Aidan suloisin, Mr. Bigin ottaisin sugar-daddyksi.
Big on setämies, muistuttaa sukuni vanhempia herrasmiehiä, ei kiitos. Mutta esim. Aidan olisi ihan toista luokkaa ja veisi jalat alta.
Tähti on nyt syytettynä seksuaalisesta ahdistelusta ja raiskauksesta siis Mr Big eli näyttelijä Chris Noth.
Kylläkylläkyllä.
Just mun miesmakuuni. Aina ollut tuon näköiset. Täydellinen.
Onneksi oma mieskin on tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihan Joel Rinteeltä. Tästä uusi Komisario Palmu!
Eikä, en kestä 😀 Miten mulle ei tullut mieleen. Nehän on muuten ihan yksi yhteen.
Sama, 45v+ menestyneet herrasmiespukumiehet, joilla tumma tukka ja tummat silmät ja kulmat, kulmikas nenä ja juuri sopivan kokoiset huulet.
Mietin mielessäni Mr. Bigin juomassa viskiä työpäivän jälkeen kravatti löystyneenä ja minä kapuan syliin suutelemaan. Nam