Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hirveä ja epäuskoinen olo. ihana mies ei halua enää tavata..

Vierailija
23.03.2015 |

.. koska minulla on kELTAISET HAMPAAT. pitää niitä vastenmielisinä :O :( kun lähetin viestin, jossa kerroin hampaiden kellastuvan kaikilla ikäätymisen myötä ei tullut vastausta. miten joku voi olla noin ilkeä ja pinnallinen ?! kaksi viikkoa ehdimme tapailla ja olin jo kovin ihastunut :(

hampaani ovat siis puhtaat, keltainen väri johtuu puhtaasti iästä (36v ) ja kahvista !

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen mies mikään ihana ole :(

Vierailija
2/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole sun mies sitten jos tuon perusteella voidaan jättää!

Sanoiko mies ihan suoraan että haluaa erota, koska sinulla on keltaiset hampaat?!??!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hampaita voi myös valkaista. Keltaiset ovat aika epäesteettiset.

Vierailija
4/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL pakko olla provo tai sitten mies on lukenut tätä palstaa. JÄTÄ SE SIKA !!!

Vierailija
5/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan hampaat valkeammiksi esim. hammaslääkärillä, mutta jotenkin tuntuu, että tuollaista miestä ei valkosillakaan hampailla pidetä. Aina löytyy jotain muuta "virhettä". Ainoastaan mies itse lie virheetön, täydellinen. Nyt tuntuu pahalta, mutta pidemmän päälle realismi saa voiton ja ymmärrät, että parempi kun tarina loppui heti alussa.

Olisihan se kiva olla rakastunut ja seurustella, mutta ei ääliön kanssa. Semmoinen dilemma itselläkin. ;-)

Vierailija
6/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:06"]

No ei ole sun mies sitten jos tuon perusteella voidaan jättää! Sanoiko mies ihan suoraan että haluaa erota, koska sinulla on keltaiset hampaat?!??!!

[/quote]

no kyllä! nauran/hymyilen paljon joten tietysti hampaat näkyvät.. kuulemma ajattelee asiaa suudellellessa ja ällöttää !  eikä mies enää minään teini ole vaikkakin minua nuorempi, 31 v

Ap

Vierailija
7/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ällötys tuo mies! Hampaat tosiaan kellastuu iän myötä mutta saahan ne valkaistua, hammaslääkäri voi tehdä sen turvallisesti, vahingoittamatta kiillettä. Tätä apinaa varten ei kyllä kannata sitä tehdä vaan jos itse haluat.

Vierailija
8/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:08"]

LOL pakko olla provo tai sitten mies on lukenut tätä palstaa. JÄTÄ SE SIKA !!!

[/quote]

Hahhah, eipäs ehdi enää, kun mies jätti jo! Hyvä että joillain miehillä on vielä standardit. Nuorilla naisilla on todennäköisesti paremman näköiset hampaat(kin) ;)

Vierailija
9/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on todella rohka veto mieheltä kertoa rehellisesti todellinen syy. Suurin osa sinkuista jää vain arvuuttelemaan, kun mies katoaa kuin pieru saharaan. Olet vielä suhteellisen nuori ja voit käydä hammaslääkärillä valkaisuttamassa hampaasi.

Vierailija
10/10 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi pääsit eroon tyypistä, vaikuttaa aika pinnallisella lellikakaralta. Ajattele jos suhde jatkuisi ja sinulle ilmestyy ensimmäinen harmaa hius. 

Onko mies muuten itse täydellinen?